Noniin, nyt on sitten mikit vaihdettu. Lottosella homma hoitui,ja hyvin! Tallamikkinä on Bill Lawrence XL500(aito) USA Kaulamikkinä on Gibson HB-R4 '70 USA Alunperin mun piti laittaa kaulalle SD '59 ,mutta ei löytynyt,tai oli muuten vaan Torilla myytyjä, joten tuo gibsoni tuli ostettua Lottoselta. On meinaan todella hyvä kaulamikki. Cleanit on nyt uskomattoman hyvän kuuloset, jopa ilman mitään pedaalia :) Samoin BL :n tallamikki -aluksi olin epäilevä joskosittenkään,mutta ei voi kuin suositella,jos haluaa säilyttää Emg-81 saundin. Tämä BL on hivenen jopa parempi ainakin mun korvaan.Menee cleaninäkin mainiosti. Säröt on samanlaiset kuin oli Emg-81:ssä. Tuli pari tuntia soiteltuu treeniksellä kovalla,kun kotona ei voi,niin voi juma miten hyvät saundit,cleani&särö on nyt just mitä olen monta vuotta eri vahvareilla sun muilla etsinyt... -säkä kävi,en tiedä sitten miten se SD'59 pelaa.Uskoakseni hyvin myös. Mutta näillä mennään. Nyt vaan treenejä ja keikkoja odotellessa :) -kirj.aloittaja- Ps. Kiitoksia vielä eritoten jussi1976 mikin valinta vinkeistä! |
No hyvä jos tykkäät! Mun mielestä noissa BL:issä on aika mukavat puhtaat, erottelevat ja voimakkaat. Tota sun etumikkiä en ole ole koskaan kokeillut, pitää katsoa kun törmään joskus. "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |