Vladi 24.03.2010 09:29:41 | |
---|
sikki-six: Pikkasen vähemmän honottavalta soundasi tuo suljettu kaappi. Molempia klippejä "vaivasi" semmonen tunnistettava pienen kaapin/kotelon ohuus. Vaikka (ymmärtääkseni) onkin haussa tommonen aika mid-painotteinen napakkuus, niin kyllä se isompi kaappi tekis tolle saletisti ihmeitä. Näin mutuna veikkaisin homman olevan noi melkeinpä vahvistinosasta riippumatta. Eli eikun isompaa kaappia testiin... Luulis jo takaa suljetun 2x12 -kaapin soundaavan aikas erilaiselta. Jep, lisäkaappi on hankintalistalla sitten kun rahaa on. Pitää myös paljon kaikkia pikkujuttuja hankkia, tässä pitääkin laittaa tärkeysjärjestykseen asiat kun ei tuota rahaa mitenkään puussa kasva. Kyllä se siitä. |
s8na 24.03.2010 09:54:25 (muokattu 24.03.2010 09:55:56) | |
---|
Mä hain just lisää tiukkuutta marshalin comboon lisäkaapilla, tulos oli jotain alkutilanteen ja toiveiden väliltä (luonnollisesti). Eihän se vahvistimen omaa soundia muuttanut, mutta suurensi sitä roimasti. Bassotoisto myös parani hitusen napakkuudeltaan ja ns. pahvilaatikkoefekti vaimeni. All the stuff I need is here, I just have to invent how to use them -McGyver |
Vladi 24.03.2010 10:00:03 | |
---|
s8na: Mä hain just lisää tiukkuutta marshalin comboon lisäkaapilla, tulos oli jotain alkutilanteen ja toiveiden väliltä (luonnollisesti). Eihän se vahvistimen omaa soundia muuttanut, mutta suurensi sitä roimasti. Bassotoisto myös parani hitusen napakkuudeltaan ja ns. pahvilaatikkoefekti vaimeni. Tähän vaikuttaa vielä sekin, että mikä on se lisäkaappi minkä hankkii. Itse haen Thiele-rakenteista kaappia, joiden bassontoistokyky ja yleinen soundin suuruus on aika valtava, näin ainakin Mesan Thielen suhteen oli, kun moisen omistin. Kuten sanottua, sitten kun on rahaa... :) Kyllä se siitä. |
s8na 24.03.2010 10:07:44 (muokattu 24.03.2010 10:12:12) | |
---|
Vladi: Tähän vaikuttaa vielä sekin, että mikä on se lisäkaappi minkä hankkii. Itse haen Thiele-rakenteista kaappia, joiden bassontoistokyky ja yleinen soundin suuruus on aika valtava, näin ainakin Mesan Thielen suhteen oli, kun moisen omistin. Kuten sanottua, sitten kun on rahaa... :) Juu aivan varmasti, enpä muistanut mainita että oma komootti on takuulaadukas HB. Mutta kyllä tuokin jonkinlaista parannusta toi. All the stuff I need is here, I just have to invent how to use them -McGyver |
Freewheeler 24.03.2010 12:29:05 | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Tande 28.03.2010 13:43:27 (muokattu 28.03.2010 13:43:43) | |
---|
Kuulisin mielelläni, että miten combon osittain sulkeminen on vaikuttanut myös kevyempiin soundeihin. Paranivatko cleanit, rokkisäröt? Anteeksi. |
Vladi 28.03.2010 14:12:37 | |
---|
Tande: Kuulisin mielelläni, että miten combon osittain sulkeminen on vaikuttanut myös kevyempiin soundeihin. Paranivatko cleanit, rokkisäröt? Ens viikolla toivottavasti ehdin äänitellä. Näin paikan päällä kuultuna ainakin puhtaalle kanavalle saa laittaa reilumminkin bassoa mutta soundi pysyy silti fokusoituneempana. Voin koittaa äänitellä ens viikolla, jos vaan ehdin. :) Kyllä se siitä. |