Satu ja Tuija 14.01.2010 23:11:20 | |
---|
Miikathebest: Ne kahvatkin(metalliset) vaikuttavat soundiin. Eikö muka? En ehkä sittenkään ole siitä niin varma. Kitarakaapin sisällä ääniaalto ainakin heijastuu ja interferoituu heijastuksiensa kanssa heikentäen tai vahvistaen tiettyjä taajuuksia. Kotelon suunnittelulla voidaan vaikuttaa siihen, miten aallot kaapin sisällä käyttäytyvät, ja minkälainen ääni kuulijan korviin kantautuu. Se on kai sitten taas vähän eri asia miten kuulijan aivot tulkitsevat erilaisia ärsykkeitä. Toiset taas ostaa rahapulassa Harley Bentonin kaappeja. Jotkut jopa ostavat niitä vaikkeivät rahapulassa olisikaan. Hihi! LOL! Olisin antanut pulssan ellen olisi interferoitunut omiin heijastuksiini. :D Hauska yritys. Annoin plussan, mutten oikeesti antanu ku sul ei oo pulssakorttia, ku se heijastu naapuribändin kitaristille jolla on parempi kaappi ja siks se laittaa sun tulevaa eksää takaa aika kovasti, kun mimmis kattoo tai näkee ainekin kolme Marsun logoo! :) |
Miikathebest 14.01.2010 23:57:11 | |
---|
Satu ja Tuija: Hihi! LOL! Olisin antanut pulssan ellen olisi interferoitunut omiin heijastuksiini. :D Hauska yritys. Annoin plussan, mutten oikeesti antanu ku sul ei oo pulssakorttia, ku se heijastu naapuribändin kitaristille jolla on parempi kaappi ja siks se laittaa sun tulevaa eksää takaa aika kovasti, kun mimmis kattoo tai näkee ainekin kolme Marsun logoo! :) Ei vittu, sun mutsis punaset lukot aukes heti kun se sai vähän maistaa kypsääkin kypsempää isoa ruskeaa banaania. Liikaa säröä! |
Satu ja Tuija 15.01.2010 00:07:00 | |
---|
Miikathebest: Ei vittu, sun mutsis punaset lukot aukes heti kun se sai vähän maistaa kypsääkin kypsempää isoa ruskeaa banaania. En viitti edes jatkaa, kun selkeesti kaverilla kapasitteetti yläkerrassa on noin kvartin verran vajaa. ;) |
Miikathebest 15.01.2010 00:11:10 | |
---|
Satu ja Tuija: En viitti edes jatkaa, kun selkeesti kaverilla kapasitteetti yläkerrassa on noin kvartin verran vajaa. ;) Selvä. Myönnän että olet älykkäämpi ja taitavampi vittuilija. Hyvää yötä. Liikaa säröä! |
Satu ja Tuija 15.01.2010 00:19:44 | |
---|
Miikathebest: Selvä. Myönnän että olet älykkäämpi ja taitavampi vittuilija. Hyvää yötä. Äh, no nyt pilasit kaikki mun grannytsäännisit, kun otit Jeesus-tyypillisesti marttyyrin aseman, ja bongasit kaikki mummot ja toivoit vielä lisää keppiä persiille alistuessasi nöyrästi poskea kääntäen, että saisit ihmisluonteeseen sopivia säälipojoja myöntyessäsi häviäjäksi, että yliopiston tekotaiteelliset runoilijatytöt antaisivat sinulle runsaasti tavaraa Harley Bentonin edessä. Kelju Taktiikka sanon minä . :) |
Miikathebest 15.01.2010 00:25:13 (muokattu 15.01.2010 00:25:45) | |
---|
Satu ja Tuija: Äh, no nyt pilasit kaikki mun grannytsäännisit, kun otit Jeesus-tyypillisesti marttyyrin aseman, ja bongasit kaikki mummot ja toivoit vielä lisää keppiä persiille alistuessasi nöyrästi poskea kääntäen, että saisit ihmisluonteeseen sopivia säälipojoja myöntyessäsi häviäjäksi, että yliopiston tekotaiteelliset runoilijatytöt antaisivat sinulle runsaasti tavaraa Harley Bentonin edessä. Kelju Taktiikka sanon minä . :) Eikäkun tein sen siksi, että kaikki kamarunkkarigrannytkin huomaisivat kuinka ilkeä olet. En oikein ymmärtänyt tuota marsulla tai harley bentonilla vauvan oven avaamista. Kumpaakohan kannattaisi yrittää käyttää? Liikaa säröä! |
jussimus 15.01.2010 00:28:56 (muokattu 15.01.2010 00:29:14) | |
---|
Miikathebest: Eikäkun tein sen siksi, että kaikki kamarunkkarigrannytkin huomaisivat kuinka ilkeä olet. Mää ainaki huomasin. Satu ja Tuija (btw, maailman vammasin nimimerkki..) vaikuttaa aika ilkeältä tapaukselta. En tykkää. |
Satu ja Tuija 15.01.2010 00:31:01 | |
---|
Miikathebest: Eikäkun tein sen siksi, että kaikki kamarunkkarigrannytkin huomaisivat kuinka ilkeä olet. En oikein ymmärtänyt tuota marsulla tai harley bentonilla vauvan oven avaamista. Kumpikohan kannattaisi yrittää käyttää? Ilkeyttä on monenlaista, tuskin ihan perus Catch a Fishiin nappasin. Tiedäthän että et ole täydellinen itsekkään. Perususkonnollinen syyllistäjä joka ei näe malkaa omassa silmässään. Hyvin tyypillistä niissä piireissä. Mutta Satu tai Tuija antaa aina anteeksi eikä ikinä kanna kaunaa. :D |
Satu ja Tuija 15.01.2010 00:32:32 | |
---|
jussimus: Mää ainaki huomasin. Satu ja Tuija (btw, maailman vammasin nimimerkki..) vaikuttaa aika ilkeältä tapaukselta. En tykkää. Niin mut ei mun nimimerkki oo btw. |
Miikathebest 15.01.2010 00:38:05 (muokattu 15.01.2010 00:39:18) | |
---|
Satu ja Tuija: Ilkeyttä on monenlaista, tuskin ihan perus Catch a Fishiin nappasin. Tiedäthän että et ole täydellinen itsekkään. Perususkonnollinen syyllistäjä joka ei näe malkaa omassa silmässään. Hyvin tyypillistä niissä piireissä. Mutta Satu tai Tuija antaa aina anteeksi eikä ikinä kanna kaunaa. :D Ehken ole täydellinen, mutta monin verroin parempi kuin kaikki muut. Siksi nimeni onkin Miika THE BEST! Better than all the rest! Ei kukaan kaipaa sinun tekopyhää anteeksiantoasi :P Liikaa säröä! |
Satu ja Tuija 15.01.2010 00:43:05 | |
---|
Miikathebest: Ehken ole täydellinen, mutta monin verroin parempi kuin kaikki muut. Siksi nimeni onkin Miika THE BEST! Ei kukaan kaipaa sinun tekopyhää anteeksiantoasi :P Sun piti mennä aikaa sit jo nukkumaan sitä paitsi. Mä kellekkään oo anteeksi antanut, kun ei ole anteeksi annettavaa. Kirjoitin tietääkseni Satu TAI Tuija. Mun kirjoituksia luetaan näköjään kuin piru raamattua. ;) |
Miikathebest 15.01.2010 00:47:22 | |
---|
Satu ja Tuija: Sun piti mennä aikaa sit jo nukkumaan sitä paitsi. Mä kellekkään oo anteeksi antanut, kun ei ole anteeksi annettavaa. Kirjoitin tietääkseni Satu TAI Tuija. Mun kirjoituksia luetaan näköjään kuin piru raamattua. ;) Satu ja Tuija = kaksi persoonaa, Satu sekä Tuija. Jos Satu tai Tuija antaa anteeksi, niin sehän on jo puolet. Silloin tyhmempi saattaa kuitenkin erehtyä luulemaan, että siinä olisi jo kokonainan anteeksianto. Liikaa säröä! |
Satu ja Tuija 15.01.2010 00:54:48 | |
---|
Miikathebest: Satu ja Tuija = kaksi persoonaa, Satu sekä Tuija. Jos Satu tai Tuija antaa anteeksi, niin sehän on jo puolet. Silloin tyhmempi saattaa kuitenkin erehtyä luulemaan, että siinä olisi jo kokonainan anteeksianto. Satu ja Tuija, Heaven and Hell, Jing ja Jang, Matti ja Teppo...it goes on and on... Noh, mä luulen että näistä jutusteluista ei tarvi anteeksiantoa anoa keneltäkään, ellei se nyt sitten tähän lauseeseen sisälly. Tarvi just nyt niin tosissaan olla. Prkl mä laitan ens kerran miljuuna hymiöö jos tää tämmöstä tinttailua aiheuttaa. ;) |
Miikathebest 15.01.2010 00:57:16 | |
---|
Satu ja Tuija: Satu ja Tuija, Heaven and Hell, Jing ja Jang, Matti ja Teppo...it goes on and on... Noh, mä luulen että näistä jutusteluista ei tarvi anteeksiantoa anoa keneltäkään, ellei se nyt sitten tähän lauseeseen sisälly. Tarvi just nyt niin tosissaan olla. Prkl mä laitan ens kerran miljuuna hymiöö jos tää tämmöstä tinttailua aiheuttaa. ;) No oikeastaan pitäis kai pyytää anteeksi Jiveltä, että sen topikki vedettiin näin perseelleen :D Liikaa säröä! |
Satu ja Tuija 15.01.2010 01:01:00 | |
---|
Miikathebest: No oikeastaan pitäis kai pyytää anteeksi Jiveltä, että sen topikki vedettiin näin perseelleen :D No samaa mieltä, mut siitä ENGL:stä saa edelleenkin 16ohmisen kun vetää ne piuhat sarjaan. :) Peace, MiikaThePest ;D |
Miikathebest 15.01.2010 01:07:54 | |
---|
Satu ja Tuija: No samaa mieltä, mut siitä ENGL:stä saa edelleenkin 16ohmisen kun vetää ne piuhat sarjaan. :) Peace, MiikaThePest ;D Ja Harley Bentonista saa 8 ohmisen, jos vetää herneet nenään. :P Liikaa säröä! |
Lennu 15.01.2010 01:58:11 | |
---|
Nyt on kyllä pakko ostaa yks Harley Benton. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
HeavyMachinery 15.01.2010 02:05:24 | |
---|
Satu ja Tuija: No samaa mieltä, mut siitä ENGL:stä saa edelleenkin 16ohmisen kun vetää ne piuhat sarjaan. :) Peace, MiikaThePest ;D Joskus tuntuu siltä että jonkun piuhat olisi pitänyt katkaista jo ennen kuin vahinko on tapahtunut..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
detroit442 15.01.2010 07:46:52 | |
---|
ite oon alkanut kallistua vaihtoehtoon 2 kpl 2x12 kaappeja. Sais vähän parempiin kulmiin aseteltua kaappeja ja stereo-setupin. Tod.näk. hankin jossain vaiheessa toisen 212, heittää sen vaikka sitten rumpalin viereen tms. :D itse topicin kyssäriin, laadukkaampi 212 Imo. Driving by on my way to somewhere else |
oiva tumpeloinen 15.01.2010 07:57:16 | |
---|
detroit442: ite oon alkanut kallistua vaihtoehtoon 2 kpl 2x12 kaappeja. Sais vähän parempiin kulmiin aseteltua kaappeja ja stereo-setupin. Tod.näk. hankin jossain vaiheessa toisen 212, heittää sen vaikka sitten rumpalin viereen tms. :D itse topicin kyssäriin, laadukkaampi 212 Imo. Monitorointitarkoitukseen kaksi kaappia on oikein hyvä, mutta stereo-setup kitaralla on vähän turha. |