Decadetroll 13.08.2019 19:34:43 | |
---|
munkero: Vihreä Fusion myyty ja ostoskorissa nyt tämä: https://www.thomann.de/fi/harley_be … ton_fusion_ii_hh_fr_roasted_fbb.htm Vihreä oli aivan mahdottoman hyvä lukuunottamatta potikoiden ja mikkikytkimen vetelää tuntumaa. Tähän vois nuo komponentit päivittää ja ehkä myöhemmin kullatut raudat... Huh! Onneksi sait myytyä. Meinasin nimittäin just alkaa kirjottelemaan pikaviestiä sulle aiheesta... :) Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
munkero 14.08.2019 14:23:24 | |
---|
Decadetroll: Huh! Onneksi sait myytyä. Meinasin nimittäin just alkaa kirjottelemaan pikaviestiä sulle aiheesta... :) Se on semmosta, missasit kyllä kovan kepin. Itse siirryin sanoista tekoihin ja tilasin tuon kakkossarjalaisen. Toivotaan että on yhtä huippu peli kuin tuo edellinen... Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
Decadetroll 14.08.2019 16:11:05 | |
---|
munkero: Se on semmosta, missasit kyllä kovan kepin. Itse siirryin sanoista tekoihin ja tilasin tuon kakkossarjalaisen. Toivotaan että on yhtä huippu peli kuin tuo edellinen... Hyvä niin... En nimittäin varsinaisesti tartte uutta kitaraa. Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
Decadetroll 15.08.2019 11:12:52 | |
---|
Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
McLeach 15.08.2019 11:20:56 | |
---|
|
discominister 15.08.2019 12:51:00 | |
---|
munkero: Vihreä Fusion myyty ja ostoskorissa nyt tämä: https://www.thomann.de/fi/harley_be … ton_fusion_ii_hh_fr_roasted_fbb.htm Vihreä oli aivan mahdottoman hyvä lukuunottamatta potikoiden ja mikkikytkimen vetelää tuntumaa. Tähän vois nuo komponentit päivittää ja ehkä myöhemmin kullatut raudat... Mulla tossa Fusion II mikkikytkin erittäin napakka ja potikat normaalin tuntuiset. Mikkien päivitystä olen vähän mietiskellyt. Mulla oli joskus aiemmin Bentonin Strato jossa oli myös Roswellin mikit ja päivitys Duncanin mikkiin toi lopulta aika pienen eron. |
munkero 15.08.2019 17:41:41 | |
---|
discominister: Mulla tossa Fusion II mikkikytkin erittäin napakka ja potikat normaalin tuntuiset. Mikkien päivitystä olen vähän mietiskellyt. Mulla oli joskus aiemmin Bentonin Strato jossa oli myös Roswellin mikit ja päivitys Duncanin mikkiin toi lopulta aika pienen eron. Ite tykkäsin sen ekan soundista ihan mahottomasti. Melko mieto ja kirkas output. Tai semmonen fiilis mulle jäi. Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
Laulava Kylätohtori 15.08.2019 21:26:39 | |
---|
Prowleri: Mulla käväisi HB:n PRS-kopio. Työnlaatu ja puuosat olivat fiksuja ja yllättävän hyviä kahden huntin skebaksi, sen puolesta uskaltaa ostaa. Samaa laatua kuin jossain 400e perusskebassa. HB lähti kuitenkin takaisin koska loimuvaahteraviilussa oli rumia tummia suttuja. Lakkapinta oli siisti joten vaikutti ongelma olevan viilumatskussa. Varoituksen sana siis noista harrikoista missä on 'mustaraitainen' loimukuvio eli esim. HB CST paradise flame. Siinä käsittääkseni käytetään jotain petsiä tummentamaan rantuja, mutta koska ohut viilupinta eikä ole paksuutta hioa kunnolla, niin herkästi voi jäädä pigmenttiä huokosiin mikä tekee viilun suttuiseksi ja feikin näköiseksi. Sama pätee noihin Fusion-sarjalaisiin missä on quilted top ja mätsäävä lapa, niitä on kai samaan tapaan värjätty ja lähikuvista näkyy miten pinta monesti näyttää tosi halvalta. Skeboissa ei siis vikaa, mutta miettikää värisävy huolella ja katsokaa esimerkkikuvia kustakin. Kuinkas sattuikaan, kun juuri katselin tuota sillä silmällä, että pitäisikö oikein itse koeajaa nämä paljon kohistut Harley Penttonit... Eipä silti, kyllä näissä muutamissa muissakin on jotenkin suttuisen oloinen tuo loimu. Se, mikä näissä oikeasti ihmetyttää, on otelaudan väri. Se on monissa rumin mahdollinen, eikä nämä muutkaan kauas jää. Muutenhan nuo näyttää, ainakin kuvissa, ihan asiallisilta... Pitääpä miettiä, musta tai vihreä (miksi tässä on mustaa rumempi otelauta) olisi kyllä hauska, mutta jaksaako alkaa. Hinnat ovat kyllä enemmän kuin kohdallaan, jos lastu on kohinan arvoista.. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
munkero 23.08.2019 17:36:54 (muokattu 23.08.2019 17:38:44) | |
---|
Suoraan asiaan: https://imgur.com/a/OHLo3h3 E: parissa kuvassa näkyy tallan takana ns. appelsiinipinta, se on putsausaineen jäämiä :D Hetken mielijohteesta ruuvasin mustat palikat kiinni. Homma ei ollukkaan niin simppeli kun kuvittelin... Talla on ihan sitä mitä pitääkin, mutta lukkosatula ei mätsännyt ainakaan saksalaisiin. Eli orkkiksella mennään. Vähän jäi vaivaamaan kun nyt tuo näyttää geneeriseltä ripulihevikepiltä, ehkäpä kultahardis seuraavaks... Keppi ei tarjonnut varsinaisesti mitään uutta edelliseen verrattuna. Omaan makuun parempi kansi ja tokihan tuo paahdettu loimuvaahterakaula on lisäkarkkia. :) Ja sen edellisen kuvat täällä: https://imgur.com/a/lMlZ83gMarko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
Laulava Kylätohtori 23.08.2019 18:03:32 | |
---|
Nämähän ovat pelkkiä mielipideasioita, mutta kyllä tuo uusi on hienompi. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
munkero 23.08.2019 18:04:33 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Nämähän ovat pelkkiä mielipideasioita, mutta kyllä tuo uusi on hienompi. Kyllä se on just niin. Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
Shakata 23.08.2019 19:50:04 | |
---|
munkero: Kyllä se on just niin. On kyllä komee keppi! Aika jäätävät speksit on keppiin väännetty tohon rahaan. "One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz." Lou Reed |
mikki73 23.08.2019 20:30:42 (muokattu 23.08.2019 20:31:20) | |
---|
Shakata: On kyllä komee keppi! Aika jäätävät speksit on keppiin väännetty tohon rahaan. Nykysuunta kaiketi onkin halpa ja hyvä ja sitä kautta markkinoita.Voishan tuo tulla tehtaasta jonkun muun brändin logoilla ja 300 lisähinnalla, ja läpi menis. |
munkero 23.08.2019 20:59:53 (muokattu 23.08.2019 21:00:07) | |
---|
Kahden hyvän bentonin jälkeen ois kyllä kiva päästä näkemään semmonen huono yksilö joilla se paska maine on saatu. Esim niitä n. 10v sitten hot deals-mainoksissa pyörineitä satasen hevisuunnikkaita. Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
mikki73 23.08.2019 21:29:48 | |
---|
munkero: Kahden hyvän bentonin jälkeen ois kyllä kiva päästä näkemään semmonen huono yksilö joilla se paska maine on saatu. Esim niitä n. 10v sitten hot deals-mainoksissa pyörineitä satasen hevisuunnikkaita. mulla oli joskus sellanen 80e HB strato. Se oli aika saatanan paska kyllä. Aikaa on se 10v. Vähän aikaa sitten oli uudempi viuhka-seiska, se oli sit taas hyvä. Yks HB tele oli kans, ja oli ihan ok 120 vehkeeks. |
discominister 26.08.2019 23:20:03 (muokattu 26.08.2019 23:20:52) | |
---|
munkero: Ite tykkäsin sen ekan soundista ihan mahottomasti. Melko mieto ja kirkas output. Tai semmonen fiilis mulle jäi. Minä valitsin useasta yksilöstä kevyen ja kirkaasti soundaavan kappaleen. Alkoi ajan kanssa se kirkkaus jotenkin nyppiä ja vaihdoin nyt high output mikit, joissa kunnolla bassopuolta. Aiemminkin soundasi hyvälle, mutta nyt kyllä paljon paremmalle. Tasapaino löytyi. |
Metalkallo 27.08.2019 05:26:44 (muokattu 27.08.2019 05:27:07) | |
---|
Taas yksi plussa lisää HB:n 450plus LP mallista, että jos käyttää top wrap menetelmää kielien kanssa, niin 450 kielipidikepalkki stoppaa hienosti kielien pallopään palkkiin, koska palkissa ei ole tallan puolisella puolella (kohti kaulaa) syvennettyjä reikiä joihin pallopäät yleensä menee vaan vain pienet reiät joista kieli pujotetaan ja joihin pallopää sitten lukittuu. Toisella puolella (kohti perää) on sitten syvennetyt reiät. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Jaska1972 27.08.2019 07:44:26 | |
---|
Laitetaanpa omat kokemukset merkistä mukaan. Aiempi kokemus Bentoneista oli about kymmenen vuoden takaa elektro-akkarista, joka oli aivan hirveä raastinrauta vaikka kuinka yritti trimmata. Ajattelin antaa näille uuden mahdollisuuden ja ostin täältä torilta matta mustan single cutin eli SC-Customin. Tähän säädöt kohdalleen ja Seymour Duncan Blackouts-mikit kiinni soitinrakentajalla ja keppi on aivan loistava. Soitinrakentajan kommentti oli, että on parempi kuin mm. moni ltd. Raudat on ok kamaa, pitkä kaulaliitos ja kaikin puolin hyvä keppi. Tästä rohkaistuneena tilasin uutena viuhkanauhaisen single cut seiskan eli SC-7 FanFret FDB DLX. Tämä soitinrakentajalle ensin katsottavaksi, että onko ok vehje ja kannattaako laittaa trimmiin vai palauttaa. Kommentti oli, että hyvä vehje myös tämä, joten säädöt kuntoon ja myös tähän Blackoutit kiinni. Säätöjen osalta tämä seiska oli vähän hankalampi tapaus mutta pitopeliksi jäi. Näissä on ilmeisesti ollut Tompalla haasteita, koska samaan aikaan oli heillä myynnissä yksi "vain koristeeksi" -kommentilla ja oma yksilö viipyi muutaman päivän Thomannin laaduntarkkailussa eli joutuivat ilmeisesti valitsemaan toimivan yksilön lähetettäväksi. Yhteenvetona: aiempiin kokemuksiin verrattuna Bentoneiden laatu on noussut huomattavasti ja ainakin osa on todella hyviä yksilöitä. Ja tuo Thomannin 30 päivän palautusoikeus tekee tilaamisesta aika riskitöntä. "The brighter the flame the deeper the shadows." |
Snapo 27.08.2019 08:22:45 | |
---|
Jaska1972: Tästä rohkaistuneena tilasin uutena viuhkanauhaisen single cut seiskan eli SC-7 FanFret FDB DLX. Tämä soitinrakentajalle ensin katsottavaksi, että onko ok vehje ja kannattaako laittaa trimmiin vai palauttaa. Kommentti oli, että hyvä vehje myös tämä, joten säädöt kuntoon ja myös tähän Blackoutit kiinni. Säätöjen osalta tämä seiska oli vähän hankalampi tapaus mutta pitopeliksi jäi. Näissä on ilmeisesti ollut Tompalla haasteita, koska samaan aikaan oli heillä myynnissä yksi "vain koristeeksi" -kommentilla ja oma yksilö viipyi muutaman päivän Thomannin laaduntarkkailussa eli joutuivat ilmeisesti valitsemaan toimivan yksilön lähetettäväksi. Miten sait hommattua tuon? Joskus aiemmin olin ajatellut tilaavani saman mallin mutta Thomannin haku kertoi mallin poistuneen. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Jaska1972 27.08.2019 08:33:34 | |
---|
Snapo: Miten sait hommattua tuon? Joskus aiemmin olin ajatellut tilaavani saman mallin mutta Thomannin haku kertoi mallin poistuneen. Niinpä näyttää olevan. Keväällä oli vielä in stock ja silloin hommasin. "The brighter the flame the deeper the shadows." |