CSatan 24.10.2008 16:04:06 | |
---|
Jos haluisin Schallerin ni tilaisin tuolta rockingerilta, kun sieltä pitää muutenkin kohta tilailla tavaraa. http://www.apintl.com/ Tuolta varmaan voisi saada, mutta on niin sekavat sivut ettei jaksa edes perehtyä tarkemmin. Pitänee varmaan sitten soitella nuo suomen kaupat läpi. Se on helppoa kun sen osaa. |
Makillah 24.10.2008 21:27:10 | |
---|
Osaisko joku viisaampi kertoa, että mikä ihme on Floyd Rose FRT-O2000? Onko se jokin budjetti-orkkisfloikka tai vastaava? Ei oikein tunnu tietoa mistään löytyvän. Esimerkiksi Jackson RR5FR-Rhoadsissa ja Sl3:ssa on kyseinen talla ja se ainakin näyttää ihan originaali Floyd Roselta. "Sometimes life seems to fool you" -M.K |
Detox 24.10.2008 21:37:14 | |
---|
Mistäs Ibanezin talloihin (Edge) saa varaosia? Ainakin Levytukusta myyvät eioota kaikille itse tallaa pienemmille osille. Joo Iba on iha paska lafka. Itse törmäsin tavallaan samaan ongelmaan. No ei oota ei varsinaisesti myyty, mutta onglema ei ainakaan ratkennut. Tilitystys seuraa kiinnostuneille: Kun tarvitsin tallaan varaosia, levytukku joutui tilaamaan osat jostain japanista asti kun "vanhoihin talloihin ei ole varaosia". Miks ihmeessä Iba tekee uuden tallan joka vuosi jos ei kerran maahantuojillekaan ole varaosia. Sit kun venasin 2kk niin tuli väärä osa. Muka tilattu ja toimitettu osa oli oikea, mutta tallapalan korkeus oli silti väärä (liian korkea). No kävin sitten valittamassa asiasta niin tilasivat uuden. Parin viikon päästä oli tullut uusi, joka oli täysin samanlainen edellisen kanssa. Eli erissäkin on eroja. Jouduin maksamaan molemmista kun ekan olin käyttänyt kitarassa niin siinä oli jäljet ruuvista ja tokaa en jaksanut lähteä varta vasten palauttamaan. Vieläkään ei siis meikäläisen ibassa tallapalat kohdallaan. Ohuen E kielen pala on edellistä korkeammalla vaikka kuinka niitä paloja sekoittelin ja kokeilin vaihtaa järjestystä. Homma varmaan selviäisi ostamalla samalla kertaa kaikki 7 tallapalaa uudestaan jotta olisivat keskenään oikeanlaisia. En kyllä koske Ibaneziin enää ikinä edes pitkällä tikulla :( Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!! |
karpale 24.10.2008 21:55:23 | |
---|
En kyllä koske Ibaneziin enää ikinä edes pitkällä tikulla :( Mjaa, itte olen kyllä saanut kaikki varaosat parin viikon sisään. |
Detox 24.10.2008 22:04:33 | |
---|
Mjaa, itte olen kyllä saanut kaikki varaosat parin viikon sisään. Eiköhän tuo riipu ihan siitä miten uusi kitara/tallamalli on kyseessä. Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!! |
tender.insanity 24.10.2008 22:08:19 | |
---|
Mistäs Ibanezin talloihin (Edge) saa varaosia? Ainakin Levytukusta myyvät eioota kaikille itse tallaa pienemmille osille. http://www.ibanezrules.com/parts.htm Rich Harrisilta olen tilaillut joskus. Ibanezin oma varaosamyynti on täysi vitsi. Tuolta ibanezrulesista tilasin joitain pikkuosia yhtä Edgeä varten. Kulut olivat pienet ja reilussa viikossa tulivat. Kannattaa laittaa mailia ja kysellä, että varmasti tarvittavat jutut ovat varastossa. |
Detox 25.10.2008 00:15:56 | |
---|
http://www.ibanezrules.com/parts.htm Rich Harrisilta olen tilaillut joskus. Ibanezin oma varaosamyynti on täysi vitsi. Tuolta ibanezrulesista tilasin joitain pikkuosia yhtä Edgeä varten. Kulut olivat pienet ja reilussa viikossa tulivat. Kannattaa laittaa mailia ja kysellä, että varmasti tarvittavat jutut ovat varastossa. Kappas, pitänee kysästä paljonkos noi tallapalat tulis maksamaan :) Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!! |
H.Corruption 25.10.2008 02:13:49 | |
---|
Osaisko joku viisaampi kertoa, että mikä ihme on Floyd Rose FRT-O2000? Onko se jokin budjetti-orkkisfloikka tai vastaava? Ei oikein tunnu tietoa mistään löytyvän. Esimerkiksi Jackson RR5FR-Rhoadsissa ja Sl3:ssa on kyseinen talla ja se ainakin näyttää ihan originaali Floyd Roselta. Jossain vanhemmassa threadisssa oli juttua moisesta. FRT-0200 on aasialainen versio originaali floikasta, eli ns. halpis sellainen. Tunnistaminen perustuu tallapalojen koneistukseen. Niissä oli viiste, jota ei iole OFR:ssä eikä Schallerissa. |