Aihe: Onko sähkökitaran ulkonäkö pelote muille mieheille?
1 2 3 4
powerfly
28.09.2008 11:21:14
Ei saatana mitä juttuja!!!?
Kuka edes hakee jotain kadehdintaa toiselta ihmiseltä?Siis mitä vittua?

Omat skebat oon kyllä hankkinu ihan oman makuni mukaan,toi toisen kateuden hakeminen on tosi ämmämäistä!!
Ronkeli ei saa rinkeliä
jazzIII
28.09.2008 15:02:35
Katsoiko kukaan eilen Teemalta tullutta ohjelmaa "Blues: Kummisedät ja pojat"? Siinä yksi vanha patu soitti studiossa bluesia tuolissa löhöten ja mahaa vasten oli joku musta hevikeppi, tyyliin Jackson tai Ibanez. Tais olla hainevät otelaudassa ja H-S-H mikitys. Vaikutti siltä että äijä tykkäsi soittaa sillä.

Pisti silmään, kyseessä taisi olla vielä seiskakielinen. :P
opaa
28.09.2008 15:25:12 (muokattu 28.09.2008 15:26:06)
Eli kitaran uskottavuutta haetaan pelkästään muiden miesten tai oman hyväksynnän kautta. Naisia ei kiinnosta veivaako jaakko-petteri bluussia b.c.richin beastilla vai fenkun srv customshop stratolla. Jos haluaa soittaa bluussia niin uskaltaako kitaristi tutustua vaikkapa jacksonin king-veehen? Ei kai sentään. Mitä muut miehet siitä ajattelisi...

Jos soittaa bluussia beastilla se voi pelottaa muita miehiä koska sehän on ihan tyhmää soittaa tavoista poiketulla kitaralla tapoihin soveltuvaa musaa. Kuka uskaltaisi olla virtuoosi "väärällä" kitaralla? No alfauros tietenkin.

Kitarat ovat siis ihan munattomia kapineita. Verratkaapa naisen kitara-mielipidettä mielipiteeseen siitä kumpi on parempi:istuako punaiseen toyota corollaan vai punaiseen ferrariin. Kumman kyydissä olisi mieluummin ja kumpaa muut miehet kadehtisi...

Kitaralla muna pitenee vain miesten silmissä mutta autoissa molempien sukupuolien kadehdinta alkaa.

Tää on niin täyttä p*skaa, ainakin omalla kohdallani ja toivottavasti muidenkin. Mä soitan vaikka harley bentonia, jos sille päälle sattuu. Ne hevisuunnikkaat nyt ei vaan ihan satu soundaamaan siltä, että haluisin niillä jotain bluussia vedellä. Ja onhan ne aika rumiakin.. ;)

Ei saatana mitä juttuja!!!?
Kuka edes hakee jotain kadehdintaa toiselta ihmiseltä?Siis mitä vittua?

Omat skebat oon kyllä hankkinu ihan oman makuni mukaan,toi toisen kateuden hakeminen on tosi ämmämäistä!!

No älä :p
tender.insanity
28.09.2008 15:41:08
Mä mainitsin taannoin ja vastattiin että Frank on jo menneen talven lumia.

Katsoiko kukaan eilen Teemalta tullutta ohjelmaa "Blues: Kummisedät ja pojat"? Siinä yksi vanha patu soitti studiossa bluesia tuolissa löhöten ja mahaa vasten oli joku musta hevikeppi, tyyliin Jackson tai Ibanez. Tais olla hainevät otelaudassa ja H-S-H mikitys. Vaikutti siltä että äijä tykkäsi soittaa sillä.

Muistan joskus nähneeni vanhaakin vanhemman voimakkaasti pigmentoituneen ukon soittaneen livenä blyyssiä Ibanez Jemillä.
Takajeejee
28.09.2008 16:04:11
Naisia kiinnostaa esiintyminen ja artistin karisma, ei se onko kyseessä harleybentton tai srv:n soittama fenkku kunhan kuulostaa hyvältä ja on ennen kaikkea kivaa. IHQ.

Öö ei se muakaan häiritse jos joku vetää harleyllä? Mitä vitun väliä jos on hyvä meininki ja hyvää musaa. voi jumalauta
Takajeejee
28.09.2008 16:07:56
Eli sun tanssi keskeytyy jos tanssiorkesterin kitaristi vetää ironbirdillä?

Ja emäntä luuli myös että kitarakaiuttimet/kaapit/vahvistimet on kaikki marshalleja kun niitä siellä aina näkyy. Ja nyt puhutaan sentään älykkäästä ihmisestä eikä mistään bimbosta.

Jaa no mitä sitte, jos luuli? Et sinäkään kaikesta kaikkea tiedä.
Takajeejee
28.09.2008 16:09:53
Eli kitaran uskottavuutta haetaan pelkästään muiden miesten tai oman hyväksynnän kautta. Naisia ei kiinnosta veivaako jaakko-petteri bluussia b.c.richin beastilla vai fenkun srv customshop stratolla.

Miksi yleistät.
Terry Pantheras
28.09.2008 17:29:05
Eli kitaran uskottavuutta haetaan pelkästään muiden miesten tai oman hyväksynnän kautta. Naisia ei kiinnosta veivaako jaakko-petteri bluussia b.c.richin beastilla vai fenkun srv customshop stratolla.

"Naisia"? Siis häh? Kysypäs samaa naiselta joka soittaa kitaraa. Tai noh, vaikka ei soittaiskaan, niin mielipide varmaankin löytynee... Vai tunnenkohan minä jotenkin erilaisia naisia...
Kerro ihmeessä lisää!
Jamz
29.09.2008 23:48:43
Eipä niitä naisia juurikaan kiinnosta kitaroiden mallit. Yllättävän moni ei edes erota kitaraa ja bassoa toisistaan.
sepisti
30.09.2008 00:44:56
Eipä monia ihmisiä juurikaan kiinnosta kitaroiden mallit. Yllättävän moni ei edes erota kitaraa ja bassoa toisistaan.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Seba
30.09.2008 01:07:53

Ei kai nyt kukaan oikeasti ole niin tyhmä että ostaa kitaroita se mielessä että saisi sillä jotenkin naisten huomion mitä uljaampi kitara on :)

Mulle on ihan yksi lysti mitä naiset tai edes muut miehet tykkää mun peleistä.
Niitä tuttuja jotka ei itse mitään soita, ei vähempää voisi kiinnostaa minkälaisia soittimia mulla roikkuu seinällä.

Se vaan on niin että asiasta kiinnostuneet tai harrastavat niitä katsoo, muille se on ihan sama millä vedetään.
Hyvä vertaus oli tuo Paris Hiltonin laukku ja kenkämerkit..
Ketä helvettiä kiinnostaa, ellei nyt satu olemaan muotifanittaja tai muuten vaan seuraa alaa tarkasti..

Esimerkkinä naisten kiinnostuksesta sen verran että kun ostin epin TB:n, se oli valkoinen.
Myin sen ja ostin sunburst gibsonin.
Meni vuosi ennenkuin vaimo huomasi ja kysyi vaan että eikö tuo ennen ollut valkoinen..

Yhden se jopa tunnistaisi mun bassoksi jos se heitettäisiin esim 10 jonkun muun basson kanssa samaan läjään. Se on oranssi missä on valkoiset raidat..

Noista muista ei sillä olisi aavistustakaan. Ne on niitä ruskeita..
Ahokkis
30.09.2008 01:40:04 (muokattu 30.09.2008 01:45:41)
Pyh. En kyllä välitä mitä muut ajattelevat millä soitan ja mitäkin. Tuolla telelläni menee melkeinpä ihan mikä tahansa, hevit ja humpatkin.:P Oon saanut paheksuvaa sekä ihailevia mielipiteitä, mutta en välitä.

E.Naisen saamiseksi riittää että sanoo:"Soitan muuten kitaraa", ei tarvitse sanoa:"Soitan muuten relicoitua customshop fender stratocasteria". Ja toisena puntarille voisi laittaa, kumpi ennemmin. Kollegoiden hetkellinen sinun kamojenihailu, vaiko naaraan sinun persoonan ihailu.

E2.Mitähän mä taas selitän...
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
Quu
30.09.2008 07:23:57 (muokattu 30.09.2008 07:26:44)

Ne ihmiset jotka soittimista jotain ymmärtävät (tai haluavat ymmärtää) kiinnittävät niihin huomiota, ne jotka ymmärtävät (tai haluavat ymmärtää) vielä enemmän kiinnittävät jo sitten siihen soittimen soundiinkin huomiota.

E: Seba tuossa jo tämän saman asian sanoikin, pyydän anteeksi puusilmäisyyttäni. :)
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
Ze Kink
30.09.2008 09:59:39
Hehe. Oman tyttöystävän mielestä mun 7-kieliset Ibanez Rg:t on aina olleet hienompia kuin esim. mun candy apple red -värinen Strato ja Tokain Loverock. Ltd:n Ec1000 oli kuulemma myös tuota Tokaita hienompi.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
oiva tumpeloinen
30.09.2008 10:18:37
http://muusikoiden.net/dyn/users/7367.jpg

Tossa käyttäjä tekee osakokonaisuuden kirahveja ajatellen.
Novac
30.09.2008 11:32:47

Tää on kyllä yks turhimpia ketjuja ikinä.
mikä on olutta on nyt mennyttä... // "stam1n a on hiefno bändi, vetöäö hyvin klivenä dsstasna,ja tän kirjoittaja srkä ston nenn on kiihab umpin käönnisäö"
Mikaelo
30.09.2008 12:06:03

Kyllä ne naiset kitaroita kattelee. Ovat vaan kateellisia, kun miehet hipelöivät skebojansa huomattavasti paljon enemmän tunteella kuin naisia :)
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
Krice
30.09.2008 12:31:00

Hehe. Oman tyttöystävän mielestä mun 7-kieliset Ibanez Rg:t on aina olleet hienompia kuin esim. mun candy apple red -värinen Strato ja Tokain Loverock. Ltd:n Ec1000 oli kuulemma myös tuota Tokaita hienompi.

Tuohan on ihan oikein.
Quu
30.09.2008 12:48:28

Kyllä ne naiset kitaroita kattelee. Ovat vaan kateellisia, kun miehet hipelöivät skebojansa huomattavasti paljon enemmän tunteella kuin naisia :)

Naiset ei varmaan arvostaisi sitä jos heitä hipelöitäessä ilmeet olis samanlaisia kuin jotain blues-sooloja soitellessa... :D
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
Jannipaali
30.09.2008 12:53:29
Naiset ei varmaan arvostaisi sitä jos heitä hipelöitäessä ilmeet olis samanlaisia kuin jotain blues-sooloja soitellessa... :D

http://www.hit.no/var/storage/image … oore/154875-1-nor-NO/gary_moore.jpg

http://www.nga.ch/img/Blue%20Img/Gary_Moore_1.jpg

http://i243.photobucket.com/albums/ff1/fuzzjo/gary_moore.jpg
"Jos jokin asia on varma, niin se on aivan varma."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)