Aihe: Hardwire by Digitech pedaalit
1 2 3
J.Hollström
24.07.2009 15:59:56
Jees. Hommasin tommosen CM-2 säröttimen, ja diggailen. Pari samplea otin talteen kun tota testailin.

http://juki.1g.fi/mp3/BH15-112/CM-2_LP.mp3
http://juki.1g.fi/mp3/BH15-112/CM-2_strato.mp3
Vladi
24.07.2009 16:12:20
Meikäläisellä on tollainen valve distortion soolobuusterina, toimii mainiosti. En voi kun suositella.
Kyllä se siitä.
epipepic9
27.12.2011 14:11:13

Itsellä on distortion ja chorus, suosittelen, erinomaisia pedaaleita, hyvä soundi, tukeva rakenne!
Vesihiisi
14.04.2012 22:39:28 (muokattu 14.04.2012 22:42:13)
Hommasin tuon cm-2 pedaalin, vehje on ilmeisesti analoginen ja laatu vaikuttaa hyvältä. Tässä on parhaat ikinä käpistelemäni potikat tatsiltaan. Äänestä löytyy dynamiikkaa ja saundissa ei ole sitä vittumaista digitaalisuutta. Suosittelen.

Värkki on lisäksi hienosti tehty ja viimeistelty.

Tämä on itse asiassa ainoa pedaali joka jäänee käyttööni. Podit ja muut olen antanut jo pois, eivät olleet minun juttu. Menin vain sekaisin äärettömistä saundipermutaatioista, joista yksikään ei kuulostanut hyvältä.
Gabe
15.04.2012 00:06:34
No niin, taas ostoslista senkun pitenee :) Ihan pitkäikäisiltä vaikuttavat myös.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
J-PPP
15.04.2012 04:11:34
CM-2 on hyvä! Moni diggailee Bad Monkeyta hyvänä halpiksena, mut tässä on kyllä ihan erilailla hyvän perus-säristimen virkaa.

http://soundcloud.com/j-ppp/hardwire-cm-2-boogie
Freewheeler
16.04.2012 11:50:00 (muokattu 16.04.2012 11:50:57)
Mulla vaihtui Digitech Digidelay saman lafkan Hardwire DL-8:n ja ero on huima Hardwiren hyväksi! Ehkä paras delay, mitä olen kuullut.

http://www.musicradar.com/totalguit … edals-15-of-our-favourites-258753/1

Päivitin myös Bad Monkeyn Hardwire CM-2:n. Aivan julmetun läpikuultava säröspedu, ei möyhennä ja muuta skitan soundia yhtään, vaan soittotatsi on just niin kuin täysillä olevassa putkistyrkkarissa. Jätin Bad Monkeyn lautaan soolobuustiksi ja kyllä noi hyvin yhdessä pelaavat.
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
s8na
16.04.2012 13:02:12

Freewheeler: Päivitin myös Bad Monkeyn Hardwire CM-2:n. Aivan julmetun läpikuultava säröspedu, ei möyhennä ja muuta skitan soundia yhtään, vaan soittotatsi on just niin kuin täysillä olevassa putkistyrkkarissa. Jätin Bad Monkeyn lautaan soolobuustiksi ja kyllä noi hyvin yhdessä pelaavat.

Mä joskus vertailin A/B:nä CM-2:sta ja MXR:n GT-OD:ta ja täytyy kyllä sanoa että GT-OD oli neutraalimpi. Kyllä siinä CM-2:ssa on vähän ainakin samaa vibaa kuin Bad Monkeyssa. GT-OD saattoi olla taas häiriöisempi ja gainin ollessa aivan nollissa se hävitti bassoa. CM-2 on hyvä pedaali kuitenkin ja erinomaiset säädöt.
Vesihiisi
17.04.2012 22:47:23 (muokattu 18.04.2012 01:27:38)
Do dii, tuli hommattua myös TL-2. Tämä ei ole aivan yhtä vakuuttava kuin tuo CM-2 muutaman tunnin testailun jälkeen. Pedaalissa ei ole mitään vikaa sinänsä, vaatinee enemmän perehtymistä kuin CM-2. Säätövaraa on enemmän. Dynamiikkaa löytyy, eikä pedaali kohise ellei gainia ja trebleä ruuvaa ylenpalttisesti. By pass toimii täysin, en kuule eroa suoran vahvistimeen vedetyn piuhan ja by-pass asetuksen välillä. Pieni, mutta mulle tärkeä asia.

Myös tämän pedaalin saundista puuttuu kaikki ne digitaaliset virheet, joille korvani ovat yliherkistyneet. Ymmärrettävää toki, koska värkki on analoginen. Toisaalta tämä ei ole mitenkään itsestään selvää koska parhaat uudet mallintavat soivat oikein hienosti. Ne vaan sattuvat olemaan mallintavia, eivätkä siten aitoja. Minun tajunnalleni ja korvilleni, täsmennän.

Pedaali ei niin sanotusti tuki saundia, ääni on iso.

Olin yllättynyt (ja pettynyt) lukiessani spedujen pohjista että nämä ovat kiinalaisia. Kaikkihan tietävät ettei mitään kiinalaista tulisi hankkia.

Edit: Testailin näitä Krankin putkisysteemillä ainoastaan.
Freewheeler
18.04.2012 08:57:53
Vesihiisi: Do dii, tuli hommattua myös TL-2. Tämä ei ole aivan yhtä vakuuttava kuin tuo CM-2 muutaman tunnin testailun jälkeen. Pedaalissa ei ole mitään vikaa sinänsä, vaatinee enemmän perehtymistä kuin CM-2. Säätövaraa on enemmän. Dynamiikkaa löytyy, eikä pedaali kohise ellei gainia ja trebleä ruuvaa ylenpalttisesti. By pass toimii täysin, en kuule eroa suoran vahvistimeen vedetyn piuhan ja by-pass asetuksen välillä. Pieni, mutta mulle tärkeä asia.

Myös tämän pedaalin saundista puuttuu kaikki ne digitaaliset virheet, joille korvani ovat yliherkistyneet. Ymmärrettävää toki, koska värkki on analoginen. Toisaalta tämä ei ole mitenkään itsestään selvää koska parhaat uudet mallintavat soivat oikein hienosti. Ne vaan sattuvat olemaan mallintavia, eivätkä siten aitoja. Minun tajunnalleni ja korvilleni, täsmennän.

Pedaali ei niin sanotusti tuki saundia, ääni on iso.

Olin yllättynyt (ja pettynyt) lukiessani spedujen pohjista että nämä ovat kiinalaisia. Kaikkihan tietävät ettei mitään kiinalaista tulisi hankkia.

Edit: Testailin näitä Krankin putkisysteemillä ainoastaan.

CM-2:n pohjassa lukee Made in USA, DL-8 on Made in China. Jenkkilässä suunniteltuja kaikki.
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
Vesihiisi
18.04.2012 16:06:55 (muokattu 18.04.2012 22:55:06)
Freewheeler: CM-2:n pohjassa lukee Made in USA, DL-8 on Made in China. Jenkkilässä suunniteltuja kaikki.

Tarkistin, mun TL-2 on made in usa, CM-2 made in china. Oletin että myös TL-2 olisi ollut kiinassa tehty, koska tuo CM-2 on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)