Aihe: Mesa Boogie Rectifier
1 2 3
Nacher
29.07.2008 16:49:27 (muokattu 29.07.2008 17:38:48)
Niin. Se riippuukin paljon että mihin tarkoitukseen. Itse haluaisin mahdollisimman hyvät säröt, koska pidän aika paljon metalli musiikista. Tämän hetkinen vahvistin on Line 6 Spider II 75-112 ja kitarana toimii ESP LTD MMV06. Eipä niistä enää saa mitään irti.

Nyt on ihan pakko vain tarkistaa, että olethan perehtynyt Mesojen hintaan Suomessa? Aika hemmetin kova veto meinaan, jos suoraan Spideristä vaihtaa Mesan Dual Rectoon. Taino mikäs siinä, jos rahaa on, mutta ehkä hitusen halvemmallakin päästäisiin siihen haettuun soundiin? Jos rahaa on tuohon Mesaan, niin melkein kannattavampi veto ostaa joku 1000-1500e vahvari ja lopulla 1000-1500e uusi kitara.

Edit : ja jos oikeasti on varaa pistää 2500e+ vahvariin, niin siinä hintaluokassa alkaa olla muita, huomattavasti (mielestäni) dual rectoa parempia vaihtoehtoja. Esim ENGL Special Edition tai Diezel Herbert ovat kyllä melkoisia end-of-all hevivahvareita, joilla kaataa vaikka metsiä.
duc
29.07.2008 17:32:32
Kertokaapas joku hieman tästä Roadsterista. Kyseessä siis Road Kingistä hieman riisuttu versio? Kuitenkin vahvistimen tarkka malli on Dual Rectifier Roadster, tjsp. Gas iski yllättäen, vaikuttaa nimittäin melko monipuoliselta peliltä: mitä olen lukenut niin puhtaiden pitäisi olla Lone Star-tasoa ja säröt sitten ehtaa Rectoa. Neljä kanavaa omine equineen, 50/100w kytkimineen ja monine moodeineen aiheuttavat kyllä melkoista kuolan valumista täällä päin :)

Jostain jäänyt sellainen mielikuva että Roadsterissa olisi suunnilleen Dual Recton pääte ja Road Kingin etuaste.
DZN
31.07.2008 01:17:33
Jostain jäänyt sellainen mielikuva että Roadsterissa olisi suunnilleen Dual Recton pääte ja Road Kingin etuaste.

Bingo! Saakelin hyvä peli onkin jos mesa-soundia etsii. Itse sanoisin, että monipuolisin Recto!
Aka. Dino and 6077dino
HeavyMachinery
31.07.2008 10:56:55

Edit : ja jos oikeasti on varaa pistää 2500e+ vahvariin, niin siinä hintaluokassa alkaa olla muita, huomattavasti (mielestäni) dual rectoa parempia vaihtoehtoja. Esim ENGL Special Edition tai Diezel Herbert ovat kyllä melkoisia end-of-all hevivahvareita, joilla kaataa vaikka metsiä.

Tai MI Audio revelation, Diezel VH4 , Engl InVader, Mako MAK2 , Splawn jne jne jne

Oikeastaan 2500 saa melkein mitä vaan.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Chaosborn
18.12.2008 11:01:12
Bingo! Saakelin hyvä peli onkin jos mesa-soundia etsii. Itse sanoisin, että monipuolisin Recto!

Aika helvetin kallis näkyis olevan.
Mr. Speed
18.12.2008 12:37:52
Aika helvetin kallis näkyis olevan.

Halvimmillaan itse olen törmännyt reiluun 2100 euron hintaan Suomesta. Käytettynä noita ei kyllä ainakaan M-netin torilla paljoa ole näkynyt :)
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
nikander
18.12.2008 13:08:35
Tai MI Audio revelation, Diezel VH4 , Engl InVader, Mako MAK2 , Splawn jne jne jne

Oikeastaan 2500 saa melkein mitä vaan.

ja Egnater MOD50. Taipuu muuten heviin hyvin, riippuen tietty sisuksista.
Punisher
18.12.2008 13:32:20 (muokattu 18.12.2008 13:33:41)

Löytyi tämmöinen pulju kun kyttäilin Mesaa nettikaupoista: http://www.ariseinstruments.com/shop/catalog/index.php

Sivut eivät herätä luottamusta, varsinkaan kun itse firmasta ei juuri yhteystietoja enempää tietoa tarjoilla. Ei minkäänlaista lähetys/laskutus/reklamointikäytäntöjä ym. Mutta Mesaa siellä oli tarjolla verrattain sopuhintaan: http://www.ariseinstruments.com/sho … talog/index.php?manufacturers_id=27

Saahan noita parempiakin diilejä kotimaankin musiikkikaupoista joo, mutta harvemminpa tulee lähipitäjiä kauemmas mitään asiaa koskaan.

Nimim. pienimuotoinen Roadster-GAS.
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
kimurantti1
18.12.2008 14:01:49
Saahan noita parempiakin diilejä kotimaankin musiikkikaupoista joo, mutta harvemminpa tulee lähipitäjiä kauemmas mitään asiaa koskaan.

Eli tilaamaan joudut joka tapauksessa, ja jos kerran kotimaan puljuista saa paremman diilin, niin mikset tilaisi kotimaisesta kaupasta? Ihan samalla tavalla ne lähettää tavaraa, kuin ulkomaisetkin lafkat.
Käykää kuuntelemassa Piecemakerin uutta EP:tä: http://www.piecemakerband.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)