Jormaz 22.07.2008 09:20:01 | |
---|
Paskahan se soundi oli. Edes Eric Johnsonin taikasormet ei auttaisi. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Jucciz 22.07.2008 15:10:14 (muokattu 22.07.2008 15:14:25) | |
---|
Loistavaa, että asioista keskustellaan. Amishevisoundi on kyllä aika osuvasti sanottu. Uskontokortin esiin vetäminen kertoo yleensä sen vetäjästä, harvemmin muusta. Oon muuten saanu paljon huonommistakin vahvistimista kuin MG-sarjan marsuista parempia soundeja kuin tuossa pätkässä. Joskus 90-luvun alussakin oli aikamoisia vahvistimia. ;) |
Kivijalka 22.07.2008 15:12:26 | |
---|
E: nakit Markalla tai kahdella jo makkaran saa. Komodo. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
janis 22.07.2008 16:47:24 | |
---|
Soundista sen verran, et näyttäis olevan mikkivalitsin keskiasennossa ja enne tilua väänsi kitaran volapotikat kaakkoon. Tais olla rotowibe myös käytössä.. Muuhun keskusteluun voisin sanoa: hohhoijjaa.. Ku itte tekee, saa sellasta mitä tulee! |
opaa 22.07.2008 17:59:32 | |
---|
Soundista sen verran, et näyttäis olevan mikkivalitsin keskiasennossa ja enne tilua väänsi kitaran volapotikat kaakkoon. Näyttäis olevan pelkkä tallamikki päällä, sen volaa räpeltää. Muuhun keskusteluun voisin sanoa: hohhoijjaa.. Tää keskustelu ehkä ei oo asiallista täällä, mutta kiinnostavaa :D |
Detox 22.07.2008 18:34:41 | |
---|
Soundista sen verran, et näyttäis olevan mikkivalitsin keskiasennossa ja enne tilua väänsi kitaran volapotikat kaakkoon. Tais olla rotowibe myös käytössä.. Muuhun keskusteluun voisin sanoa: hohhoijjaa.. Juu Rotovibe kuuluu Wylden perus muljuttimiin samoin chorus. Delay ei sen sijaan kuuluu. |
trih 22.07.2008 22:03:52 | |
---|
Loistavaa, että asioista keskustellaan. Amishevisoundi on kyllä aika osuvasti sanottu. Uskontokortin esiin vetäminen kertoo yleensä sen vetäjästä, harvemmin muusta. Oon muuten saanu paljon huonommistakin vahvistimista kuin MG-sarjan marsuista parempia soundeja kuin tuossa pätkässä. Joskus 90-luvun alussakin oli aikamoisia vahvistimia. ;) Nohnoh. Et ole pistäny juutuubiin niitä paskemmilla kuin MG-pätkiä. Ja vielä amishevisoundeilla. Ja provoojat ei pääse taivaaseen. Jumala kertoi mulle. Usko tai älä. Just. |
Mr. Speed 22.07.2008 23:53:03 (muokattu 22.07.2008 23:55:03) | |
---|
Miksi näiden rokkenrolli-ollien pitää tulla aina itkemään tilutuksesta tai kovemmista säröistä? Auta armias, kun joku tilumeister tulisi haukkumaan vintagekeppejä surkeiksi vekottimiksi. Mitä tämä siis kertoo taas tästä "ensimmäisen kiven heittävästä, ilman syntiä olevasta ihmisestä?" Jos ei ole mitään viisasta sanottavaa, niin sen voi ihan yhtähyvin jättää sanomatta. Eikö soundin hyvyys ole soittajan korvien välissä, ja jos hra Wylde pitää kyseisestä soundista, ja ketjun aloittaja myös, niin miksi sitä pitää tulla haukkumaan? Pitäisikö Wylden ostaa Budda ja Telecaster, niin hän olisi jotenkin hyväksyttävissä? En kyllä itsekään herran soundeista välitä, enkä edes hänen tekemästään musasta, mutta kyllä on välillä raivostuttavaa lukea tietyjen henkilöiden mukahauskoja provoja. Jotenkin tuntuu, ettei idiootein sakki tällä foorumilla ole Pikku-Laihot ry, vaan tämä Lespa-Strato-Tele - osasto. Miettikää nyt hetki ennen kuin postaatte mitään tyhmää. Minäkin mietin, mutten voinut vastustaa enää, vaikkei tämä viesti mitenkään alkuperäiseen aiheeseen liitykään. F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
HeavyMachinery 23.07.2008 12:08:41 | |
---|
Jotenkin tuntuu, ettei idiootein sakki tällä foorumilla ole Pikku-Laihot ry, vaan tämä Lespa-Strato-Tele - osasto. Hmm... Tarvinneen ostaa PRS etten kuuluu kumpaankaan ja olen progressiivisesti uskottava..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
duc 23.07.2008 12:09:16 | |
---|
Hmm... Tarvinneen ostaa PRS etten kuuluu kumpaankaan ja olen progressiivisesti uskottava..... Eiku ostat telen ja soitat sillä teiniheviä. |
Mr. Speed 23.07.2008 12:41:08 | |
---|
Hmm... Tarvinneen ostaa PRS etten kuuluu kumpaankaan ja olen progressiivisesti uskottava..... En mä tietenkään kaikkia tarkottanu! Marginaaliryhmä on kyseinen porukka teidän keskuudessanne. F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
duc 23.07.2008 12:43:46 | |
---|
Sitäpaitti PRS:t on jotain pomppuhevisoittimia, ei kai sellasilla kehtais soittaa... |
HeavyMachinery 23.07.2008 12:44:59 | |
---|
Sitäpaitti PRS:t on jotain pomppuhevisoittimia, ei kai sellasilla kehtais soittaa... Kaikki proke hevarit ja popparit soittaa PRS:llä. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Kjukka 23.07.2008 12:57:15 | |
---|
Sitäpaitti PRS:t on jotain pomppuhevisoittimia, ei kai sellasilla kehtais soittaa... No ei todellakaan! Hirveitä muovisia paskoja! Roviolle! |
duc 23.07.2008 13:07:08 | |
---|
No ei todellakaan! Hirveitä muovisia paskoja! Roviolle! Varo myrkkykaasuja kun poltat ne! |
Mr. Speed 23.07.2008 13:13:59 | |
---|
Oikeastaan, kaikki kitaristit on kusipäitä. Pitänee siirtyä bassoon ja perustaa basso-trio. F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
atimoc 23.07.2008 13:42:06 | |
---|
Oikeastaan, kaikki kitaristit on kusipäitä. Pitänee siirtyä bassoon ja perustaa basso-trio. Useimmat ovat siviilissä varsin letkeitä, joillekin vaan iskee netissä tarve besserwisseröidä kaikesta turhanpäiväisestä :) "I think that technique is the tool to express what you have to say, just like vocabulary and grammar. If all you have to say is 'fuck you, blah blah', well, you don't need a lot of words." -Stéphan Forté |
duc 23.07.2008 13:43:57 | |
---|
Useimmat ovat siviilissä varsin letkeitä, joillekin vaan iskee netissä tarve besserwisseröidä kaikesta turhanpäiväisestä :) Ja mulla on bassokin! |
washburn 23.07.2008 14:23:55 | |
---|
Ja mulla on bassokin! niin mullakin. jazzari. lahjattomat harjoittelee |
Jucciz 23.07.2008 16:17:06 | |
---|
Hyviä hevikitarasoundeja on maailmassa pilvin pimein. Wylden soundi vaan on kaukana niistä. Akustisen varressa mies on paljon enemmän omalla tontillaan. |