AngusYoung 11.07.2008 16:55:56 | |
---|
Olisko mitään tapaa saada kitaraa seinällä vaakatasoon? "Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni." |
Dunga 11.07.2008 16:59:02 | |
---|
With my reputation... what were they thinking of? |
Peku911 11.07.2008 17:25:34 (muokattu 11.07.2008 17:26:09) | |
---|
Miten tällä 2 akustista tuhonneella henkilöllä putosivat kitarat km:sta. Kiitos No ei ne multa oo tippunu vaan koulun seinältä.. Onhan tietenkin asiassa varmasti ollut tyhmiä ihmisiä, jotka "kolauttaneet" ovat noita kitaroita, mutta kuitenkin epäilen, että eivät olisi tippuneet, jos herkuleet olisi olleet seinällä. |
tender.insanity 26.04.2011 16:20:05 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1018 päivää vanhaan ketjuun! Ennätys varmaankin... Mitäs suositellaan tällä hetkellä seinätelineiksi? Pitäisi 4kpl Ibanezeja laittaa roikkumaan. Onko säädettäviä olemassa? Lähinnä, että seiskakielisenkin saisi riippumaan. |
kärsä 26.04.2011 18:41:58 | |
---|
Dumbweed: Miten saisin kitarat laitettua seinälle niin ettei ne millään lailla vahingoitu? Tilaa ois seinillä vaikka muille jakaa mutta ei lattialla missä nuo nyt on. Minulla on siis kaksi akustista. Miun omakuvassa näyy miten ne roikkuu, rakensin vanerista (Puukeskus) telineen johon ostin hang-em-high:lta ebaysta yhtä kitaraa varten kaksiosaiset iinnikkeet ja upotin vaneriin ledit jotka valaisee kitarat. Ledit vastaavia kuin vaikkapa saunan katossa. |
Estranged 26.04.2011 18:59:59 | |
---|
tender.insanity: Ennätys varmaankin... Mitäs suositellaan tällä hetkellä seinätelineiksi? Pitäisi 4kpl Ibanezeja laittaa roikkumaan. Onko säädettäviä olemassa? Lähinnä, että seiskakielisenkin saisi riippumaan. Hercules tekee mun mielestä parhaat seinätelineet. Ovela lukkosysteemi, änd. Mahtuu myös seiska, itselläni Iban Apex moisessa ollut. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional |
Vladi 26.04.2011 19:11:17 | |
---|
Estranged: Hercules tekee mun mielestä parhaat seinätelineet. Ovela lukkosysteemi, änd. Mahtuu myös seiska, itselläni Iban Apex moisessa ollut. Hercules ollu täälläkin jo pari vuotta, ei mitään pahaa sanottavaa. Kolmen ruuvin kiinnityssysteemi tuntuu myös tarpeeksi luotettavaltaja tuohon tosiaan menee varmasti seiskakin. |
Nurmituomas 26.04.2011 20:05:43 | |
---|
mulla on ollut eteisen seinällä aria pro 2 monta vuotta, se on vanhassa tauluruuvissa roikkunut siten, että otin käytetyn e kielen(paksun), solmin siitä lenkin kaulan ympäri ja siitä ruuviin. lenkki on ehkä 20 cm ympyrän kehä? ei ole jättänyt kitaraan mitään jälkeä ja kun se on siellä kielien alla, niin kitaran voi ottaa välillä soittoonkin eikä haittaa mitään. |
tepeh 26.04.2011 20:15:26 | |
---|
Jotenkin aina kun luen tän ketjun nimen, tulee mieleen kuva megamanista viskomassa karkkeja seinään. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |
Marzi 27.04.2011 19:03:38 | |
---|
Tarpeeksi on aivan liian vähän. |
Marzi 27.04.2011 19:05:04 (muokattu 27.04.2011 19:05:28) | |
---|
Nurmituomas: mulla on ollut eteisen seinällä aria pro 2 monta vuotta, se on vanhassa tauluruuvissa roikkunut siten, että otin käytetyn e kielen(paksun), solmin siitä lenkin kaulan ympäri ja siitä ruuviin. lenkki on ehkä 20 cm ympyrän kehä? ei ole jättänyt kitaraan mitään jälkeä ja kun se on siellä kielien alla, niin kitaran voi ottaa välillä soittoonkin eikä haittaa mitään. Tämmönen sopii ehkä koristekitaralle, mutta hiukan arveluttaa toi tallan varassa roikuttaminen. Ei noi standit niin kalliita oo, että viittis kikkailla DIY -systeemeillä. Tarpeeksi on aivan liian vähän. |
Funkånaut 27.04.2011 19:07:02 | |
---|
tepeh: Jotenkin aina kun luen tän ketjun nimen, tulee mieleen kuva massesta viskomassa karkkeja seinään. Hivenen tarkkuuta. "Belsebub says Hail satanus, he will desecrate angel of anus" - Boy of Satanus |
tepeh 27.04.2011 20:21:19 (muokattu 27.04.2011 20:22:37) | |
---|
Funkonaut: massesta Hivenen tarkkuuta. massesta vaan tulee aina mieleen megaman. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |
tender.insanity 26.01.2012 09:14:59 | |
---|
|
Muusikonrenttu 26.01.2012 19:24:33 | |
---|
Estranged: Mahtuu myös seiska Itselläni roikkuu Herculeksen seinätelineessä omakuvassa näkyvä 6-kielinen basso, joka jo painoltaankin taitaa olla lähellä (ellei jopa yli) telineen ilmoitetun maksimikantokyvyn. Siis tämmösessä. http://www.soundstore.fi/Stands/Gui … cules+GSP39WB-sein%C3%A4teline.html Lisäksi noita telineitä on nyt roikotettu kivi-, puu- ja kyprokkiseinällä (toki asiaan kuuluvilla ruuveillaan/propuillaan), eikä ole tarvinnut pelätä telineiden tahi kitaroiden putoamista seinältä. Mulla taitaa tällä hetkellä olla noita 6kpl jatkuvassa käytössä. Aika vintage.. |
tender.insanity 03.02.2012 17:01:54 | |
---|
|
duc 05.02.2012 12:38:02 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 05.02.2012 12:53:09 | |
---|
Blues is easy to play, but hard to feel.
-Jimi Hendrix |
Vahooo 05.02.2012 13:01:11 | |
---|
Mitenkäs tyypit säilyttelee nitrolakkaisia kitaroita? Mulla on nykyään yks tommonen, enkä uskalla roikotella sitä Herculeksen telineessä. Nyt se vaan pyörii sohvalla tai lepotuolissa. |
Mandarax 05.02.2012 14:14:13 | |
---|
Vahooo: Mitenkäs tyypit säilyttelee nitrolakkaisia kitaroita? Mulla on nykyään yks tommonen, enkä uskalla roikotella sitä Herculeksen telineessä. Nyt se vaan pyörii sohvalla tai lepotuolissa. Pala mustaa kangasta telineen pehmusteen ympärille jos pelkää nitrolakkapinnan vahingoittuvan. Itse kyllä pidän ne nitrolakatutkin "paljaaltaan" Herculeksen telineissä. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |