Punisher 03.07.2008 21:52:48 | |
---|
Kun kasvat niin pelit unohtuu... Ei unohdu. Itsekin löysin juuri uudestaan Bombermanin kaksinpelin autuuden. ^^ "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche |
xEVH5150x 03.07.2008 22:15:56 | |
---|
No hei kummastakohan tytöt tykkää enemmän ohjaimen vai kitaran vingutuksesta? Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
HeavyMachinery 03.07.2008 22:20:35 | |
---|
Ei unohdu. Itsekin löysin juuri uudestaan Bombermanin kaksinpelin autuuden. ^^ Löytyykö Bombermania jostain netti pelinä ? Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Artist 03.07.2008 22:22:38 | |
---|
No hei kummastakohan tytöt tykkää enemmän ohjaimen vai kitaran vingutuksesta? Kaverilla on WII (vai mikä se nykynintendo onkaan) ja kiinnostuneempia ne mimmit tuntuu siitä olevan kuin jostain säälittävästä rämpytyksestä. "I'm hypocrite,
I dish it out but I can't take it
I know you think it's wrong
and maybe you're right but this is my song" |
spede from hell 03.07.2008 22:57:02 | |
---|
WTF?!! Skeba aina ennen... -ööö, mitään... X-böxit ja muut pleikkarit kierrätykseen ja skeba kouraan niin opit oleen. Pelaaminen on hukkaan heitettyä aikaa... ...mä tiedän, kokemusta on... G.I.D! |
spede from hell 03.07.2008 22:58:47 | |
---|
Kaverilla on WII (vai mikä se nykynintendo onkaan) ja kiinnostuneempia ne mimmit tuntuu siitä olevan kuin jostain säälittävästä rämpytyksestä. ...mä en ole kyllä koskaan tarvinnut mitään laitteita tms. tehdäkseni vaikutusta kehenkään tai mihinkään... Mutta varmasti ovat kiinnostuneita wii:stä vaikka pitäis olla kiinnostunut miehestä joka sen omistaa... G.I.D! |
kimurantti1 04.07.2008 01:34:52 | |
---|
Pelaaminen on hukkaan heitettyä aikaa... Niinhän se vähän on, mutta joskus kaipaa juuri sitä, ettei tarvii tehdä yhtään mitään järkevää, vaan voi heittää muutaman tunnin hukkaan. |
Kimmo72 04.07.2008 01:41:31 | |
---|
Kyllä se on niiin monta kertaa tuntunu tota kitaraaki soitellessa, että ihan hukkaan heitettyä aikaahan tääki taitaa olla :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Punisher 04.07.2008 07:03:16 (muokattu 04.07.2008 07:04:08) | |
---|
Löytyykö Bombermania jostain nettipelinä? En tiedä, mutta on tullut hakattua tuota NES-emulaattorilla "jonkin verran" viime aikoina. Edit: Kyllä se on niiin monta kertaa tuntunu tota kitaraaki soitellessa, että ihan hukkaan heitettyä aikaahan tääki taitaa olla :) Kompaan. "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche |
FensonGibder 04.07.2008 08:10:44 | |
---|
Veikkaan näin, että jos lopulta päädyn myymään Xboxin ja kaikki härpäkkeet, jään voitolle. Yhteensä nuo kamat on 430e, jos ostaa uutena kaupasta. Jos olet vielä sopivan nuori, niin ostat konsolin ja sitten heittäydyt isin sylkkyyn ja ruinaat kitaran (koska se on hyvä harrastus). Toisaalta, jos ostat konsolin, niin ostat luultavasti 10 peliä parin vuoden sisällä.. Muchos dinero, Ayayay! Omalla luvalla. |
drlecter 04.07.2008 10:17:27 (muokattu 04.07.2008 10:17:57) | |
---|
10e uusi kielisetti vs. 60e xbox-peli? Kumpaakin jaksaa hinkata suunnilleen yhtä kauan.. |
merirosvokissa 04.07.2008 10:39:11 | |
---|
Pelaaminen on hukkaan heitettyä aikaa... ...mä tiedän, kokemusta on... Sama, kolme vuotta elämästä melekeempä hukkaan ultima onlinen parissa. Silti jollain perverssillä tavalla haikailen noiden aikojen perään, ilmeisesti aika kullannut muistot, pari kertaa olen yrittänyt pelata jälkeen päin mutta ei oo tullut mitään. Nytten kun aloin oikein miettimään niin en käytännössä pelaa mitään enää nykyään, paitsi jotain vanhoja klassikoita hyvin harvakseltaan. http://www.myspace.com/thelegionnaireband
Avatarissani esiintyvä mieshenkilö on minun BFF, hihi |
Jormaz 04.07.2008 11:20:40 | |
---|
10e uusi kielisetti vs. 60e xbox-peli? Kumpaakin jaksaa hinkata suunnilleen yhtä kauan.. Jep, puol vuotta. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
kloppis 04.07.2008 11:40:34 | |
---|
Ehkä on todellakin järkevää keskittyä siihen lukionkin käyntiin. Eihän se viime vuonnakaan kovin hyvin sujunut, vaikkei koneita ollutkaan. |
Credence 04.07.2008 12:38:51 | |
---|
Kitara voittaa kaiken maailman härpäkkeet 100-0 paitsi jos peli on legendaarinen Minebombers! Tai pelimasiina on alkuperäinen Sega! Minä lopetin pelaamiset ylä-asteen alussa, kun aloin soittamaan kitaraa ja keskittymään vähän "järkevimpiin" asioihin. Kyllä toisaalta nykyäänkin tulee pelailtua pari kertaa kuukaudessa iltaisin, kun ei voi soitella, kun ei ole ilta soitteluun sopivat vehkeet vielä :( Mutta kyllähän noin 100% kaikista peleistä on melkoisen lapsellista värkkäystä. Eniten ottaa päähän, kun aikuiset tyypit pelaa jotain hel###tin CS 1.6 netissä ja tulee valittaan mulle miksen ole koskaan pelaamassa!!! On vaan jotenkin sairasta... Just like a dog thats turned on you,
Ain't it funny what the color green will make some people do? |
magister 04.07.2008 13:18:45 | |
---|
Minä jätin WoWin pelaamisen reilu vuosi sitten ja päätin pistää saman ajan kitaraan ja musiikkiin. Vielä ei ole tullut vastaan sitä yhteishengen kokemusta ja intensiteettiä, mikä tulee siitä, kun 40 kaveria ympäri Eurooppaa on koneiden ääressä luurit korvilla vetämässä 4 tunnin mittaista raidia, jossa jokainen on treenannut osuutensa etukäteen, sekuntiakaan ei saa nukahtaa ja koko ajan kommunikoidaan puheen ja chatin kautta seuraavan vaiheen ohjeita. Mutta vakaasti uskon, että kunhan nuo bändikuviot saa käyntiin ja tulee enemmän yhteissoittoa, niin musiikin soittaminen yleisölle pesee kyllä WOW:in ja muut virtuaalimaailmat kokemuksena. Pitäisikö saada aikaan sellainen virtuaalibändisaitti, jossa jokainen mikittäisi oman soittimensa koneeseen, ja sitten siellä saitilla olisi jotain ränking-listaa, jonka mukaan soittajia sitten paritetaan yhteen. Niinkuin Guitar Hero tai se uudempi bändipeli, mutta oikeilla soittimilla ja multiplayer verkon yli? Itse olen täysijärkinen, mutta mielikuvitusystäväni ovat sekopäitä. |
s8na 04.07.2008 13:29:51 (muokattu 04.07.2008 13:32:16) | |
---|
Vielä ei ole tullut vastaan sitä yhteishengen kokemusta ja intensiteettiä, mikä tulee siitä, kun 40 kaveria ympäri Eurooppaa on koneiden ääressä luurit korvilla vetämässä 4 tunnin mittaista raidia, jossa jokainen on treenannut osuutensa etukäteen, sekuntiakaan ei saa nukahtaa ja koko ajan kommunikoidaan puheen ja chatin kautta seuraavan vaiheen ohjeita. Arvaappa se fiilis ku on 50-100 apinaa heilumassa ja huutamassa mukana naaman eessä ja takana jytkää vahvari nupit kaakossa. Pienet maistiaiset tästä herkusta oon joskus saanu ja melkosta on. Tai sit se ku on pändireeniviikonloppuna toisena päivänä saanu rapulan taitettuu nousuu ja alkaa jamit menee sinne sekoboltsiosastolle 8 tunnin soiton jälkeen. Tupankille välil ja lisää kaljaa takapihalla ilta auringossa. Aah. Edit: Ai niin joo ja naisista vielä et kerra tuli kaksi paholaisen sarviin ja verkkosukkiin sonnustautunutta 30+ neitiä kaatamaan tekiilaa kurkkuun kesken soiton. Se oli, öö, pelottaavaa. Saatto komppii tulla pientä groovee, muistelisin. "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
FensonGibder 04.07.2008 22:34:48 | |
---|
Mutta kyllähän noin 100% kaikista peleistä on melkoisen lapsellista värkkäystä. Eniten ottaa päähän, kun aikuiset tyypit pelaa jotain hel###tin CS 1.6 netissä ja tulee valittaan mulle miksen ole koskaan pelaamassa!!! On vaan jotenkin sairasta... Siitä vaan 8-vuotias opettelemaan 1998? ilmestynyttä Falcon 4.0:aa. 400 sivua manuskaa englanniksi täynnä lento/militaari-sanastoa. Jos osaa englantia, niin ehkä viikon yrittämisen jälkeen pääsee ilmaan, ehkä. Ehkä vuoden jälkeen osaa pelata hyvin, ehkä. Nykypelit on kyllä helppoja, tehty keskittymiskyvyttömille.. Omalla luvalla. |
Jamz 04.07.2008 23:16:07 | |
---|
Mikä on xbox? |
bfoc 04.07.2008 23:20:27 | |
---|
Nykypelit on kyllä helppoja, tehty keskittymiskyvyttömille.. Ja konsolipelit on surkeen lyhyitä ja kovaa hintaa perustellaan sillä että saman pelin voi pelata ziljoona kertaa läpi eri vaikeusasteilla. Antakaa mulle vanha Ultima anytime! Ne oli hyviä ne. sutiojrikellA |