Aihe: Epi vai Tokai?
1 2 3
Insane Kane
12.06.2008 20:50:01
Itsehän laitoin jo ketjun alussa linkin tuosta toikain mallista.. Mikkien erottelu kyvyssä tosiaan parantamisen varaa, ne voi aina vaihtaa. Itseäni ei hirveesti vielä vaivaa. Tuosta painosta sen verran, että omani painaa noin 4,2 kiloa eli kutakuinkin esikuvansa verran. Kaula on maukas, mukkava soitella, vireen pitää ja komeahan tuo on ku mikä. Agathis taitaa olla aika tutkimaton tai ainakin esiintyy vain halvemmissa kitaroissa ja bassoissa. Tiedä sitte ominaisuuksista onko esim. leppää kummempi. Lajin käyttöhän johtuu puhtaasti siitä että se helposti saatavilla oleva materiaali tuolla idässä. Kaikki puuhan on vaan puuta : ) Eihän Gibsonissakaan se puu maksa vai onko joku ostanu 4000€:lla mahonkia(Gibson lp custom), paljokohan sais kuutioita...

Katotaan sainko taas jonku ärsytettyä tahattomasti...

Hymm, tuosta päätellen noiden painoissa on kyllä isoja heittoja, esikuvansa mukaan ;)
Ehän minä mistään mittään tiijä, mutta katoppakuu...
PuNkKi
12.06.2008 22:44:05
en niin tarkkaan tätä seurannut.. mutta multa pian irtoo gibsonin speciali 500e pintaan... tai jotain..
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
Aksunamun
13.06.2008 15:29:30 (muokattu 13.06.2008 15:29:51)
Olet siis Insane Kane itse pitänyt kitarastasì? Eikä kitara ainakaan näillä näkymin olisi tulossa muuhun kuin tavalliseen kotisoitteluun...
Insane Kane
13.06.2008 17:09:28
Olet siis Insane Kane itse pitänyt kitarastasì? Eikä kitara ainakaan näillä näkymin olisi tulossa muuhun kuin tavalliseen kotisoitteluun...

Juu, pidän kyllä kitarastani, se ei vaan ole tokai eikä ALC53.
En tuollaista tokaita suosittele, vaikka kaulan profiili onkin hyvä.
Hintaan nähden siinä ei hirmusesti les paulia saa.
Ehän minä mistään mittään tiijä, mutta katoppakuu...
Aksunamun
13.06.2008 20:08:17
Sori, katsoin väärän nickin kysymys piti osoittaa S.Hudsonille!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)