Aihe: Säröpedaalin valinta
1 2 3
soon
27.06.2008 16:02:17
Kerro vielä millasella vahvarilla veät? Se vaikuttaa meininkii. Lähtisin ite kattelee distortion-tyylistä pedaalia. Mulla onki tuol ylhäällä suositeltu tota Dime distortionia, en myynytkään ja hyvä niin. Se on hyvä rankoissa tarkoissa demppauksissa. Bossia löytyy vaikka mimmosta, esmes. OS-2 Overdrive/distortion on ollu kaverilla ja oon tykänny soundista. Tai sitten jos sulla kerta on jo overdrive ni sille vaikka kaveriks bossin ds-1 distortion (en vaan voi sanoo tästä mitään ku en oo kokeillu).

Marshallin 100W transistori on vahvarina. Tosta oli jo apua, kiitän.
Biffy Dully
28.06.2008 12:20:56
Morjensta kaikille! Semmost aattelin kysyy et ku mulla on tommonen super overdrive jolla on tosi hyvää vetää kertsejä ja sooloja ilman että se sekottaa kaikki soundit mössöksi, mutta nyt pitäs hankkia semmonen pedaali lisäks, jolla saa kunnon demppaukset säkeistöihin. Esimerkkinä vois toimia HIM:n särö säkeistöissä. Jos joku viitsii vastata nii se ois hyvä :D.

Suosittelen Sonic Distortionia. Ibanezin originaalit ovat melko kalliita, mutta Maxonin reissue on taatusti parempi kuin käypä. Olen ajatellut itse hankkia sellaisen Iban korvaajaksi. SD9 toimii hyvin yhdessä myös Bossin SD-1:n perässä.
Mistä on maailman parhaat kitarat tehty? - Gibsoniitista
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)