spedu ray 07.09.2009 11:33:14 (muokattu 07.09.2009 11:34:03) | |
---|
Boss RV-5 pelittää (mielestäni naurettavista ja harhaanjohtavista arvioista huolimatta) erittäin makeasti ainakin oman marshallini kanssa. Suoraan sanottuna en siis ymmärrä mistä lyttäävät arviot mm. jousikaikumoodin suhteen oikein kumpuavat. Lyön vetoa, että tämän palstan käyttäjistä kukaan ei tunnistaisi tätä digitaalikaiuksi kun äänitteellä kuulisi. En ole tosin muilla vahvistimilla kokeillut. Ja bossin laatu on tunnetusti hyvä. Suosittelen testaamaan sopiiko omaan makuun. Itse käytän kojetta lähinnä kliineillä/hyvin pienellä rosolla. jeb |
Grugi 07.09.2009 11:53:26 | |
---|
Täältä ääni EHX Holy Grailille, on hyvä ja mukavan soundinen. SDMF |
komero 07.09.2009 14:06:03 | |
---|
Grugi: Täältä ääni EHX Holy Grailille, on hyvä ja mukavan soundinen. Täältä myös. Holy Grail on ollut käytössä noin vuoden verran, hyvin toimii. Ei ehkä paras, mutta erittäin käyttökelpoinen, varsinkin maltillisilla asetuksilla. Boss frv-1 kuulostaa ainakin nettivideoiden perusteella erittäin mielenkiintoiselta. Tuota kun pääsisi kokeilemaan oikeasti. |
McNulty 07.09.2009 14:08:56 | |
---|
Grugi: Täältä ääni EHX Holy Grailille, on hyvä ja mukavan soundinen. Mulla ei ole ihan yhtä hyviä kokemuksia. Aika monia Holy Graileja onpi paukkunut rikki. En tiedä mistä johtuu mutta omanikin meni särki... sen jälkeen en ole ko. rasiaa kaivannut. Ihan ok soundi, muttei mitään mitä ei toisella vekottimella saisi toteutettua. "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
opaa 07.09.2009 18:01:51 | |
---|
Mä harkitsen uutta kaikua Holy Grail Plussan tilalle. Se on *ihan hyvä* kylläkin. Mutta vain jos sen pitää miedoilla asetuksilla. Lyhyen pedaaliketjun ja putkivahvistimen läpi se digitaalisuus oikeesti häiritsee vahvemmilla asetuksilla. Roommate on kallis, mutta sen jos kerran hommais, niin sillä ehkä pärjäisi hamaan loppuun asti. Ainakin kun pedaalikaiuista puhutaan. Näin mulla kävi T-Rexin Replican kanssa myös. Maksoin omaisuuden siasta säkissä, eikä ole tarvinnut päivääkään katua. |
SirElwood 07.09.2009 18:06:36 (muokattu 07.09.2009 18:06:59) | |
---|
Ei mitään... |
päänahka 12.09.2009 13:23:53 (muokattu 12.09.2009 13:24:51) | |
---|
Keksi lensi yli käenpesän. |
Chemo 14.09.2009 12:56:45 (muokattu 14.09.2009 13:05:39) | |
---|
komero: Boss frv-1 kuulostaa ainakin nettivideoiden perusteella erittäin mielenkiintoiselta. Tuota kun pääsisi kokeilemaan oikeasti. Mulla on toi. Ihan hauska peli. Esikuvan jopa kuulee siitä, eikä se kuulosta "joltakin vaan jousikaiulta" kuten esim. Holy Grail (mun korvaani) kuulosti. Pidän Bossia oikeasti käyttökelpoisena esim. treeneihin ja onpa toi keikallekin jo ehtinyt. Vertailukohdaksi: mulla on myös Uraltonen käsin tehty p-t-p putkijousikaiku joka perustuu vanhaan Fenkkuun, parilla modilla mitä niihin yleensä tehdään. Muok: uusio-Fendereitä on tullut kuultua useampaakin. Mä teen musaa, en museota, joten FRV-1:lle selvästi on roolia mun efektiarsenaalissani. Mä jätän tämän spedun haukkumisen puritaaneille =D Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
spedu ray 14.09.2009 14:01:59 | |
---|
komero: Täältä myös. Holy Grail on ollut käytössä noin vuoden verran, hyvin toimii. Ei ehkä paras, mutta erittäin käyttökelpoinen, varsinkin maltillisilla asetuksilla. Boss frv-1 kuulostaa ainakin nettivideoiden perusteella erittäin mielenkiintoiselta. Tuota kun pääsisi kokeilemaan oikeasti. Ja sit kun menet kokeilemaan, niin kokeile se bossin rv-5 siihen viereen ja vertaa. Vetoan edelliseen kommenttiini. Eiköhän se käyttökelpoinen reverb niistä löydy kohtuulliseen hintaan. Kone kii ja soita sitä kitaraa! |
runrunrun 14.09.2009 14:09:25 (muokattu 14.09.2009 14:56:17) | |
---|
|
komero 14.09.2009 14:11:21 | |
---|
Chemo: Mulla on toi. Ihan hauska peli. Esikuvan jopa kuulee siitä, eikä se kuulosta "joltakin vaan jousikaiulta" kuten esim. Holy Grail (mun korvaani) kuulosti. Mistä olet hommannut laitteen? Euroopassahan niitä ei lie vielä ole myynnissä? |
Chemo 14.09.2009 14:59:34 | |
---|
komero: Mistä olet hommannut laitteen? Euroopassahan niitä ei lie vielä ole myynnissä? Kitarapajalta. On se myynnissä, mutta tää näyttäisi menevän vähän samalla tavalla kuin Boss Space Echo RE-20 eli ekat satsit myydään pois melko nopeasti ja sitten joutuu vähän aikaa odottamaan seuraavia. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
dropD 14.09.2009 15:03:13 | |
---|
Onkos kellen ehtinyt kertyä kokemusta EHX:n nano holy grailista? Vaikuttais kompaktilta ja sopivan simppleliltä. Tuo mr Springgy kyllä houkuttelis, mutta jotenkin silti kirpasee se hinta. vain banjo puuttuu... |
runrunrun 14.09.2009 15:17:19 (muokattu 14.09.2009 15:20:15) | |
---|
dropD: Onkos kellen ehtinyt kertyä kokemusta EHX:n nano holy grailista? Vaikuttais kompaktilta ja sopivan simppleliltä. Tuo mr Springgy kyllä houkuttelis, mutta jotenkin silti kirpasee se hinta. Saanen suositella myös tuota Malekko Spring Chickeniä jos kiinnostaa perinteinen jousikaikusoundi. 150e + postikulut euroopasta tilattuna. Tohon saa expressiopedaalin kiinni ja reverbi venyy myös aivan överi-osastolle tarvittaessa. http://www.youtube.com/watch?v=1PjNejVqyzM EDIT: Niin siis mikäli tuota on vielä varastossa tai tilattavissa. Tuolla oli, mutta näyttäs stock-tilanne olevan 0kpl. http://www.crushthebutton.be/spip.p … orie&id_categorie=8&lang=en |
Captain Farrell 15.09.2009 07:56:50 | |
---|
Mulla on Digitechin Hardwire-sarjan reverbbi ollut laudassa jo jonkun aikaa. Hyvä peli! Miellyttävä saundi, paljon säätövaraa, iskunkestävä, suht edukas. Jos tulee vastaan, niin kannattaa ehdottomasti testata! Badger and Bunny have got a secret hiding place in the forest. |
Estranged 15.09.2009 08:29:18 | |
---|
Captain Farrell: Mulla on Digitechin Hardwire-sarjan reverbbi ollut laudassa jo jonkun aikaa. Hyvä peli! Miellyttävä saundi, paljon säätövaraa, iskunkestävä, suht edukas. Jos tulee vastaan, niin kannattaa ehdottomasti testata! Tämä oli kyllä ihan positiivinen kokemus kun testin. Ompahan moinen jopa Gary Moorellakin keikkakäytössä. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
wilo 15.09.2009 08:31:31 (muokattu 15.09.2009 08:34:48) | |
---|
Estranged: Tämä oli kyllä ihan positiivinen kokemus kun testin. Ompahan moinen jopa Gary Moorellakin keikkakäytössä. Heh, muistaakseni samaa kerrottiin EBS:n sivuilla DynaVerbistä... Edit: laitetaanpas vielä linkki: http://www.bass.se/2009/artists/garymoore.htm . Tämä kertonee siitä, miten tietoihin pedaaleiden tunnetuista käyttäjistä kannattaa suhtautua. |
Estranged 15.09.2009 08:36:30 | |
---|
wilo: Heh, muistaakseni samaa kerrottiin EBS:n sivuilla DynaVerbistä... Edit: laitetaanpas vielä linkki: http://www.bass.se/2009/artists/garymoore.htm . Tämä kertonee siitä, miten tietoihin pedaaleiden tunnetuista käyttäjistä kannattaa suhtautua. Juu, näinhän se tietysti on. Tuommosta vaan kertoili Guitarist-lehdessä jokusen aikaa sitten. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
komero 15.09.2009 13:46:24 | |
---|
Captain Farrell: Mulla on Digitechin Hardwire-sarjan reverbbi ollut laudassa jo jonkun aikaa. Hyvä peli! Miellyttävä saundi, paljon säätövaraa, iskunkestävä, suht edukas. Jos tulee vastaan, niin kannattaa ehdottomasti testata! Kävin tänään testaamassa tuota Digitech RV-7:aa. Ehdottamasti hyvänkuuloinen peli. Boss RV-5:een verrattuna paljon miellyttävämpi saundi. Bossissa oli jotain inhottavaa kihinää. Bossia en ostaisi tuon testin perusteella, tuntui että sitä piti koko ajan säätää johonkin suuntaan. Digitechin kohdalla taas unohtui koko pedaali välillä, mikä on mielestäni hyvä asia. Lähes kaikilla moodeilla (spring, hall jne) korva tykkäsi pedaalista. Oikeastaan ainoa mistä en pitänyt, oli reverse.. tai no, kaipa sekin johonkin tilanteeseen käy, mutta mielestäni turha ominaisuus. Digitech on myös halvempi kuin Boss. Jos perjantaina kauppaan tuleva Boss FRV-1 ei iske heti testatessa, niin Digitech lähtee mukaan. |
tommijk 15.09.2009 14:13:02 (muokattu 15.09.2009 14:13:24) | |
---|
Jos jotain kiinnostaa niin saattaisin olla luopumassa omasta digitechin hardwire rv-7 reverbistä. Pikaviestillä saa kiinni. |