Epi 21.01.2008 21:25:01 | |
---|
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee! |
Dunga 21.01.2008 21:27:25 (muokattu 21.01.2008 21:28:30) | |
---|
Mä hommasin Customshopista Barberin ltd:n miedompaan meininkiin (kiitos vinkistä 0101986). Katotaan millanen värkki on, kun tuo saapuu... |
Lancelot 21.01.2008 21:33:59 | |
---|
Ei mitään kalliita "putiikkipedaaleja" vaan vanha kunnon Bad Monkey! |
Krice 21.01.2008 21:47:28 | |
---|
|
StevieRayVehkakoski 25.01.2008 14:07:03 | |
---|
Nyt olis Fulldrive Full-Drive II Mosfet käsissä mutta vasta illalla pääsee koestamaan. Pitäisköhän lähteä töistä kotiin vähän aikasemmin tänään.. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Jussuf 28.01.2008 14:07:29 | |
---|
Wylde overdrive, ihastuin, ostin, rakastuin ! :DD |
Jungleman 28.01.2008 14:20:06 | |
---|
Nyt olis Fulldrive Full-Drive II Mosfet käsissä mutta vasta illalla pääsee koestamaan. Pitäisköhän lähteä töistä kotiin vähän aikasemmin tänään.. No, mitenkäs toimii? Raporttia pöytään! Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
StevieRayVehkakoski 28.01.2008 14:33:29 | |
---|
Kyllähän se hienosti törähtää. En ehtinyt sitä tosin testata muutakuin että kaikki toimii ennenkuin vein nupin putkien vaihtoon. Kirjoittelen lisää heti kun pääsen testaamaan ihan ajan kanssa. Sen verran kuitenkin, että ihan clean-boostilla menee vahvarin etuaste ruvelle sellaiseen Thorogood-tyyliin ja taas "vintage"-moodi on aika tarkkaan tubescreamer. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Detox 28.01.2008 14:41:05 | |
---|
Kyllähän se hienosti törähtää. En ehtinyt sitä tosin testata muutakuin että kaikki toimii ennenkuin vein nupin putkien vaihtoon. Kirjoittelen lisää heti kun pääsen testaamaan ihan ajan kanssa. Sen verran kuitenkin, että ihan clean-boostilla menee vahvarin etuaste ruvelle sellaiseen Thorogood-tyyliin ja taas "vintage"-moodi on aika tarkkaan tubescreamer. No etköhän sä saa helposti ainakin omat pois jos ei spedu miellytä :) Mesa 4 Life! |
apenaattori 28.01.2008 15:18:21 (muokattu 28.01.2008 21:47:57) | |
---|
Vaikka Bad Monkey onkin hyvä vehje, niin en täysin allekirjoita väittämää siitä, ettei se muokkaa saundia. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Numb 28.01.2008 16:26:33 | |
---|
Muokkahan se, mutta vähemmän kuin moni muu... Tottahan vaikka Hot Cake tai Fulltonen OCD ovat parempia, mutta hinta/laatu -suhde on apinassa aika kova. Jos nyt olisin arvo-overdrivea ostamassa niin se saattaisi hyvinkin olla tuo OCD:n v3. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
Varjo1 28.01.2008 21:32:27 | |
---|
Kyllä suosittelisin tutustumaan T-Rex:in Albertaan. Kuulostaa ainakin mun sydeemissä siltä, et on vahvistimen putkien jatke! En ole hullu, mutta pidän lentävistä eläimistä. |
StevieRayVehkakoski 03.03.2008 10:02:11 (muokattu 03.03.2008 10:07:29) | |
---|
Nyt on Fulltonella kuukauden päivät soiteltu, mutta tuntuu siltä että ei tämäkään ole "se juttu". Soundi sinänsä on mun makuun ihan OK, mutta nämä pari asiaa vaivaavat: - Mulle käyttökelpoinen säätöalue Gain-namiskassa on suunnilleen 1/10 säätöalueesta, aivan liikaa hönkää mun makuun - Sekä "vintage"- että "Flat Mids" - asennossa katoaa sekä alin basso että ylin helinä. Ei alkuunkaan niin pahasti kuin esim. TS-9 mutta silti harmittavasti. - "CompCut"-asento eli clean-boost on aivan järjettömän kirkas, jopa tone-potikka nollassakin. Soundilllisesti ehkä käyttökelpoisin, ei väritä muuten kuin tuon järjettömän treblen osalta. Plussaa taas tulee seuraavista: - Boost-kytkin säädöllä, aivan loistava ominaisuus. Pikkuisen tämäkin kirkastaa mutta ei liikaa - Monipuolisuus, vaikka ei siitäkään suurta iloa ole, kun "sitä" soundia ei löydy.. Minkäs purnukan sitä ottaisi seuraavaksi testiin.. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Jucciz 03.03.2008 10:19:46 (muokattu 03.03.2008 10:24:39) | |
---|
Minkäs purnukan sitä ottaisi seuraavaksi testiin.. Tietenkin saman firman OCD. Kyllä lähtee SRV:t, Hendrixit jne. Ja reagoi kuin vahvistin: http://mp3.jucciz.com/fulltone_ocd Hämmästyttävä pedaali. Löysin loistosoundin alle minuutissa. |
Tomtom 03.03.2008 10:30:47 | |
---|
MItes joku Voodoo Labin Sparkle Drive? Ei oo buustia, mutta se sopiva sparkle vois löytyä.. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Dr. Muff 03.03.2008 10:48:54 | |
---|
Tietenkin saman firman OCD. Kyllä lähtee SRV:t, Hendrixit jne. Ja reagoi kuin vahvistin: http://mp3.jucciz.com/fulltone_ocd Hämmästyttävä pedaali. Löysin loistosoundin alle minuutissa. Ootko huomannut että OCD reagoi sen jälkeen tulevan bufferin kanssa? Eli jos kaikki pedaalit ovat TBP, odc päällä ja kytket delayn joka on ketjussa OCDn jälkeen, saat huomattavan trebleboostin. Toki jos ketjussa on aina bufferi OCDn jälkeen, ongelmaa ei ole. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
Socialite 03.03.2008 11:02:44 | |
---|
Juttua ja vaatimuksia luettuani olen itsekin taipuvainen suosittelemaan sparkle drivea. |
jukej 03.03.2008 11:24:45 | |
---|
Nyt on Fulltonella kuukauden päivät soiteltu, mutta tuntuu siltä että ei tämäkään ole "se juttu". Soundi sinänsä on mun makuun ihan OK, mutta nämä pari asiaa vaivaavat: - Mulle käyttökelpoinen säätöalue Gain-namiskassa on suunnilleen 1/10 säätöalueesta, aivan liikaa hönkää mun makuun... Mulla oli vähän samaa ongelmaa Full-driven kanssa (1/10 säröstä käytössä ja boostista vielä vähemmän), joten nyt onkin Fulltone lähdössä vaihtoon ja Barberin LTD silver on jo postissa tulossa tilalle. Viimeistään huomenna pääsen Barberia testaamaan vierekkäin FD2:n kanssa, pistän tänne kommenttia sitten! |
StevieRayVehkakoski 03.03.2008 11:52:51 | |
---|
Pistä kommentteja Barberista tulemaan heti kun saat testiin. Toi Sparkle Drive kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta mutta edelleen, kuinka paljon se syö bassoja ja kirkkaimpia diskantteja? Toi OD-puoli nyt varmasti hukkaa bassot, mutta saakos ne palautettua tolla Clean-Boostilla? You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Mursuviiksi 03.03.2008 11:59:57 | |
---|
Mulla on tällä hetkellä Barberin Small Fry kiinni laudassa ajamassa pienen roson asiaa ja hyvin on pelannut. On tosin niin mukava pedaali isompaankin säröön, että olen jo miettinyt toisen samalaisen hankkimista :) Direct Drive SS on myös Barberin valikoimasta kiinni laudasta ja loistava värkki sekin. Eli Itse kyllä uskallan näiden kokemusten perusteella aika varauksetta suositella Barberia. LTD SR pitäisi jostain löytää mutta vielä ei ole ainakaan Euroopan puodeista vielä osunut silmään. Kertokaahan jos olette jossain tähän törmänneet? I like an escalator, man, 'cause an escalator can never break. It can only become stairs. There would never be an "Escalator Temporarily Out of Order" sign, only "Escalator Temporarily Stairs. Sorry for the Convenience."
- Mitch Hedberg (R.I.P.) |