jnne 29.03.2008 23:36:40 | |
---|
Lainaan tätä topikkii ihan pikkusen. Kumpi olis parempi mmv bo vai epiphone gothic explorer |
hullu_ukko 29.03.2008 23:43:20 | |
---|
Lainaan tätä topikkii ihan pikkusen. Kumpi olis parempi mmv bo vai epiphone gothic explorer Kaksi täydellisen erilaista kitaraa sitten onnistuit löytämään. Itse ostaisin Epin vain siksi, että se on parin testin perusteella hintaisekseen hyvä kitara, mutta osta nyt vaan se MMV, kun kuitenkin haluat. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Kallutus 29.03.2008 23:51:15 | |
---|
Noissa molemmissa sinun antamissasi ehdodutksissa on floikka kylläkin. Sori =D Oon taas ollu ihan sokea.. Joo eli en o koko aikana huomannut että tuossa toisessakin on floikka. Mutta jos kenelläkään ei ole ehdotuksia niin jompikumpi noista lähtee tänne päin :) Pitää sitten vain opetella sitä floikkaa käyttään.. |
Murgo 30.03.2008 08:02:31 (muokattu 30.03.2008 08:04:31) | |
---|
Eli olisi tarkoitus uusi kitara hommata ja tämä vaikutti omasta mielestäni hyvältä kitaralta. -> http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_mh250_nt_dbsb.htm Jos jollakin on kyseinen kitara olisi kiva kuulla kommentteja kitarasta :) Niin ja olisi vielä tarkoitus hommata distortion pedaali samasta osoitteesta niin jos joku tietää jotain hyviä pedaaleja niin saa suositella :) Kaverilla on tuollainen ESP. Nätti ja laadukkaan oloinen keppihän tuo on, helvetin hyvin hän sillä ainakin soittaa. Vireessäkin tuntuisi pysyvän, ei ainakaan ole valittanut toisin kuin toinen kitaristi joka kiroaa Gibsoniaan joka treeneissä kun saa olla aina virittämässä. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
ibnz 30.03.2008 10:57:13 | |
---|
Kaverilla on tuollainen ESP. Nätti ja laadukkaan oloinen keppihän tuo on, helvetin hyvin hän sillä ainakin soittaa. Vireessäkin tuntuisi pysyvän, ei ainakaan ole valittanut toisin kuin toinen kitaristi joka kiroaa Gibsoniaan joka treeneissä kun saa olla aina virittämässä. Juu pysyy, emännän pikkuveljellä on moinen ja sitä saa rääkätä ihan kunnolla ilman vireen katoamista, jopa tremoloveivillä! Muutenkin kevytsoittoinen peli. |
Murgo 30.03.2008 16:41:57 | |
---|
Juu pysyy, emännän pikkuveljellä on moinen ja sitä saa rääkätä ihan kunnolla ilman vireen katoamista, jopa tremoloveivillä! Muutenkin kevytsoittoinen peli. Ei ole tremoloa tuossa mallissa, ihan perus TOM-tyylinen ratkaisu+kielet rungon läpi. Tuo on myös kaula-läpi-rungon-rakenteinen, mikä osaltaan auttanee vireenpitoa ja soundiakin ehkä. Tärkein etu kuitenkin lienee nätti ja siro "kaulaliitos". Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Kallutus 03.05.2008 22:50:04 (muokattu 04.05.2008 12:48:08) | |
---|
(ei mitään) |
V I L L E 26.06.2008 18:50:56 | |
---|
moro moro! Ostin tossa ennen joulua jyväskylästä esp ltd mh-400 ja oishan siellä ollu myytävänä esp ltd mh-250 mut kaikki sanoi että mh 400 oli parempi laadultaan. osta esp ltd mh 400 on hintansa väärtti :D. ja itellä on marshall jackhammer särö kyllä hoitaa homman. |
Chieftain 26.06.2008 23:56:25 | |
---|
moro moro! Ostin tossa ennen joulua jyväskylästä esp ltd mh-400 ja oishan siellä ollu myytävänä esp ltd mh-250 mut kaikki sanoi että mh 400 oli parempi laadultaan. osta esp ltd mh 400 on hintansa väärtti :D. ja itellä on marshall jackhammer särö kyllä hoitaa homman. Kiva kuulla. Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin.
-kloppis |
Ahokkis 27.06.2008 01:39:19 | |
---|
moro moro! Ostin tossa ennen joulua jyväskylästä esp ltd mh-400 ja oishan siellä ollu myytävänä esp ltd mh-250 mut kaikki sanoi että mh 400 oli parempi laadultaan. osta esp ltd mh 400 on hintansa väärtti :D. ja itellä on marshall jackhammer särö kyllä hoitaa homman. http://www.christianwatercooler.com/media/HandsClap.JPG Takki--> "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
Kallutus 02.07.2008 11:54:21 | |
---|
Terve taas.. Menin nyt sitten hommaamaan täysin eri kitaran ku oon täällä ehdotellu (ESP ltd viper 500s) Ja nyt tarvis apua vahvistimen kans.. Oon täs kattellu line 6 spidereita, mut niistä kuulee koko ajan jotain huonoa niin olisko kenelläkään ehdottaa hyvää vahvistinta? |
Mr. Speed 02.07.2008 12:00:47 | |
---|
Terve taas.. Menin nyt sitten hommaamaan täysin eri kitaran ku oon täällä ehdotellu (ESP ltd viper 500s) Ja nyt tarvis apua vahvistimen kans.. Oon täs kattellu line 6 spidereita, mut niistä kuulee koko ajan jotain huonoa niin olisko kenelläkään ehdottaa hyvää vahvistinta? Minkäs kokoluokan vahvaria haluat? Bändisoittoon vai kotiin? F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
Kallutus 02.07.2008 13:11:03 | |
---|
Minkäs kokoluokan vahvaria haluat? Bändisoittoon vai kotiin? No sais ainaki 75W löytyä, ku on tällänen pieni muotonen bändi. |
Mr. Speed 02.07.2008 14:56:45 | |
---|
No sais ainaki 75W löytyä, ku on tällänen pieni muotonen bändi. Ja metallimusaa soitatte? No mulle oli Spider II juurikin 75W ja oli se musta ihan perushyvä vahvari. Olen tietysti puurokorva pahimmasta päästä, muttei se mitään :) Millasta budjettia? F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
WinterMad 02.07.2008 15:02:25 | |
---|
Budjettia tietämättä Randallin RG75G3 -transistoricombo. Lähtee aika makoisat hevijytinät transistoriksi. "luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero |
Moimies 02.07.2008 18:18:00 | |
---|
Budjettia tietämättä Randallin RG75G3 -transistoricombo. Lähtee aika makoisat hevijytinät transistoriksi. Hybridihän se itseasiassa on, mutta jytinät kyllä lähtee, se on varma. Nyt kunno rähinät pystyy. |