Esp 25.12.2007 22:00:52 | |
---|
Sinänsä huvittavaa, että avopuolisoni ei pahemmin välitä noista hankinnoista. Viimeksi vaan kannusti minua kun oli mukana kun ostin puoliheräteostoksena Orangen nupin itselleni... olen kai onnellisessa asemassa :D Vanhempia ei voisi enää vähempää kiinnostaa 30-kymppisen hankinnat, tai no, kyllähän ne välillä kauhistelee noita hintoja, mutta tämä on kyllä yleensä vain studiolaitteiden kanssa. Kitara mulla on jo niin kallis, että se meni sinne kauhistelun toiselle puolelle ja ne vain nauroivat kun kuulivat sen ovh:n (custom shop ESP). Täh?!? |
anttipi 25.12.2007 23:20:55 (muokattu 25.12.2007 23:22:31) | |
---|
Vanhempia ei voisi enää vähempää kiinnostaa 30-kymppisen hankinnat Kyllä niitä kummasti tuntuu kiinnostavan, kun samalla muistat hihkaista saaneesi vihdoin töitä ja että kun palkkakin on huimat 1200 e/kk, niin Visan voi huoletta laittaa laulamaan! Mutta mullapa onkin ikuinen murrosikä ja vanhempia on aina kiva hellämielisesti provosoida huomiota saadakseen... ;) |
Kuha 25.12.2007 23:23:14 | |
---|
Mä en paljon selittele kun itse nuo maksan. |
Kivijalka 25.12.2007 23:29:21 | |
---|
Mä en paljon selittele kun itse nuo maksan. Niinpä. Maallikoiden yleiseen "Eix noiki rahat ois voinu käyttää johonki tarpeellisempaan?" kysymykseen on helppo vastata totuudenmukaisesti: "Ei." If you ain't a ninja, you ain't shit! |
javia 25.12.2007 23:35:05 | |
---|
Ah, nämä keskustelut liippaa niin läheltä. Kyllähän sitä ostelis vaikka mitä kun nuo meidän sairaanhoitajien palkatkin nousi niin kauhiasti = ) ei vai, kun on kolme mukulaa ja ikuinen remontti omakotitalossa, tulee vastaan itselläkin moraalinen krapula noista ostoksista. Pientä pedaali yms. sälää pystyy pyörittään mut hitto kun tekis mieli vaikka bognerin siwaa, mutku silläki sais vaikka perheeelle etelänmatkan, uuden ulko-oven, lämpöpumpun jne... aina on jotakin menoreikää näin perheellisen näkökulmasta ... Mut nuoret jotka ei viel tässä pisteessä ole, ostakaa kamat jo ajoissa kondikseen... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
Kuha 25.12.2007 23:39:26 (muokattu 25.12.2007 23:40:54) | |
---|
Niinpä. Maallikoiden yleiseen "Eix noiki rahat ois voinu käyttää johonki Toyotaan ?" kysymykseen on helppo vastata totuudenmukaisesti: "Ei." ............... |
Kivijalka 25.12.2007 23:41:23 | |
---|
Toyotaan .......... Lähes laitoinkin autoesimerkin tuohon mutta kykenin kuitenkin pidättäytymään. ;) If you ain't a ninja, you ain't shit! |
anttipi 25.12.2007 23:45:15 (muokattu 25.12.2007 23:48:33) | |
---|
Maallikoiden yleiseen "Eix noiki rahat ois voinu käyttää johonki tarpeellisempaan?" kysymykseen on helppo vastata totuudenmukaisesti: "Ei." Tässä on vaan pätkätyöläisen - jonka puoliso on vakitöissä - näkökulmasta sellainen dilemma, että jos työpätkän loputtua tippuukin tyhjän päälle ja toisen elätettäväksi, alkaa ne työpätkän aikana hankitut kalliit vehkeet tuntua puolison kustantamilta. Olisihan ne rahat nimittäin voinut silloin aikanaan säästää ja kuluttaa myöhemmin omiin ruoka- ja vuokramenoihin. Ei ole hyvä juttu suhtelle, jos tili heti ensimmäisenä potentiaalisena työttömyyspäivänä näyttää nollaa ja työkkäri sanoo eioota tukihakemuksille. Toisaalta eihän siitäkään mitään tule, että joka sentti kituuttaen säästetään nojaten pessimistiseen oletukseen, että työttömäksi kohta jäädään. Laitehankinnat ovat sielunhoitoa. :) |
timppa67 26.12.2007 00:00:33 | |
---|
paras kun ei selittele.. esittelee vaan et nyt ois tämmönenkin.. eipä tuo puoliso pahemmin hinnoistakaan ole perillä eikä kiinnostunutkaan.. Tokihan hommassa pitää tolkku olla ja miekka miestä myöten.. jos tiukkaa tekee fyrkan kanssa niin; ilman Custom Shop Skittojakin voi harrastaa vallan mainiosti.. Näissä hommissa se mopo karkaa yllättävän helposti.. Ei se sormista lähde vaan haara-asennosta.. |
Tami 26.12.2007 00:37:23 | |
---|
Ah, nämä keskustelut liippaa niin läheltä. ....kun on kolme mukulaa ja ikuinen remontti omakotitalossa, tulee vastaan itselläkin moraalinen krapula noista ostoksista. Pientä pedaali yms. sälää pystyy pyörittään mut hitto kun tekis mieli vaikka bognerin siwaa, mutku silläki sais vaikka perheeelle etelänmatkan, uuden ulko-oven, lämpöpumpun jne..... Mulla on käytössä ns. puskurirahasto (trademark by supernasu) eli ainoastaan ne rahat, jotka on saatu vanhojen kamppeiden myynnistä tai keikkapalkkioista, saa käyttää uusien kamppeiden ostoon... Tai no jotain tuollaista koitan sepittää itselleni hyvän omantunnon toivossa... En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Neulo, Sami imas oluen.... |
javia 26.12.2007 01:31:13 | |
---|
Mulla on käytössä ns. puskurirahasto (trademark by supernasu) eli ainoastaan ne rahat, jotka on saatu vanhojen kamppeiden myynnistä tai keikkapalkkioista, saa käyttää uusien kamppeiden ostoon... Tai no jotain tuollaista koitan sepittää itselleni hyvän omantunnon toivossa... Itseasiassa aivan sama käytäntö täälläkin... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
anttipi 26.12.2007 01:32:41 (muokattu 26.12.2007 01:32:52) | |
---|
Itseasiassa aivan sama käytäntö täälläkin... Mulla toi rahasto juuri "vahingossa" ylittyi. Tai ei mikään sovittu rahasto, mutta kovasti olen viime aikoina paasannut, kuinka hankinnat menevät +/- 0 linjalla vanhan kaman myymisen ansiosta. |
Antti1 26.12.2007 02:59:22 | |
---|
Perkele, silloin hankintaan kun on rahaa ja tarvetta. Sitten kun ollaan köyhänä ja 2000€ vahvariin ei oo toivoakaan, niin säästetään pahan päivän varalle. Ei kait siinä sen kummempaa. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Artist 26.12.2007 12:09:11 | |
---|
Itse sanon aina, että laitan kamppeisiin maks. niin paljon rahaa kuin olen tienannut tai muualta lainannut. "Being drunk is feeling sophisticated without being able to say it." |
Ronsto 26.12.2007 12:27:50 | |
---|
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Henkka370 26.12.2007 13:10:56 | |
---|
Hannu Karpo on äijä! |
Ronsto 26.12.2007 13:17:46 | |
---|
Kuin paljon rahaa sää oikeen kannat mukana kun meet kieliostoksille? :) Muovinen ystäväni nimeltään Visa oli mukana :) Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Nazareth 26.12.2007 13:59:40 (muokattu 26.12.2007 14:00:47) | |
---|
Harvemminpa mitää selityksiä on tarvinnu sanoa. Man who buys a drowned cat pays for wet pussy. |
Les Fender 26.12.2007 14:18:29 | |
---|
Ei tarvi suuremmin selitellä. Kitarat saa ymmärrystä osakseen, kitaralaukut eivät. "Living is easy with eyes closed!" |
Billsner 26.12.2007 14:21:41 | |
---|
Ei oo tarvinut selitellä. Meillä on hyvä diili puolison kans. Juoksevat menot (asuntolaina, ruokamenot jne.) menee puoliksi ja loput rahansa saa kumpikin tunkea ihan mihin haluaa. Äitini joskus v*ttuilee että mihin tarvin kaikkea tuota romua. Vastaan aina että: "En välttämättä tarviskaan, mutta omilla rahoillani saan tehdä ihan mitä haluan." Wrapped in plastic |