Aihe: Peavey Valveking nuppi
1 2 3
hullu_ukko
17.10.2007 22:23:17
Onko Peavey Valveking valmistettu Kiinassa? Edullinen hinta ihmetyttää suhteessa Peavey Classic sarjaan, (30 ja 50) joka on valmistettu USA:ssa. En epäile laatua...

Kiina valmistusmaana kyllä. Hyvin tuo on silti pelannut lukuunottamatta noita suoraansanottuna paskoja tehdasputkia. Hyvä perusvahvistin tosiaan, mutta ainakin tällä hetkellä tuntuu vähän siltä, että luopuisin tästä ihan varauksetta, mikäli jostain siunaantuisi rahaa ostaa vaikka sitten se Peaveyn 6505. Saa nähdä, mitä mieltä olen putkiremontin jälkeen.. Mitä porukka noihin nyt yleensä on vaihdellut? Vähän tiukempaa yläpäätoistoa ja säröytymistä pitäisi saada tuosta pihalle.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Prkl
21.10.2007 21:26:39
Itsekin olen ajatellut putkien vaihtoa ja olisi mukava kuulla ennen sitä muiden kommentteja että miten siinä on mitkäkin toiminu.
R.I.P. J.A-K
syndrome-
21.10.2007 23:24:34
Itellä on vielä perus Sovtekit sisällä ja on ihan hyvälle soundaillut noilla tehdaslaseillakin. Taitaa seuraavaan satsiin etuset vaihtua tungsoliin ja päätteestä en vielä tiedä.
BaldieFarman
22.10.2007 13:21:14
Kaappi merkkaa paljon, mutta mutta, niin myös budjetti. Muutamaa behringerin kaappia kun olen kuullut eivät ole ollut omaan korvaan hullumpia.
Jos on pakko olla 4x12 niin sitten on kait turha tarjota esimn framuksen 2x12, joka on myös hintalaatu suhteelta erinomainen

...Kertokaa tyhmälle: Itsellä tuo 212combo valvekingistä ja haluais siihen hieman 412 kaapin munaa... Olen tuota framuksen 212 joskus ajatellut. Onko siitä mitään apua tähän munaskuiden saamiseen? Onhan siinä kuitenkin mahdollisuus sulkea takaosa ja v30 elementit pitäis vk:n kanssa ilmeisesti toimia?!

...Eli kysymykseni siis oli: Jos huudatan vk:n oman kaapin (212) ja framuksen (212) kautta yhtä aikaa niin onko se lähellekkään sama kuin 412?

-Anteeksi
Om du vill ha köttbullar... Say YEAH!
dk2mes
27.11.2007 18:33:40
Olen itse ajatellu hankkia Valvekingin ja nyt kysynkin että toimiiko Bossin GT8 tuon nupin footswichinä?
pare
28.11.2007 11:15:55
Saa nähdä, mitä mieltä olen putkiremontin jälkeen.. Mitä porukka noihin nyt yleensä on vaihdellut? Vähän tiukempaa yläpäätoistoa ja säröytymistä pitäisi saada tuosta pihalle.

tämä kiinnostaisi minuakin..
Numb
28.11.2007 11:29:16

Vähän tiukempaa yläpäätoistoa ja säröytymistä pitäisi saada tuosta pihalle.

Tung-Sol -tapaukselta vaikuttaa.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)