Aihe: Kokemuksia ESP LTD MH250NT:stä?
1 2 3
Esp
11.09.2007 23:12:15

Noissa ei suuressa osassa edes ole oikeastaan mitään ihmeempiä silmäkarkkeja, mutta hinnat lähentelee viittä sataa - en voi käsittää miten nuo menee vielä kaupaksi, kai se ajatus "ESP:stä" rohkaisee jengiä maksamaan noista noita härskejä hintoja.

Jos kitarat menevät kaupaksi tuolla hinnalla niin voidaan olettaa, ettei se sitten ole liian kallis :P

En tiedä kuitenkaan noista halppis ltd:stä mitään, enkä ole ihan vähään aikaan ostanut tuon hintaluokan kitaroita, mutta ilmeisesti ESP:n brändi on niin vahva nykyään että antaa "lisäarvoa" kitaralle. Hauskaa sinänsä, että vielä 5 vuotta sitten ESP:llä ei ollut kovin vahvaa brändiä Suomessa. Yritin siinä 2000-luvun alkupuolella myydä vanhaa ESP:n M II:sta 500 eurolla ja ei mennyt kaupaksi sitten millään, muutama vuosi myöhemmin sama kitara vietiin käsistäni 1000 eurolla...

Pitäisi kai ostaa ihan kokeeksi joku tuollainen ltd:n 400 sarjalainen, mulla oli sellainen yhdellä kiertueella maahantuojalta lainassa varakitarana, mutta ei tullut niin hirveästi soitettua kuitenkaan.
Täh?!?
Välle
12.09.2007 17:52:42
Joo selvempi juttu. Olen luopunut ajatuksesta hankkia kyseinen keppi. Kiitos vastauksista.
Ketjua saa käyttää jos haluaa... mutta itse en osallistu (juurikaan) kekusteluun.
Ja jos ei ole keskustelua niin lukkoon ja pois vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)