Aihe: Mahdollisimman pienitehoinen putkivahvistin
1 2 3
duc
27.09.2007 13:22:38
Et netistä löytänyt?

No en. Pistähän linkkiä.
Johann Onn
27.09.2007 14:50:37
No en. Pistähän linkkiä.

Kyllä siellä (= Musikding:in sivuilla) selvästi mainitaan että:

"The documents are shipped in an extra email. If you dont get the docs on the same day as the shipping confirmation, please tell me. It can happen the docs get stuck in a spam filter."
m6mm
27.09.2007 14:57:24 (muokattu 27.09.2007 15:02:30)
Mulla on ohjeet Madamppiin, mikäli tarvitset. Itsekin reilu vuos sitten semmosen ostin, mutta laiskana miehenä en saanut sitä koottua... Annoin kaverille kasattavaks, että pääsisin testailemaan, mutta vielä ei oo tainnu saada valmiiks. Hiljaa hyvää tulee.
Oho,wau!
Jouni Antero
27.09.2007 15:45:13
Kotimaisista vielä Rikstone, voin suositella:

http://www.kolumbus.fi/risto.kivioja/RikstoneAmps/index.htm
Tami
27.09.2007 18:35:41

No en. Pistähän linkkiä.

itse jouduin kanssa kysäsemään maililla, mutta mulle klaus vastasi melkein heti...
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
hepati
01.10.2007 20:05:06
Kiitos kovasti kaikille keskusteluun osallistuneille. Olen nyt tämän keskustelun käynnistäjänä sivistynyt runsaasti pienistä vahvistimista.

Mainiona ratkaisuna "sivistyneitten" desibelien aikaansaamisessa toteutui sitten kuitenkin sellainen ratkaisu, että hommasin keinokuorman (Weberin Minimass) Blues Junioriin. Kokeiltiin ensin kaverin toisella Weberin keinokuormalla ja todettiin, että hyvältä vaikuttaa. Tuo Minimass ei ole edes hävyttömän kallis, n. 170,- .

Hyvien soundien jatkoa kaikille.

T. Mäntylä
duc
01.10.2007 22:30:50 (muokattu 01.10.2007 22:31:50)
itse jouduin kanssa kysäsemään maililla, mutta mulle klaus vastasi melkein heti...

4 päivää meni näköjään sitten ennenkuin mulle tuli vastaus perille. Vähän huonot nuo ohjeet, kun kuvat ovat pieniä ja pakattu turhan rankalla kädellä. Ei oikein saanut yksityiskohdista selvää. Yksi vääränlainen ja yksi ylimääräinen kytkin tuli mukana, ja yhden vastuksen arvo oli vähän pielessä. Kyselin niistäkin, saa nähdä lähettääkö oikeat osat jälkikäteen. Tämä G2 oli vähän hankala koota noiden komponenttien osalta, kun kotelo oli niin pieni, ja komponentteja piti ahtaa paljon vierekkäin kiinni. Uraltone Jr. tuntui olevan paljon helpompi (vaikka siihen itse kokosinkin vain drive-modin).

Vahvistin on vielä testaamatta kaiuttimen kanssa, ehkä tässä loppuviikosta saa sitten senkin haettua kotiin niin pääsee kuulostelemaan mitä ääntä sieltä tulee ulos...
komero
09.09.2009 17:18:59
terry: Eilen vaihdoin Groove Tubesin Championiin ja soundi lämpeni merkittävästi. Hyvä oli alunperin, nyt vaan vielä mieleisempi:-)

"Huom! Olet kirjoittamassa yli 708 päivää vanhaan ketjuun!" Pahoittelut jo etukäteen tästä niille joita se vaivaa.

Onko kukaan vertaillut esim Groove Tubesin ja JJ:n pääteputkien eroa Champion 600:ssa? Tai muita putkia, myös etuasteen?
Andy J.
09.09.2009 17:57:44
komero: "Huom! Olet kirjoittamassa yli 708 päivää vanhaan ketjuun!" Pahoittelut jo etukäteen tästä niille joita se vaivaa.

Onko kukaan vertaillut esim Groove Tubesin ja JJ:n pääteputkien eroa Champion 600:ssa? Tai muita putkia, myös etuasteen?

No en ole ehtinyt vertailemaan, JJ:t itsellä sekä etu- että pääteasteessa, ja kaiutin vaihdettu Weberin AlNiCoon; nyt toimii! Aiemmin (stockina) nupit kaakossa-soundi riipi pahasti korvaa, nyt on varsin tasapainoinen ja nätti.
jra
09.09.2009 22:34:51 (muokattu 09.09.2009 22:35:22)
E: Olikin vanha ketju,

Oliko Blackheartin Killer Ant jo? http://www.thomann.de/fi/blackheart_killer_ant_head_bh1h.htm

1W (taisi olla todellisuudessa 0,5W?) ja hyvät liitännät erilaisille kaapeille. Tuohon tekaisee vaikka Eminencen 10'' Copperheadille pienen kaapin kaveriksi. Joku pedaali on varmasti hyvä olla jos haluaa säröä huudattamatta nupit kaakossa, 0,5W:llakin irtoaa ehkä esim. kerrostaloon liikaa möykkää.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
McNulty
09.09.2009 23:32:26 (muokattu 09.09.2009 23:33:51)
Void: Matampin Minimat, 2w point-to-point nuppi.

Saatavuuden kanssa tosin ollut hieman ongelmia, kesäksi piti tulla lisää mutta ei oo näkynyt. Jäsen Methikseltä irtoaa hehkutusta ja kokemuksia :)

Täältä irtoaa myös hehkutusta ja kokemuksia. Eli omistan myös Matamp MiniMatin.
Täällä pari kuvaa: http://picasaweb.google.com/madventures/MatAmpMiniMat2WHead

Saatavuudessa tosiaan on ongelmia, kun kaveri joka vastasi ko. laitteiden valmistuksesta, suunnittelusta, omasi skeemat päässään jne. lähti firmasta. Tai näin ainakin kuulin Matampin edelliseltä maahantuojalta.
"Perseverance does not equal worthiness." -Greg House
Dunga
09.09.2009 23:36:50
bonecrusher: Täältä irtoaa myös hehkutusta ja kokemuksia. Eli omistan myös Matamp MiniMatin.
Täällä pari kuvaa: http://picasaweb.google.com/madventures/MatAmpMiniMat2WHead

Saatavuudessa tosiaan on ongelmia, kun kaveri joka vastasi ko. laitteiden valmistuksesta, suunnittelusta, omasi skeemat päässään jne. lähti firmasta. Tai näin ainakin kuulin Matampin edelliseltä maahantuojalta.

Aa, no ei ihme että puljun toiminta on ollut enemmän tai vähemmän sekavaa viime aikoina. Onneks löyty Minimat taas tossa taannoin, tällä kertaa EL84-versio.
War... war never changes.
spedu ray
10.09.2009 15:49:29
Fargen Mini Plex menee muistaakseni sinne puoleen wattiin. Siis 0,5-12w. Ja soundit on herkkua. Kuten myös hinta.
Kone kii ja soita sitä kitaraa!
Satu ja Tuija
10.09.2009 15:53:16
bonecrusher: Saatavuudessa tosiaan on ongelmia, kun kaveri joka vastasi ko. laitteiden valmistuksesta, suunnittelusta, omasi skeemat päässään jne. lähti firmasta. Tai näin ainakin kuulin Matampin edelliseltä maahantuojalta.

Kukas on nykyinen maahantuoja?
McNulty
10.09.2009 19:19:36
Satu ja Tuija: Kukas on nykyinen maahantuoja?

Eipä taida olla maahantuojaa moisella. Custom-Soundsihan tuota joskus toi Härmään.
"Perseverance does not equal worthiness." -Greg House
komero
10.09.2009 23:56:44 (muokattu 10.09.2009 23:57:05)
-- ja kaiutin vaihdettu Weberin AlNiCoon; nyt toimii! Aiemmin (stockina) nupit kaakossa-soundi riipi pahasti korvaa, nyt on varsin tasapainoinen ja nätti.

Mistäs hommasit ko. kaiuttimen? Onko ainoa paikka tilata suoraan weberin sivuilta?

E: ja mikä oli hinta?
Gubb3
11.09.2009 07:49:22
jra: E: Olikin vanha ketju,

Oliko Blackheartin Killer Ant jo? http://www.thomann.de/fi/blackheart_killer_ant_head_bh1h.htm

1W (taisi olla todellisuudessa 0,5W?) ja hyvät liitännät erilaisille kaapeille. Tuohon tekaisee vaikka Eminencen 10'' Copperheadille pienen kaapin kaveriksi. Joku pedaali on varmasti hyvä olla jos haluaa säröä huudattamatta nupit kaakossa, 0,5W:llakin irtoaa ehkä esim. kerrostaloon liikaa möykkää.

Ja multa saa tällasen edullisesti :)
Andy J.
11.09.2009 12:31:36
komero: Mistäs hommasit ko. kaiuttimen? Onko ainoa paikka tilata suoraan weberin sivuilta?

E: ja mikä oli hinta?

Twinklen hoitamassa Weber-kimpassa tuli, hintaa en muista, tsori...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)