Aihe: Hirveää hevitilutuskeppiä alle 600?
1 2 3
Krice
02.03.2007 20:08:08

Ei saatana... Anteeksi kirosana. Miten kukaan voi piirtää tuollaisen kitaran..

Ei tuo nyt rumimmasta päästä ole. Ilman tuota alaosan "kumpua" näyttäisi jopa aika hienolta.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
migreeni
03.03.2007 00:05:08 (muokattu 03.03.2007 00:06:56)

Noh...

Oikeaa KUNNON tilukeppia ei oikeestaan saa alle ton kuuden huntin, ehkei edes alle tonnin... Mutta jos toi on tosiaan on sun budjetti niin suosittelen Ibanezin RG-sarjan tekeleitä. Itse en niistä pidä ollenkaan (vaikka yhden omistankin) mut varmaan sun tarpeet täyttänee :) Jos muuten pari hunttia lisäisit niin tsekkaa ihmeessä kans Iban Prestige-sarja. Ne oli ihan jees.

Tosiaan itse olen täysin jumahtanut Schectereihin. Kokeile myös Schecterin halpis-Omen ja Damien-mallit.

E: Niin ne aktiivimikit ei muuten oo kaikki kaikessa, passiiveillakin pärjää tosi hyvin.
oiva tumpeloinen
03.03.2007 00:07:56 (muokattu 03.03.2007 00:09:21)
Noh...

Oikeaa KUNNON tilukeppia ei oikeestaan saa alle ton kuuden huntin, ehkei edes alle tonnin... Mutta jos toi on tosiaan on sun budjetti niin suosittelen Ibanezin RG-sarjan tekeleitä. Itse en niistä pidä ollenkaan (vaikka yhden omistankin) mut varmaan sun tarpeet täyttänee :) Jos muuten pari hunttia lisäisit niin tsekkaa ihmeessä kans Iban Prestige-sarja. Ne oli ihan jees.

Tosiaan itse olen täysin jumahtanut Schectereihin. Kokeile myös Schecterin halpis-Omen ja Damien-mallit.

Kerro meille sitten, mikä on kunnon tilukeppi? Ja mikä siitä Prestige-sarjasta tekee paremman tilutukseen? Saatika Schecteristä? Millä rahalla saa ja minkä kepin, mikä kelpaa tilutukseen?

E: ja aloittaja vielä kaipasi ohutta kaulaa, mikä ei vissiinkään käsitä ainakaan montaa eri Schecter-mallia.
migreeni
03.03.2007 00:12:17

Kerro meille sitten, mikä on kunnon tilukeppi?

Mun muna.

Heti tuli hullu valitus kun yritin auttaa :D Jos elämä potkii niin mee vaikka snägärijonoon purkamaan paineita.
oiva tumpeloinen
03.03.2007 00:26:55
Mun muna.

Heti tuli hullu valitus kun yritin auttaa :D Jos elämä potkii niin mee vaikka snägärijonoon purkamaan paineita.

Ei tullut nyt kauhean hullu valitus, mä olin kuitenkin ainoa. ;)

Mut jos sä yrität auttaa, niin ei ole suuri apu, että mainitset ainostaan, ettei tuohon budjettiin irtoa sellaista. Jos sä tiedät sen, niin varmasti sä tiedät paremman vaihtoehdon. Sitä tietoa tässä kaivataan. Varsinkin, kun sä sanot, ettei tilukeppiä saa mahdollisesti alle tonnin, ja sitten suosittelet Schecteriä, mitkä taitaa kaikki irrota alta tonnin.......

Snägärijonoonkin mä näitä tuntoja aikanaan koitin purkaa, mutta sieltä tuli aina päihin. Tää on sen takia helpompaa...
Werde
03.03.2007 10:57:20
Mut jos sä yrität auttaa, niin ei ole suuri apu, että mainitset ainostaan, ettei tuohon budjettiin irtoa sellaista. Jos sä tiedät sen, niin varmasti sä tiedät paremman vaihtoehdon. Sitä tietoa tässä kaivataan. Varsinkin, kun sä sanot, ettei tilukeppiä saa mahdollisesti alle tonnin, ja sitten suosittelet Schecteriä, mitkä taitaa kaikki irrota alta tonnin.......

Schecterit on aika kaukana perinteisen tilukepin määritelmästä: paksua kaulaa ja kiinteätä tallaa. Aloitusviestin lukemalla olisi selventänyt itselleen mitä haetaan.

Täytyy vissiin pistää oma ajatusmaailma tilukepeistä uusiksi. Mun alle 600€ Fusion Pro toimii tilukäytössä näpsäkämmin kuin +2k€ Soloist. Mutta jos tilukeihästä ei alle tontun saa..
I kneel only to God.. I don't see him here.
Twinkle
03.03.2007 11:07:10
Tiluttaa voi vaikka heinäseipäällä jos osaa. Ei se kitarasta kiinni ole, joten jos se ei tiluta niin opettele.
Werde
03.03.2007 11:15:11
Tiluttaa voi vaikka heinäseipäällä jos osaa. Ei se kitarasta kiinni ole, joten jos se ei tiluta niin opettele.

Kyllä taltallakin voi halkoa puita (jos osaa), mutta kannattaako sitä tehdä sillä?
ballfish
03.03.2007 11:19:39
Tiluttaa voi telecasterillakin: http://www.youtube.com/watch?v=_j8Jl4LAQjA

0:42 alkaa Burn-instrumentaali.
urzaka
03.03.2007 11:34:10 (muokattu 03.03.2007 11:34:34)

Joitakin noita ibanezin prestige keppejä saa käytettynä tohon hintaan. Nytkin näytti torilla olevan rg 1550 prestige. Itella sama ja on toiminut ihan vitin hyvin, ikinä en sitä kitaraa myis.
Chickdude!
Twinkle
03.03.2007 11:47:36
Kyllä taltallakin voi halkoa puita (jos osaa), mutta kannattaako sitä tehdä sillä?

no miksei jos sen osaa hyvin tehdä.
Jackson Dinky
03.03.2007 12:40:50
Jep, Ibanezia tai Jacksonia.. Charveleissa usein vähän edellämainittuja tukevammat kaulat.

No jos ohutta tilutuskaulaa niin ei Jackson kyllä siihen sovi.
Nii
Werde
03.03.2007 12:56:58
No jos ohutta tilutuskaulaa niin ei Jackson kyllä siihen sovi.

No ei todellakaan sovi. Jacksonin kaulat on ohuimmillaankin melkoisia tukkeja, kuten esim. 17mm dinky-kaulat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)