Todellakin, noiden kauloissa on paljon eroa. Oman RG:n myin pois kun ei sopinut käteen vaikka kaikki sitä tuntuivat hehkuttavan. Jacksonien/Charvelien kaulat on enempi mun juttu. Kummatkin noista on loistavia kitaroita, mutta aika erilaisia. Oletko nyt ihan varmasti miettinyt mitä oikeasti tarvitset? RG=monipuolisuus, H-S-H ym. mikkiyhdistelmien ansiosta. RR24 sopii hyvin vain junttaan bodyn muotonsa ja pelkän tallamikin takia. Itte en ainakaan humppakeikalle tolla lähtisi, RG:tä voisin ehkä jopa harkita:D Joo oon mä miettinyt.. Heviä kun soitellaan niin ei sitä paljoa humppaa mennä soittelee.... :) paitsi läpäl.. :D mutta soitan kyl tosi moninpuolista musiikkia bluesista sinne hevanderiin niin luulisin että rr24 ajaa ainakin asiansa hevissä ja ibanez myös. Olen kyllä menossa kokeilemaan noita ibanezeja mutta yritän kysellä mielipiteitä ja kommentteja. Ja sitä just yritän kysellä myös että antaako ne alennusta niistä hinnoista nimittäin musamaailmasta en saanu alennusta kun ostin ekan kitarani sieltä. PRKL!!! |
Joo oon mä miettinyt.. Heviä kun soitellaan niin ei sitä paljoa humppaa mennä soittelee.... :) paitsi läpäl.. :D mutta soitan kyl tosi moninpuolista musiikkia bluesista sinne hevanderiin niin luulisin että rr24 ajaa ainakin asiansa hevissä ja ibanez myös. Olen kyllä menossa kokeilemaan noita ibanezeja mutta yritän kysellä mielipiteitä ja kommentteja. Ja sitä just yritän kysellä myös että antaako ne alennusta niistä hinnoista nimittäin musamaailmasta en saanu alennusta kun ostin ekan kitarani sieltä. PRKL!!! Tulee nyt sitten kolmannen kerran sanottua se tässä ketjussa, mutta sanonpahan kuitenkin: Antaa alennusta, itse sain RG2570EX noin 800 euroon kovan Prestige- laukun kanssa. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/
Saatko tuosta crybabystä terävää ääntä vai pehmeää?
-M4ss3 m/ |