Sleepless 14.02.2007 14:39:17 | |
---|
Kyllä vaikuttaa sinänsä kiinnostavalta tuo RR24. Harmi ettei saa kiinteä tallaisena. Kaulamikkikin olis hyvä juttu. Mutta kohtuu hintanen. Jos ei ole pakko olla 24 nauhaa niin RR5 on hyvä vaihtoehto. Siinä on kaulamikkikin. Itse en ymmärrä miksi on niin kauheata, että moni kitaran soittaja haluaa olla yhtä hyvä kuin COB:n jätkät... Ei mua ainakaan haittaa vaikka tuosta mallista tulisikin suosittu malli, mutta olisivat voineet jättää nuo pinstripet jostain värivaihtoehdosta pois. Eihän tossa mallissa muuten mikään viittaa COB:iin. Mutta olisikin kysymys, että onko toista v-mallin kitaraa original floikalla, neck-through:lla, 24:llä nauhalla ja vielä hintana 1090€? http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/alexi600.phtml Onhan tuo LTD:n vastaava, mutta hintaa on vähän enempi ja lavassa lukee LTD. Hiljaa hyvä tulee. |
Twinkle 14.02.2007 14:57:37 | |
---|
Ei mua ainakaan haittaa vaikka tuosta mallista tulisikin suosittu malli, mutta olisivat voineet jättää nuo pinstripet jostain värivaihtoehdosta pois. Eihän tossa mallissa muuten mikään viittaa COB:iin.
Alkuperäisessä, ensimmäisessä Rhoadissa oli pohjamaalin väriset pinstripet tai ainakin samanoloiset kuvioinnit. Itse en näkisi tuota väritystä viittauksena CoB:iin vaan siihen mikä oli muinoin vuonna 1982. Toisaalta tuntuu muusikoiden.netissä olevan ylenpalttinen vimma vääntää CoB-aiheista juttua jokaisesta RR-muotoisesta soittimesta irvailevaan sävyyn. Itse asiassa ottaa kaaliin koko suuntaus, koska tällä hetkellä näyttäisi siltä CoB inspiroi nuoria muusikoita soittamaan enemmän kuin mikään muu yhtye täällä päin, se ei tosiaankaan ole missään nimessä huono asia. Parempihan on että yläasteikäiset ja amikset treenaa tilulilua kuin että ne tuunaa mopoa tai corollaa.
|
Sleepless 14.02.2007 15:16:58 (muokattu 14.02.2007 15:17:51) | |
---|
Alkuperäisessä, ensimmäisessä Rhoadissa oli pohjamaalin väriset pinstripet tai ainakin samanoloiset kuvioinnit. Itse en näkisi tuota väritystä viittauksena CoB:iin vaan siihen mikä oli muinoin vuonna 1982. Jeps, mutta moniko tuntee tuon historian noinkin hyvin? Kaikki eivät välttämättä edes tiedä kuka Rhandy oli tai miten hänelle kävi. Varmaan lähes jokaiselle historiaa tuntemattomalle tulee pinstripeista mieleen Laiho ja keltaisilla pinstreilla oleva Jackson tai nykyinen ESP. Samaten Les Paul on monille vain kitaramalli etc.... Pinstripet on hienot, mutta voisi olla vaihtoehtoina muitakin. Esim. RR3:sta tuttuja grafiikoita tai jotain räikeitä kasarivärejä. Luulen että markkinoita moisillekin olisi. Hiljaa hyvä tulee. |
Vesihiisi 14.02.2007 15:28:54 | |
---|
Toi RR24 on kyllä aivan törkeän hyvän näköinen ja oloinen. Back to basics. Tämmöinen kommentti tällä kertaa. |
McNulty 14.02.2007 15:29:53 | |
---|
Toisaalta tuntuu muusikoiden.netissä olevan ylenpalttinen vimma vääntää CoB-aiheista juttua jokaisesta RR-muotoisesta soittimesta irvailevaan sävyyn. Itse asiassa ottaa kaaliin koko suuntaus, koska tällä hetkellä näyttäisi siltä CoB inspiroi nuoria muusikoita soittamaan enemmän kuin mikään muu yhtye täällä päin, se ei tosiaankaan ole missään nimessä huono asia. Parempihan on että yläasteikäiset ja amikset treenaa tilulilua kuin että ne tuunaa mopoa tai corollaa. Olen täysin samaa mieltä, mutta sillä erotuksella etten näe mitään pahaa kulkuvälineidenkään tuunauksessa :) Mielummin tosiaan innostuvat soittamisesta kuin esim. röökinpoltosta tai öisin keskustassa hillumisesta muumilimuissaan. Jos joku soitin, joku kitaristi, kenties soittimen muoto tai jokin muu inspiroi soittamaan ja harjoittelemaan, niin vittu sehän on maailman paras asia! Itselleni suurin kunnia olisi, jos joku jamppa tulis nykäseen hihasta ja sanois että "sun syy että aloin soittaan kitaraa". Se ois parhautta! Onhan Concorde ja Rhoads-mallisilla kitaroilla useita soittajia alkaen Randystä itsestään päätyen Kevin Bondiin ja ties keneen, ei siitä sen enempää! Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
Ben_D 14.02.2007 16:02:48 | |
---|
Mulle tulee keltasilla pinstreipeilla varustetusta mustasta Jackson RR skebasta mieleen Latvalan Roope ja Stone. Saan tosiaan ens vkolla yhdellä Jacksonin tallahumpparilla varustetun RR:n. Värinä maastovärit...erikoista se, että mikki käy kahdella 9V paristolla.. http://www.fiercemetal.org |
Räkkipeli 14.02.2007 16:06:58 | |
---|
Olen täysin samaa mieltä, mutta sillä erotuksella etten näe mitään pahaa kulkuvälineidenkään tuunauksessa :) Mielummin tosiaan innostuvat soittamisesta kuin esim. röökinpoltosta tai öisin keskustassa hillumisesta muumilimuissaan. Jos joku soitin, joku kitaristi, kenties soittimen muoto tai jokin muu inspiroi soittamaan ja harjoittelemaan, niin vittu sehän on maailman paras asia! Itselleni suurin kunnia olisi, jos joku jamppa tulis nykäseen hihasta ja sanois että "sun syy että aloin soittaan kitaraa". Se ois parhautta! Onhan Concorde ja Rhoads-mallisilla kitaroilla useita soittajia alkaen Randystä itsestään päätyen Kevin Bondiin ja ties keneen, ei siitä sen enempää! Tässä puhutaan asiaa! Minusta on kerrassaan surullista nähdä kaupungilla nuoria, joilla ei ole "elämää". mm. oma veli oli yksi niistä, mutta sain kun sainkin käännytettyä hänet suunnasta-huumeet suuntaan-urheilu. Kitaraan se ei koskenut. =) Mutta pääasia että joku innoittaa. Joku intohimo. Se on tärkein elämän suola mitä saattaa olla. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Jormaz 14.02.2007 17:29:40 | |
---|
Mulle tulee keltasilla pinstreipeilla varustetusta mustasta Jackson RR skebasta mieleen Latvalan Roope ja Stone. Saan tosiaan ens vkolla yhdellä Jacksonin tallahumpparilla varustetun RR:n. Värinä maastovärit...erikoista se, että mikki käy kahdella 9V paristolla.. Näinpä http://jacksonguitarpalace.com/RR2073/index.htmIhanko oma cs-tilaus tulossa? |
Werihukka 14.02.2007 17:59:26 | |
---|
Mulle tulee keltasilla pinstreipeilla varustetusta mustasta Jackson RR skebasta mieleen Latvalan Roope ja Stone. Saan tosiaan ens vkolla yhdellä Jacksonin tallahumpparilla varustetun RR:n. Värinä maastovärit...erikoista se, että mikki käy kahdella 9V paristolla.. Onko siinä se Duncanin aktiivi? Voi olla aika ärhäkkä peli. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Jormaz 14.02.2007 18:18:01 | |
---|
Onko siinä se Duncanin aktiivi? Voi olla aika ärhäkkä peli. Höhöö. "yhdellä Jacksonin tallahumpparilla varustetun" EMG:ssä näkee joskus käytettävän kahta 9V paristoa. Sanovat että olis enemmän headroomia. |
saastara 14.02.2007 18:26:05 | |
---|
Sanovat että olis enemmän headroomia. Siinä vaiheessa kun pitää ryhtyä puhumaan mikkien omista headroomeista ollaan jo suossa.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
Ben_D 14.02.2007 18:34:24 (muokattu 14.02.2007 18:37:03) | |
---|
Näinpä http://jacksonguitarpalace.com/RR2073/index.htm Ihanko oma cs-tilaus tulossa? Ei ole oma, vaan aikoinaan Suomeen Musamaailman kautta tilattu....rahat menee kun on nyt Ranikin tulossa, mutta tää on ainut kappale maailmassa niin ei voinu päästää tilaisuutta käsistä. Charvel Model 6 teki tilaa Custom Jacksonille..en enään osta ainuttakaan parempaa ns. "normaalimuotoista" kitaraa...kai se on uskottava, että en osaa niillä soittaa. http://www.fiercemetal.org |
Werihukka 14.02.2007 18:51:36 | |
---|
Höhöö. "yhdellä Jacksonin tallahumpparilla varustetun" EMG:ssä näkee joskus käytettävän kahta 9V paristoa. Sanovat että olis enemmän headroomia. No anteeks. En osaa vielä lukee, kun oon lukiossa sitä opettelemassa. Varmaan loistovermes kuitennii. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
apuri 14.02.2007 19:11:56 | |
---|
Saan tosiaan ens vkolla yhdellä Jacksonin tallahumpparilla varustetun RR:n. Värinä maastovärit...erikoista se, että mikki käy kahdella 9V paristolla.. Onko tossa Rhoadsissa pimeässä loistava logo ja rungon viisteet? Jacksonin aktiivielektroniikkaa voi käyttää 18 voltillakin mutta aika harvinaista se on. |
Ben_D 14.02.2007 19:43:14 (muokattu 14.02.2007 19:57:20) | |
---|
Onko tossa Rhoadsissa pimeässä loistava logo ja rungon viisteet? Jacksonin aktiivielektroniikkaa voi käyttää 18 voltillakin mutta aika harvinaista se on. Kyllä siinä on...sama Jacksoni, jota alkuperäinen omistaja kaipali joskus tällä samalla foorumilla. Taidat tietää ko. skitan? http://www.fiercemetal.org |
apuri 14.02.2007 20:45:32 | |
---|
Kyllä siinä on...sama Jacksoni, jota alkuperäinen omistaja kaipali joskus tällä samalla foorumilla. Taidat tietää ko. skitan? Joo jotain kuvia on nähty. |
sandiego 14.02.2007 20:49:35 | |
---|
Ben ostitko Heikkiseltä sen kepin? paljo mies piti hintaa? |
Ben_D 14.02.2007 20:50:19 | |
---|
Ben ostitko Heikkiseltä sen kepin? paljo mies piti hintaa? Ei Camo Jackson ole ikinä ollut Jussilla...hinta jääköön arvoitukseksi ;) http://www.fiercemetal.org |
sandiego 14.02.2007 20:51:04 (muokattu 14.02.2007 20:52:09) | |
---|
Ai perhana se oli camo :( , vilasin vain ton yläpuolella olevan linkin ja sen perusteella kysäsin |
Jormaz 14.02.2007 21:00:58 | |
---|
Kyllä siinä on...sama Jacksoni, jota alkuperäinen omistaja kaipali joskus tällä samalla foorumilla. Taidat tietää ko. skitan? Tuli heti mieleen sama keppi. "Jaakkoa" kaipailtiin silloin takas kotiin. |