oiva tumpeloinen 13.01.2007 23:00:18 | |
---|
Ja mitä tämä on? Soundi tulee ulkonäöstä? 200e kitara sama kuin 1000e kitara? Ihan oikeesti, jotain rajaa siihen mitä kaikkea paskaa tänne kirjotatte. Siellä kirjoituksen alareunassa taisi olla erikseen se vakavissaan lässyttäminen.... |
Novac 13.01.2007 23:03:30 | |
---|
Siellä kirjoituksen alareunassa taisi olla erikseen se vakavissaan lässyttäminen.... Jaa, niinpä olikin. Mutta ei siitä viestistä kyllä saanut selkoa... mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Chieftain 13.01.2007 23:03:37 | |
---|
No se vain oli esimerkki ja ei sillä kitaran ulkomuodolla enää ole väliä paitsi melkein aina kun hankitaan uusi kitara niin sen pitää olla tietyn mallinen(jos haluaa tietyn mallisen) E:Jos haluaa heviä soittaa niin hankkii vain kamat millä sitä voi soittaa eli kaikilla kitaroilla ja kitarakamoilla voi soittaa heviä(editoitu versio siitä strato saarnasta) Ei vittu jos tyhmyydestä sakotettais. Tuli taas tällekin illalle massen suunnalta mukavaa piristystä. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/ |
Chieftain 13.01.2007 23:08:48 | |
---|
Otsikon kysymykseen vastaan ehdottomasti Ibanez. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/ |
Novac 13.01.2007 23:09:09 | |
---|
Ei vittu jos tyhmyydestä sakotettais. Tuli taas tällekin illalle massen suunnalta mukavaa piristystä. Bannia satelis ihan kiitettävästi.. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
M4ss3 m/ 13.01.2007 23:13:11 | |
---|
Okei täältä menee piste Iballe , koska halvimmatkin Ibanezin kitarat voi olla hyviä kuten sen olen itse nähnyt ja mikro cube niin ei tarttee säröpedaaleja ainakaan vähään aikaan ["Ei alottelijat s*atana mitää whammyja tarttee:D"]-M4ss3_m/ |
slowfinger 13.01.2007 23:27:06 | |
---|
Okei täältä menee piste Iballe , koska halvimmatkin Ibanezin kitarat voi olla hyviä kuten sen olen itse nähnyt ja mikro cube niin ei tarttee säröpedaaleja ainakaan vähään aikaan On hienoa kun täällä on tällaisia massen kaltaisia tietäjiä jotka vastailevat kokemuksen syvällä rintaäänellä. clapton wanted to sound like a black man...and hendrix wanted sound like he came from another dimension. |
M4ss3 m/ 13.01.2007 23:29:32 | |
---|
On hienoa kun täällä on tällaisia massen kaltaisia tietäjiä jotka vastailevat kokemuksen syvällä rintaäänellä. Kai täällä mielipiteen saa sanoa jos kerran..no ihan sama tästä lähtien yritän vain kysyä tuolla jelppikerhossa jos on asiaa ja en näihin liity mitenkään. ["Ei alottelijat s*atana mitää whammyja tarttee:D"]-M4ss3_m/ |
makoskela 13.01.2007 23:32:10 | |
---|
Ihan hyvä, mutta kun kaikilla ei ole niistä asioista perillä olevia kavereita. Aivan totta. Ja juuri siksi tällainen mnet-tyyppinen foorumi on mahtava juttu. Uskoisin, että useampi varttuneempi musiikinharrastaja - ainakin täällä - mielellään opastaa aloittelijaa. Sama juttu melkeinpä joka harrastuksen kanssa. GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa. |
Ziggy Bubba 13.01.2007 23:33:20 | |
---|
On hienoa kun täällä on tällaisia massen kaltaisia tietäjiä jotka vastailevat kokemuksen syvällä rintaäänellä. Eipäs nyt dumata niin ankarasti, toihan oli about fiksua tekstiä... Mutta joo, yleisemmin ymmärrän sarkastisen pointtisi. |
M4ss3 m/ 13.01.2007 23:35:18 | |
---|
toihan oli about fiksua tekstiä Jos tarkoitat mitä ajattelen niin tuo oli fiksua tekstiä Taas onnistuin sotkemaan uuden topicin ja sori taas kerran offista.. ["Ei alottelijat s*atana mitää whammyja tarttee:D"]-M4ss3_m/ |
Chieftain 13.01.2007 23:35:34 | |
---|
Eipäs nyt dumata niin ankarasti, toihan oli about fiksua tekstiä... Mutta joo, yleisemmin ymmärrän sarkastisen pointtisi. Oli ihan fiksua tekstiä jos ei oo lukenu niitä edellisiä, on aika pahasti ristiriidassa noiden "heviä voi soittaa vaan BC Richillä ja EMG:illä" kirjotusten kanssa. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/ |
oiva tumpeloinen 13.01.2007 23:35:50 | |
---|
Aivan totta. Ja juuri siksi tällainen mnet-tyyppinen foorumi on mahtava juttu. Uskoisin, että useampi varttuneempi musiikinharrastaja - ainakin täällä - mielellään opastaa aloittelijaa. Sama juttu melkeinpä joka harrastuksen kanssa. Olet kyllä oikeassa. Ikävä kyllä harva näyttää käyttävän mahdollisuutta oikeasti siihen mahdollisuuteen. Täälläkin (siis aloittelijoiden puolella) taisi olla aiheesta joskus oma FAQ. Harva tuntui sitä kuitenkaan käyttävän. Toinen juttu saattaa olla sellainen, että noiden Starter packien hinnalla saattaa_oikeasti_olla vaikeaa saada kitara, viritin, hihna ja vahvistin. Käytettynä sama läjä tietenkin halvemmalla, mutta muuten tekee tiukkaa. Vähän lisää säästämällä tietenkin, mutta kaikilla ei ole siihen mahdollisuutta. Ja vieläkin sen yhden Ibanezin paketin perusteella en täysin tyrmäisi koko touhua. Pienellä trimmauksella se kitara oli kyllä ihan soitettava. |
blim360 13.01.2007 23:36:08 | |
---|
|
M4ss3 m/ 13.01.2007 23:40:14 (muokattu 13.01.2007 23:45:39) | |
---|
Miten olisi sitten tämä http://www.thomann.de/fi/bc_rich_warlock_bk_bronce_ii.htm ja Microcube? pakko sanoa vain että jos tuo kelpaa niin voihan sen ostaa kokeiltavaksi ja jos on suht hyvä nii voi suositella muille kitaristin aluille tuota halvaksi "hevikepiksi" ellei joku sitten ole ostanut tuota jo ja todennut aivan surkeaksi , aluksi sitä soundia ei ajattele paitsi itse sanoin aluusa että kitara soi kuin joku kantele:D mutta vähn kalliimpi ehkä. E:Oon testannu basso versiota ja varmsti sopii paremmin kuin se epäsikiö beast.(warlock on suosikki malli:) [Sori offista] |
Chieftain 13.01.2007 23:42:59 (muokattu 13.01.2007 23:45:44) | |
---|
Miten olisi sitten tämä http://www.thomann.de/fi/bc_rich_warlock_bk_bronce_ii.htm ja Microcube? Ei varmaankaan soittomukavuudeltaan Beastia kauheasti parempi, tosin kaverilla oli tuollainen ja ihan hyvin sillä istualteen pystyi soittamaan. Micro Cube on loistava vahvistin kotisoittoon minkä tasoiselle soittajalle tahansa, joten valitsisin tuon ennemmin kuin BC Richin Starter Packin. Voi löytyä käytettynä halvemmalla kuin tuo Saksasta tilattuna 180 euroa. Sillä ylimääräisellä rahalla ostat sitten vaikka hihnan ja virittimen. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/ |
McNulty 13.01.2007 23:53:49 (muokattu 13.01.2007 23:54:15) | |
---|
Noniin, offtopicia sitten... Olenko minä ainoa joka ei pidä MicroCubesta? Jotenkin se "pelkkä tone" ei vain lämmitä meikäläistä. Mielummin siis itse sijoittaisin Roland Cube 15X malliin, mistä löytyy kunnon EQ: http://www.rolandus.com/products/pr … s.aspx?ObjectId=820&ParentId=57 Tuo on vieläpä yli 10e halvempi mitä MicroCube ja siinä on isompi kaiutin ja reilu 10W lisää tehoa. Tehot nyt ei niin ratkaisevasti merkitse, mutta elementin koko kyllä muuttaa soundia... mielestäni tässä tapauksessa parempaan suuntaan. 5" vs. 8" siis... http://www.thomann.de/fi/roland_cube_15x.htm MicroCube ei siis saa minulta pisteitä, mutta tuo Cube 15x saa kyllä. Samoin VOX AD15VT. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Bookkeeper 13.01.2007 23:54:27 | |
---|
Jaa, niinpä olikin. Mutta ei siitä viestistä kyllä saanut selkoa... Se auttaa hieman jos lukee koko viestin ennen vastaamista? ;-) Kiitän palautteesta. Yritän ensi kerralla kirjoittaa selvemmin. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Wespa 14.01.2007 00:02:17 | |
---|
Noniin, offtopicia sitten... Olenko minä ainoa joka ei pidä MicroCubesta? Jotenkin se "pelkkä tone" ei vain lämmitä meikäläistä. Mielummin siis itse sijoittaisin Roland Cube 15X malliin. Mitä tarkoitat tuolla "pelkällä tonella"? Olet ilmeisesti kokeillut myös tuota 15X:ää? Itse en ole, mutta en epäile, etteikö tuo reippaasti isompi elementti auttaisi soundiin merkittävästi. Itse päädyin kuitenkin Micro Cubeen, lähinnä näppärän koon takia. Kun tarvitsee mukana kulkevaa vahvistinta, niin Micro vie kyllä voiton. Jos taas ostaa vahvistimen vain kotisoitteluun (niinkuin varmasti moni aloittelija ostaa), taitaa 15X olla aavistuksen parempisoundisempi vehje. Mainioita vehjaksia kuitenkin molemmat, ja eivätköhän ne molemmat markkinoille mahdu. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Bookkeeper 14.01.2007 00:02:56 | |
---|
Miten olisi sitten tämä http://www.thomann.de/fi/bc_rich_warlock_bk_bronce_ii.htm ja Microcube? Omien kokemuksieni perusteella en suosittele BC Richin "halpis"malleja. Mutta jos/kun välttämättä haluat tuollaisen klingonialusta muistuttavan kapistuksen, niin kait silläkin alkuun pääsee. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |