Aihe: Ibanezin laatuongelmat!?
1 2 3
Rakoni
03.01.2007 11:37:25
Voih pahus just ibanezin kanssa ongelmia teillä kun eniten halvoista sähkökitaroista minua kiinnostaa RG321.... toki yamahaltakin löytyy halpoja mutta aah niin tylsän näköisiä....

Ainakin jos minulta kysytään niin Ibanezia ei voita mikään halpakitaroissa.
Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa.
HeavyMachinery
03.01.2007 12:06:59

Samaa mieltä olen myös....

Ibanezien rakenteelliset erot on aika todella pienet kun heilutaa 300-800€ sisällä. Hintaan vaikkuttaa lähinnä mikiti ja talla. Nauhat on samat kaikissa. Korjatkaa jos olen väräässä mutta ibanezi käyttää jotain dunlopin 6500 johdannaista. Nauhojen kuluminen on ihan soittajasta ja kielistä kiinni. Kitaran kuljettaminen in nauhoille ikävää. Laittakaa aina kielten ja otelaudan väliin suikale kangasta niin kielet ei tee kuoppia kuljettaessa.
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
McNulty
03.01.2007 12:14:54

Kyllä Yamaha ainakin tarjoaa todella kovan vastuksen!
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
insipid
03.01.2007 12:31:34

Mulla löytyy Ibanezin SZ520 valikoimasta ja täytyy kyllä sanoa, että ei sitten minkäänlaista vikaa tai valittamista. Pelaa kuin unelma ja omasta mielestäni loistava, sekä helpposoittoinen kitara. Mikit olen kyllä vaihtanut, mutta ainoastaan omien mieltymyksien vuoksi. Minunkin mielestäni Ibanezit ovat tasalaatuisimpia kitaroita mitä löytyy ja etenkin alemmassa hintaluokassa tasaisuudelle ei mielestäni ole selkeää kilpailijaa.
McNulty
03.01.2007 12:41:13 (muokattu 03.01.2007 12:41:39)
Minunkin mielestäni Ibanezit ovat tasalaatuisimpia kitaroita mitä löytyy ja etenkin alemmassa hintaluokassa tasaisuudelle ei mielestäni ole selkeää kilpailijaa.

No, kyllä niissäkin on yksilöitä... nähty ja koettu on.

Kova kilpailija sinne 500e luokkaan on tuo Yamaha Pacifica 612. Siinä kun on aitoa Duncania tallamikkinä, leppärunkoa kuten stratotyylisissä on tapana ja viimeistely on oikeasti loistava.
http://www.thomann.de/fi/yamaha_pacifica_612v_ost.htm

Tuohon kun laittaa 150e lisää, niin saa Yamahalta Sperzelin lukittavaa viritintä, myös Pacifican singlecoileista tulee Duncania yms.
http://www.thomann.de/fi/yamaha_pacifica_812v_ovs.htm
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
Werde
09.01.2007 09:22:47
Eilen tuli sormeiltua SZ520:aa ja siinähän on melkoisen ohuet nauhat. Muutenkin ne vaikuttivat todella halvoilta, kielet ei tuntuneet luistavan niillä kovin hyvin vaikka nauhat kiilsivät kuin uudet. Pari vuotta sitten testaamassani oli äkkimuistamalta kyllä isommat nauhat. En siis ihmettele että nuo kuluvat paljon nopeammin kuin jumbot.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
LamaAjanElvis
09.01.2007 10:37:08
Voih pahus just ibanezin kanssa ongelmia teillä kun eniten halvoista sähkökitaroista minua kiinnostaa RG321.... toki yamahaltakin löytyy halpoja mutta aah niin tylsän näköisiä....

Älä vaivu synkkyyteen, se on hyvä kitara. Ei mulla ainakaan tässä reilun vuoden aikana ole tullut mitään vikaa tai kulumaa.
"I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)