Aihe: Digitechin säröpedaaleista kokemuksia?
1 2 3
mugena
29.12.2006 00:26:20
Pistetääs nyt omaa arviota tuosta Bad Monkeysta. Pedaalin olen omistanut kohta puoli vuotta ja olen ollut täysin tyytyväinen. Pedaali on todellakin siis overdrive, eikä säröpedaali, joten suhtkoht cleanit twängit saa ilmoille. 50w Valvetronixilla olen soitellut ja parhaan tuloksen olen saanut heittämällä päälle cleanin(Black 2x12), säröt vähän alle puolenvälin ja pedaalista boostataan diskanttiääniä. Vielä kun Telecasterista kaulamikki päälle, niin kyllä kelpaa. Saundipuolella ei siis mitään valittamista. Ainoana miinuksena on säätönuppien ahdas sijoittelu, joka saataa mennä kyllä nakkien piikkiin:)
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
Agent Orange
29.12.2006 01:19:42
Minulta löytyy Grunge ja erittäin tyytyväinen olen ollut, irtoaa kunnon säröt ja soundi on mitä mainioin. Death Metal:ia kokeilin mutta en pitänyt siitä läheskään yhtä paljon kuin Grungesta, liian sähäkkä särö ja Grungesta saa mielestäni monipuolisemmat soundit. Suosittelen. Grungea.

Kyllä kyllä. Tähän asti kommentit ovat vakuuttaneet Digitechin laadusta,että ei kai tässä auta muu kuin osta oma Digitechin pedaali! Pitää vielä ensin mennä testaamaan omaan makuun sopiva pedaali. Kiitos tähän mennessä kaikille kommenteista!
superfly
29.12.2006 10:18:02
Pedaali on todellakin siis overdrive, eikä säröpedaali, joten suhtkoht cleanit twängit saa ilmoille.

Kyllä mä silti siitä otan usein myös rokkikomppisäröni. Kukaan ei oo valittanut että säröä olisi liian vähän tuommoseen perusrokkimeininkiin...
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)