Aihe: Hyvää Joulua kitarakamat-palstan väki!
1 2 3 4
-Cale
24.12.2006 21:55:16 (muokattu 24.12.2006 21:58:53)
Ooksä niinku rebel?

Sain t-paidan lahjaksi missä lukee rebel, rok rok! /,,/

Edit: Uuh.. Sain 2000€ lahjakortin DLX musiikkiin :D Ai saatana!!

Ohhoh... Kelpais kyllä mullekkin :P Tosin olen varsin tyytyväinen jo nyt saamiini lahjoihin ja iloinenkin että sain vähän kaikennäköistä, en vaan yhtä. Muista sitten käyttää huolella ja harkiten nuo rahat! Sillä saa jo ihan kivat soittovehkeet :)
-Juice-
24.12.2006 22:05:48
Pukki toi sukkia, kalsareita ja Guitar Worldin vuosikerran (lasketaanko se kitarakamaksi?)!

Itse sain kyseisen lehden vuosikerran lahjaksi vuosi sitten ja täytyy myöntää että itse olin aika pettynyt lehden tarjontaan. Ei vastannut mun musiikkimakua artikkeleiltaan, enkä aio kyllä enää tilausta jatkaa. Yksi numero sitä taitaa vielä tulla. Toivottavasti sulle kelpaa, hyviä lukuhetkiä!!!

Tänä vuonna pukinkontista löytyi Boss CH-1.Mitäs muilta?

Hyvää Joulua kaikille!!
Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful.
Joees
24.12.2006 22:22:14
Jepu joo. Jouluja ja jotain sellasta...

Sain pari lahjaa, kirjan ja pari muuta hyödyllistä hyödykettä. Jeps joo. Mä olin ilmeisesti ollut kiltti tänä vuonna. Enempää en mitään olis tarvinutkaan. Legendaarisen hienoa. Pötsi täyteen pöperöäkin tuli tungettua. Ja sama homma jatkuu vielä tulevinakin päivinä.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Rypsolisti
24.12.2006 22:32:33
Tänä vuonna pukinkontista löytyi Boss CH-1.Mitäs muilta?

Hyvää Joulua kaikille!!

Boss FS-5U tuli tänne.
Fender Stratocaster '62
Y3J
24.12.2006 22:35:52
Itse sain kyseisen lehden vuosikerran lahjaksi vuosi sitten ja täytyy myöntää että itse olin aika pettynyt lehden tarjontaan. Ei vastannut mun musiikkimakua artikkeleiltaan, enkä aio kyllä enää tilausta jatkaa. Yksi numero sitä taitaa vielä tulla. Toivottavasti sulle kelpaa, hyviä lukuhetkiä!!!

Itse vähän niinkuin toivoin tuota, oon tykännyt niistä irtonumeroista mitä oon ostellut (tosin paljo mainoksia joista tulee se ikävä gas pintaan). Siksi kiva että saa kotiovelle, koska ainakaa täältä oulusta ostettujen irtonumeroitten mukana ei tule niitä cditä!

Aijoo ja sainpa myös digitechin whammyn. Iha jees kitaristinjoulu! :)
Kamoilla ei soiteta. Tai siis soitetaan, mutta siis tiedättehän,
Les Fender
24.12.2006 23:15:16
Juu Joulua vaan.. Ite juhlin menemällä aamulla töihin. Uutta Vuotta ajattelin juhlia sitten rankemmin, eli meen yöllä töihin.
"Living is easy with eyes closed!"
-Juice-
24.12.2006 23:15:41
Itse vähän niinkuin toivoin tuota, oon tykännyt niistä irtonumeroista mitä oon ostellut (tosin paljo mainoksia joista tulee se ikävä gas pintaan). Siksi kiva että saa kotiovelle, koska ainakaa täältä oulusta ostettujen irtonumeroitten mukana ei tule niitä cditä!

Aijoo ja sainpa myös digitechin whammyn. Iha jees kitaristinjoulu! :)

Ja en todellakaan nyt hauku paskaksi lehdeksi. Ei vaan ollu ihan mun juttu, toivottavasti sopii sulle paremmin :) Niitä mainoksia siinä on vähän liikaa, mutta niin taitaa kaikissa alan lehdissä olla. Itse myös ennen viime vuoden joulua olin ostellut irtonumeroita ja tykkäsin kovastikin. Ehkä satuin sitten ostamaan mulle sopivia numeroita vaan. Mut tänä vuonna bändit yms. mitä enimmäkseen on käsitelty, ei vaan kiinnosta mua yhtään. Edelleenkin hyviä lukuhetkiä!!
Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful.
Bald Anus
24.12.2006 23:27:19

Mukavia lahjoja tuli saatua! Led Zeppelin - Physical Graffiti, karkkia ihan liikaa, dödöä, parit kalsarit ja isosisko osti hienon kauluspaidan :) Nyt sitten odottelen tässä thomannin pakettia, saisi jo tulla perille. Niin joo, kun tilasin sen eilen, niin eiköhän sen pitäisi ensi viikon lopussa olla perillä näin joulun aikaan?
"Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
ballfish
24.12.2006 23:35:11 (muokattu 24.12.2006 23:36:37)
Uuh.. Sain 2000€ lahjakortin DLX musiikkiin :D Ai saatana!!

Se on kiva soitella toisen hankkimilla kamoilla. Itse en salli itselleni ostettavan mitään musakamaa. Musakamat ovat ainoa asia maailmasssa, jotka tahdon omalla työllä ja vaivalla hankkia. Mitä tahansa muuta ottaisin ilmaiseksi. :)

Kiitä sukulaisiasi ihan helvetisti.

Edit: Hanki Petrucci-malli. Se on hjuva.
-Cale
24.12.2006 23:41:56
Se on kiva soitella toisen hankkimilla kamoilla. Itse en salli itselleni ostettavan mitään musakamaa. Musakamat ovat ainoa asia maailmasssa, jotka tahdon omalla työllä ja vaivalla hankkia. Mitä tahansa muuta ottaisin ilmaiseksi. :)

Onhan se tietysti mukavempi soittaa kamoilla, joiden eteen on itse raatanut tai muuten vaan laittanut omia fyrkkia likoon. Tai no, onhan toi 2000 eurookin nyt kaverin omaa rahaa :) Tavallaan... Kateellisten panettelua! :D
Juustonaksu
25.12.2006 00:00:58 (muokattu 25.12.2006 00:01:16)
Hyvää joulua kaikille! Toivottavasti saatte kitarakamoja joululahjaksi. 8)

Jessöör, mutta pukki on vain nimellinen taustatuki, kun Gibsoni hankitaan vasta joulun jälkeen eikä siinä ole osaa eikä arpaa muilla. Hyvää se on silti ja pikkusen tukea tuli kuoressa isovanhemmilta. :)

JOULUT! Olenpa päivän myöhässä nyyh.

Edit: Vain 58 sekuntia olin myöhässä! Imekää sitä. :(
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Ziggy Bubba
25.12.2006 00:05:09

Edit: Vain 58 sekuntia olin myöhässä! Imekää sitä. :(

Tänäänhän se joulu vasta on, eilinen oli vaan aatto :D
www.mikseri.net/sigkk My musique
Werde
25.12.2006 00:05:42
Uuh.. Sain 2000€ lahjakortin DLX musiikkiin :D Ai saatana!!

Vaihda se rahaksi ja osta jostain mistä saa halvemmalla.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
Ziggy Bubba
25.12.2006 00:10:51

Vaihda se rahaksi ja osta jostain mistä saa halvemmalla.

Tai uhkaa vaihtaa se rahaksi jos ei hinnat tipu inhimilliselle tasolle :D
www.mikseri.net/sigkk My musique
Jaqqi1991
25.12.2006 00:31:27
Tai uhkaa vaihtaa se rahaksi jos ei hinnat tipu inhimilliselle tasolle :D

Voiko sen muka vaihtaa? Kyllähän se tietysti on mukava soitella kamoilla joiden eteen on itse ahkeroinu, mutta en kyllä oo yhtää pettynyt tästäkään :D

Jaa-a mitähän sitä pitäs ostaa, soitan 3bändis niin jos vähän paremmat vahvarit joka kämpille, ja sitte kitaran ja ja ja.. saa nähdä mitä mukaan tarttuu
mobel
25.12.2006 00:32:55
Hyvää joulua. Pukki toi Ibanez DE7. :)
:-D
fox
25.12.2006 10:28:56

Tänäänhän se joulu vasta on, eilinen oli vaan aatto :D

Näi o! Joten Hyvää Jouluva! 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Socialite
25.12.2006 10:44:13
Hyvät joulut!
Well, how much blues do you use before you use it up?
TheLemon
25.12.2006 11:14:04
Hyvää joulua kaikille! Mulle pukki toi phaserin :p
"Joulu on GAS:in aikaa."
JuliusUK
25.12.2006 11:20:37
Jessöör, mutta pukki on vain nimellinen taustatuki, kun Framus hankitaan vasta joulun jälkeen eikä siinä ole osaa eikä arpaa muilla. Hyvää se on silti ja pikkusen tukea tuli kuoressa vanhemmilta. :).
www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)