loituma 23.12.2006 08:54:10 | |
---|
entä jos ei verrata ESP:n parintuhannen euron kitaroihin?? no sitten ei verrata. Dragonforce on menevää, saksan lukeminen hirveää. |
Pöde 23.12.2006 19:10:52 (muokattu 23.12.2006 19:15:05) | |
---|
En suosittele kyseistä keppiä... Floikkaa ei voi kuin laskea joten ei voi kikkailla ja se ei pidä virettä kunnolla.. säästä ja osta oikea ESP tai Jackson... + Kaula on hyvän tuntuinen (makuasia) + Nauhat 24:ään asti - Liimakaula (Neck thru se pitää olla :D) - Lisenssi floikka (oikea foikka maksaa saman verran kuin koko kitara) - Huonot mikit (EMG HZ H4 vanhemmassa) - Kerman värinen (ainakin mun mmv) |
Tompsi 23.12.2006 19:15:51 | |
---|
Unohtakaa nuo SV:n kopiot... Kuitenkin mieli tekee sitä aitoa ESP SV standardia joten säästäkää ja ostakaa se. Himosta ei pääse ostamalla kopiota vaan se aito on kuitenkin saatava. Ja onhan tuo esp ihan eri peli kun toi LTD. Itse tein juuri niin että hieman säästin ja ostin ton kuvassa näkyvän skeban..........enkä todellakaan ole katunut pätkääkään vaikka upposihan siihen melkein se 2000€! Eikös se ole kopio tuo ESP SV:kin? ;) |
loituma 23.12.2006 19:24:07 | |
---|
Floikkaa ei voi kuin laskea joten ei voi kikkailla mikäs juttu tää nyt on?? ainakin mun floikkaa saa nostettua ja laskettua ihan niin korkealle ja matalalle kuin vain pystyy. en tiiän oonko saanu vaa hyvän yksilön.... vireen pitämisestä en sitten sano mitään. "Itelle ei sopinu ollenkaan mutta muuten tuntu hyvältä." M4ss3 m/ |
hullu_ukko 23.12.2006 19:36:45 (muokattu 23.12.2006 19:37:49) | |
---|
En suosittele kyseistä keppiä... Floikkaa ei voi kuin laskea joten ei voi kikkailla ja se ei pidä virettä kunnolla.. säästä ja osta oikea ESP tai Jackson... Oikeasti.. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Jos aloittajan budjetti on tuota 500-600€ luokkaa niin ollaan heti ehdottamassa soittimia jotka ovat n.1000-1500€ kalliimpia kuin aloittajan budjetti sallii. Noita oikeita ESP:n ja Jaskan floikallisia Rhoads/SV-malleja kun ei käytettynäkään alle 1200 euroon hirveämmin ainakaan Suomessa pyöri. Aloittaja: Jos tuollainen SV-malli on pakko saada, niin Japaista tilattuna saisi ESP:n tytäryhtiön, Edwardsin valmistamia Laiho Sawtootheja. Ovat neck-thru kitaroita lakkaamattomalla kaulalla, EMG-HZ mikillä ja Original floikalla. Hintaa on ilman veroja ja muita kuluja about 600€. Suomeen tilattuna luultavasti (mutulla) siinä 700-800€ pintaan siis. Joku noiden kitaroiden ulkomailta tilailuun perehtynyt tietää varmasti paremmin. Pistäisin linkin mutta netti hidastelee eikä suostu avaamaan tuota sivua. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Werde 23.12.2006 19:47:54 | |
---|
Aloittaja: Jos tuollainen SV-malli on pakko saada, niin Japaista tilattuna saisi ESP:n tytäryhtiön, Edwardsin valmistamia Laiho Sawtootheja. Ovat neck-thru kitaroita lakkaamattomalla kaulalla, EMG-HZ mikillä ja Original floikalla. Hintaa on ilman veroja ja muita kuluja about 600€. Suomeen tilattuna luultavasti (mutulla) siinä 700-800€ pintaan siis. Joku noiden kitaroiden ulkomailta tilailuun perehtynyt tietää varmasti paremmin. Pistäisin linkin mutta netti hidastelee eikä suostu avaamaan tuota sivua. Olen tässä juuri Japanista tilaamassa keppiä, ja 600€ kepakon hinnaksi tulee kaikkinensa noin 930€. Eli ei se ihan niin halpa enää olekkaan, joskin ominaisuuksiltaan tuohon hintaan varsin kilpailukykyinen. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
hullu_ukko 23.12.2006 20:19:58 | |
---|
Olen tässä juuri Japanista tilaamassa keppiä, ja 600€ kepakon hinnaksi tulee kaikkinensa noin 930€. Eli ei se ihan niin halpa enää olekkaan, joskin ominaisuuksiltaan tuohon hintaan varsin kilpailukykyinen. Kiitoksia.. Eipä tuo mun arvioini sitten heittänyt kuin n.100€ :) M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
'' -Noir |
nauski 24.12.2006 17:21:36 (muokattu 24.12.2006 17:25:12) | |
---|
Loistava kepukka. Omaan kouraan sopiin kuin (keksi tähän jotain nokkelaa). Pitää vireenkin hienosti. Vaihdoin yamahan erg121:stä tuohon ja tuo tuntuu jo ihan kitaralta :) |
MasK oF SaNiTY 25.12.2006 00:49:17 | |
---|
Pistetään ihan erillaista kritiikkiä jne. Omasta mielestäni kitara sopii hyvin käteen ja on helppo soittaa. Soundi on keskinkertaista mutta ei ne soundit juuri koskaan loista kitaroissa siihen hintaan. Floikkakin kestä alussa mut muutaman kuukauden päästä se luultavasti antaa periksi jos paljon käytät. Hyvää joulunjatkoa.. |
Guitarhero455 25.12.2006 19:03:27 (muokattu 25.12.2006 19:05:46) | |
---|
Kerman värinen (ainakin mun mmv) tuokihan on makuasia.. onhan niitä eri värisiäkin. mut miksi otit "kerman" värisen jos et tykkää :O "Pistä Se Täysille!!" |
Guitarhero455 25.12.2006 19:09:16 | |
---|
Aloittaja: Jos tuollainen SV-malli on pakko saada, niin Japaista tilattuna saisi ESP:n tytäryhtiön, Edwardsin valmistamia Laiho Sawtootheja. Ovat neck-thru kitaroita lakkaamattomalla kaulalla, EMG-HZ mikillä ja Original floikalla. Hintaa on ilman veroja ja muita kuluja about 600€. Suomeen tilattuna luultavasti (mutulla) siinä 700-800€ pintaan siis. Joku noiden kitaroiden ulkomailta tilailuun perehtynyt tietää varmasti paremmin. Pistäisin linkin mutta netti hidastelee eikä suostu avaamaan tuota sivua. kiitoksia.. pitääpäs tässä tsekkailla.. mutta muistatko mikä on osoite? "Pistä Se Täysille!!" |
hullu_ukko 25.12.2006 19:48:24 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
'' -Noir |
tiala1 26.12.2006 00:20:05 | |
---|
Olen kans itse katellu tuota esp ltd mmv sn keppiä. Mutta nyt tuli kauhia geissi tohon edwardsin laiho sawtoothiin kun sen näki, mutta tuo sivu on sitte täynnä kysymys merkkejä ni siitä ei oikeen tajua mitään. Saako tuolla jotenki vaihettua tuota kieltä, että tajuais jotain? Ei oo eikä tuu!!! |
Chieftain 26.12.2006 14:03:53 | |
---|
Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/ |
H.Corruption 28.12.2006 14:32:32 | |
---|
En suosittele kyseistä keppiä... Floikkaa ei voi kuin laskea joten ei voi kikkailla ja se ei pidä virettä kunnolla.. säästä ja osta oikea ESP tai Jackson... + Kaula on hyvän tuntuinen (makuasia) + Nauhat 24:ään asti - Liimakaula (Neck thru se pitää olla :D) - Lisenssi floikka (oikea foikka maksaa saman verran kuin koko kitara) - Huonot mikit (EMG HZ H4 vanhemmassa) - Kerman värinen (ainakin mun mmv) Floikkaako ei voi nostaa? Kuinka vanha tollanen kitara on? Musamaailma speksas aikoinaan kitaran ilmeisesti tavallista floikkaa ajatellen ja tremolon syvennys jäi liian matalaks. Mun kitara modattiin Musamaailman huollossa ja sitten floikka toimi kunnolla. Ajan myötä se alkuperäinen floikka sanoi itsensä irti ja vaihdoin siihen uuden toisen vähemmän rimpulan ja nyt on toiminut hyvin. Kaulaan totuin nopeasti, vaikka olen tottunut Jacksonien kaulaan vuosien varrella. Yks parasta kitarassa on soundi ja ihmettelen miksi EMG-HZ-mikit ovat niin aliarvostettuja. No sama mikki tallaan ja kaulaan kun ei ole paras valinta. Jos olisin ostamassa kitaraa, jättäisin tämän kyllä pois luettelosta ja monet muut kalliimmatkin LTD:t. Ostaisin mielummin 2006 Jackson RR3:sen, siinä saa rahoilleen enemmän vastinetta, vaikka en pidäkään Fenderin omistaman Jacksonin takuuasioden hoitoa kovinkaan hyvänä. |
Pöde 28.12.2006 16:21:52 | |
---|
Floikkaako ei voi nostaa? Kuinka vanha tollanen kitara on? Ei voi. Suunnillee pari vuotta. |
Leppala 28.12.2006 18:06:12 | |
---|
Mun floikka oli säädetty kaupassa aivan taka-asentoon, mutta et varmaankaan tuota tarkoittanut? Ite säädin floikan suoraan, niin sen jälkeen toimii kyllä samalla tavalla kuin muissakin floikkakitaroissa. |
Pöde 28.12.2006 23:29:00 | |
---|
Mun floikka oli säädetty kaupassa aivan taka-asentoon, mutta et varmaankaan tuota tarkoittanut? Ite säädin floikan suoraan, niin sen jälkeen toimii kyllä samalla tavalla kuin muissakin floikkakitaroissa. Se oli säädetty taka-asentoon. Jos sen säätää suoraan se ei pysy yhtään vireessä ja sitä ei voi nostaa paljoa koska se syvennys puuttuu... |
ilopertti 28.12.2006 23:56:33 | |
---|
Se oli säädetty taka-asentoon. Jos sen säätää suoraan se ei pysy yhtään vireessä ja sitä ei voi nostaa paljoa koska se syvennys puuttuu... Säädetty väärin tai lukot auki. Hyvin toimi mmv-sn talla suorassa ja vire pysyy, kestää isompaakin rääkkäystä. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |