Aihe: Tosi tiukkaa säröpedaalia rankempaan soittoon
1 2 3
McNulty
24.12.2006 12:45:57 (muokattu 24.12.2006 12:47:08)
öööö..... no sillä on hyvä soittaa sooloja ja tilutella ei sillä voi niin hyvin soittaa härskejä riffejä... olen aineissa

Joopa joo... jollet kuitenkaan kirjoittelisi ihan kaikkea skeidaa mitä mieleen tulee.
Useassa pedaalissa on säätimiä juuri sitä varten, että niitä voi käyttää monenlaiseen meininkiin. Kyllä sieltä MetalZonesta löytää niin pätevän komppisoundin, kuin pätevän lead-soundinkin. Tuo mitä höpiset on täyttä kukkua, mutta totta on se että Metal Masterista puuttuu Gain-säädin ja se X-potikka ei ole millään tavalla sama asia.

edit: kuten monesti todettu, tuo MT-2 vain vaatii pitkäjänteistä säätämistä potikoiden reagoidessa herkästi pieneenkin muutokseen. Sitten kun sen spedun hiffaa niin se on oikeasti todella toimiva laitos.
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
Black-Throated Diver
24.12.2006 12:48:24
selevä! pahoittelen mokaani
Kääpiöt eivät tanssi rivitanssia alasti.
stam1na
24.12.2006 15:11:24
Mikä helvetin tiluttelupedaali?

Hahhah, repesin !
Syö paskaa
Fender Stratocaster
24.12.2006 15:13:11
Bossin DS-1
Ibanez_90
24.12.2006 20:51:57 (muokattu 24.12.2006 20:52:10)
Itse olen kokeillut vaikka mitä pedaaleita, mutta FAB Metal on kyllä niin raskas, että on pako lyödä Gain nolliin vahvistimesta =D

Hakkaa ainakin Digitech Metal Masterin miten päin vaan. Ja kaiken lisäksi toi FAB Metal on markkinoiden halvin säröpedaali.
Olen Stratocaster_90
superfly
24.12.2006 21:02:24
Itse olen kokeillut vaikka mitä pedaaleita, mutta FAB Metal on kyllä niin raskas, että on pako lyödä Gain nolliin vahvistimesta =D

Hakkaa ainakin Digitech Metal Masterin miten päin vaan. Ja kaiken lisäksi toi FAB Metal on markkinoiden halvin säröpedaali.

Hoho :) Tuo FAB Metal on karmein särötoosa mitä olen ikinä kokeillut. Ostin ihan vitsillä tuon ja ei siitä kyllä mitään käyttökelpoista ääntä irtoa. Pirunmoista surinaa ja sitten vielä vähän enemmän surinaa. Murina puuttui täysin. Tietty metallista voidaan olla myös montaa mieltä...
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Werde
24.12.2006 21:07:30
Zoom Tri Metal, etsi käytettynä ja varaudu maksamaan kohtuu paljon.. on sen arvoista, muut ei vaan riitä.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
Lancelot
24.12.2006 21:12:10 (muokattu 24.12.2006 21:13:38)
Kuten jo toisessa topicissa mainitsin niin kaivoin esiin Dodin Death Metal säristimen(lähes identtinen Digitechin mallin kanssa). Sen perään laitoin piruuttani Bad Monkeyn ja ai että ku lähtee hyvät saundit Valvekingin puhtaalla kanavalla. Toki nupissa itsessään on hyvä särö..

Toi Death Metal itsessään ku on niin pirun härski vehje ni en olis uskonu kuinka toi Apina voi muuttaa sen luonnetta niin paljon! Saundista tuli semmonen lämminhenkinen lead -särö jolla toki vetää pikkusäädöillä myös muut hevanderit.

Siispä, kaikkea kannattaa kokeilla joten ei muuta kuin purkkia purkin perään!!

e. typoooo
brn2sk8
24.12.2006 22:40:13
Digitechin metal master, se kylläkään ei potki persuksille paitti erittäin kovaa soitettuna ja niin että soittaa vaan matalimpia ääniä mitä keksii... Korkeat äänet kuulostaa juuri siltä kuin olisi joku yliviritetty ampiainen kahdella ylimääräisellä siivellä tulitikkurasiassa...
Anteeksi tietämättömyyteni, päivityksiä odotellessa
mailbag
24.12.2006 22:49:07
mistäs lähtis sellasta murisee lynkytystä ja kunnon lekalla päähän mutetus chunkkia?
McNulty
24.12.2006 22:53:55
mistäs lähtis sellasta murisee lynkytystä ja kunnon lekalla päähän mutetus chunkkia?

hi-gain putkikone täysillä!
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
mailbag
25.12.2006 02:46:20
hi-gain putkikone täysillä!

mjooh, ei sitä unelmasoundia millään spedaaleilla hankita, ellei ole vahvistimen soundi jo sitä luokkaa.
saastara
25.12.2006 02:50:16
mjooh, ei sitä unelmasoundia millään spedaaleilla hankita, ellei ole vahvistimen soundi jo sitä luokkaa.

Roskaa.. Eihän niillä vahvistimillakaan pedaalin soundeja hankita. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)