Aihe: Monipuolista styrkkaria vähän isommalla budjetilla
1 2 3
kimurantti1
10.11.2006 16:10:58
Kävinkin jo noin kuukausi takaperin kokeilemassa, mutta eihän ne levytukun perhanat anna edes volapotikkaa puoleen väliin avata ennen kuin kuuluu ''Laitas sälli sitä hiljemmalle'' Ei oikeen saa sitä todellista kuvaa satawattisesta pelistä näin.

Pyydä ihmeessä että pääset sinne testikoppiin luukuttamaan. Mä en ole ikinä vääntänyt volapotikkaa puoleen väliin. Nelosella alkaa tuntua korvissa vaikka olisi hyvin vaimentavat tulpat päässä. Mulla on volat treeneissä n. kakkosella..
Märzä
10.11.2006 16:25:17

Pyydä ihmeessä että pääset sinne testikoppiin luukuttamaan. Mä en ole ikinä vääntänyt volapotikkaa puoleen väliin. Nelosella alkaa tuntua korvissa vaikka olisi hyvin vaimentavat tulpat päässä. Mulla on volat treeneissä n. kakkosella..

Kiitokset vinkistä! En edes tiennyt että tukulla on semmonen. Oiskohan pitänyt kysyä joskus, jaa-a...
Etsitään laulajaa hevibändiin!!!
kimurantti1
10.11.2006 17:21:52
Kiitokset vinkistä! En edes tiennyt että tukulla on semmonen. Oiskohan pitänyt kysyä joskus, jaa-a...

Periaatteessa se on peltien testaamista varten, mutta kyllä mulle kärrättiin sinne Mesan 2x12 kaappi, Lone Star, Stiletto ja VH100R kun kohteliaasti pyysin, ja sain tunnin niitä testailla rauhassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)