Aihe: Rokki/hevi keppi hintaan 2000€
1 2 3
Jormaz
27.10.2006 01:58:40
ESP:n sivut muuten kertoo viperin olevan set-thru -rakenteella, eclipset on set-neck ja horizonit on neck-through. Tuollainen set-thru meni sekaisin neck-throughn kanssa. Nyt tosin joku valistunut voisi kertoa, mikä helvetti on set-thru kun en sellaisesta ole koskaan kuullut?

Eip siinä kai muuta kuin että kaula ulottuu paljon pidemmälle bodyn sisään kuin normaalisti. Enemmän kosketuspintaa bodyyn mutta body on kuitenkin yhdestä puusta toisin kuin neckthru joka on vähintään kahdesta palasta.

http://www.mcnaughtguitars.com/0103-2m.jpg
Miees...
Kura
27.10.2006 08:51:56
Eiköhän tohon hintaan jo Gibson LP Customiakin saa käytettynä. Taipuu hevit hienosti ja on moneen muuhunkin. Ja jos heviHEVIÄ soitellaan niin EMG aktiivit kiinni ja rytyyttämään. Itse en kyllä henk. koht. noista aktiiveista niin perusta mutta makuasioitahan nuo...
masterhat
27.10.2006 09:58:47
mä kans kehotan että mee kauppaan testailemaan rauhassa, ja vielä parempi jos löytyy keppejä joiden hintaa et tiedä, niin silloin kitaraan pystyy keskittymään huomattavasti paremmin.

Itse menin testailee paikalliseen musaliikkeeseen ekaks yli 3000,- Washburnia (minkä hintaa en itse tiennyt) ja vähän aikaa soiteltuani otin seuraavaan kepin joka olikin jo huomattavasti paremman tunteuinen JOKA (okei, mikit vaihtoon) osa-alueella. Myyjä ihmetteli kovin, kun vietin melko arvokkaan washburnin kanssa noin puoltuntia ja seuraavalla kitaralla soittelinkin jo yli puoltoista tuntia. Ja tämä kitara oli Ibanezin SZ520fm. Siis totaalisen hämmentävää miten noin halpa keppi voi tuntua noin hyvältä. Ajattelin että siinä on joku koira haudattuna, niin jätin kitaran hyllyyn. Taidan tosin hakea sen pois sieltä, kun en saa skebaa mielestäni.. Enkä todellakaan soitellut mitään heviriffittelyjä, vaan lähinä kaikkea bluesmeininkiä ja sellaista old-skole fiilistelyä.

Kaverini Flaxwoodissa on toinen mikki revitty suoraan jostain Anttilan myymästä Williamsista ja sit toinen on Duncan tms. Ja se ei ole itse modattu vaan tilattu aivan sellaisenaan. Kaikki on käyttö tarkoituksesta kiinni.
Head like a hole
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)