mä kans kehotan että mee kauppaan testailemaan rauhassa, ja vielä parempi jos löytyy keppejä joiden hintaa et tiedä, niin silloin kitaraan pystyy keskittymään huomattavasti paremmin. Itse menin testailee paikalliseen musaliikkeeseen ekaks yli 3000,- Washburnia (minkä hintaa en itse tiennyt) ja vähän aikaa soiteltuani otin seuraavaan kepin joka olikin jo huomattavasti paremman tunteuinen JOKA (okei, mikit vaihtoon) osa-alueella. Myyjä ihmetteli kovin, kun vietin melko arvokkaan washburnin kanssa noin puoltuntia ja seuraavalla kitaralla soittelinkin jo yli puoltoista tuntia. Ja tämä kitara oli Ibanezin SZ520fm. Siis totaalisen hämmentävää miten noin halpa keppi voi tuntua noin hyvältä. Ajattelin että siinä on joku koira haudattuna, niin jätin kitaran hyllyyn. Taidan tosin hakea sen pois sieltä, kun en saa skebaa mielestäni.. Enkä todellakaan soitellut mitään heviriffittelyjä, vaan lähinä kaikkea bluesmeininkiä ja sellaista old-skole fiilistelyä. Kaverini Flaxwoodissa on toinen mikki revitty suoraan jostain Anttilan myymästä Williamsista ja sit toinen on Duncan tms. Ja se ei ole itse modattu vaan tilattu aivan sellaisenaan. Kaikki on käyttö tarkoituksesta kiinni. Head like a hole |