Aihe: Vippaskonsteja japanista tilaamiseen ?
1 2 3
Bald Anus
01.11.2006 20:34:54

Sun pitää todistaa se, jos ne rupeaa tivaamaan (pyytää siis lähtiessä tullilta todistus). Eikä auta minkään ritsankaan vieminen, koska siihen todistukseen ne merkkaa, mitä sä olet vienyt mukanasi. Tämä nyt tietenkin vain skenariona, että tulli pysäyttää ja tarkastaa. Moni niitä on kannellut sieltä ilman mitään ongelmia. Tuolta tilaaminen jenkeistä FAQista löytyy noita konsteja tuomiseen.

E: pulttikaulaisen kepin tuominen on tietenkin helpompaa, kun sen saa osissa paremmin piiloon.

No jos ottaa kitaralaukkuun sen tarran?
"Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
Tympee Huttunen
01.11.2006 22:19:58
Eikö otsikkona ole "Vippaskonsteja japanista tilaamiseen?" :D

Itse olen sen verran hyväuskoinen, etten usko Suomen talouden kaatuvan siihen, jos joku Japanin matkaltaa tuo kitaran mukanaan tullivapaana. Voin toki olla väärässä. Se voi hyvinkin laskea opintotukea ja lisätä työttömyyttä. Se voi myös olla viimeinen pisara ja talous kaatuu lopullisesti.

Ei täällä kyllä laittomuuksiin silti saa antaa neuvoja. Tarkennankin, että "tarra salkkuun" oli humoristinen heitto.

Silti on aika naurettavaa jeesustelua eräiltä täällä. Oikeasti:D
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Dr. Muff
01.11.2006 22:28:28
Silti on aika naurettavaa jeesustelua eräiltä täällä. Oikeasti:D

Niimpä niin. Ei tää mulle oikeesti oo mikään kuolemankysymys. Mielestäni on vaan ristiriita että olet varas jos olet imuttanut netistä musaa sillon kun se oli vielä täysin laillista, vaikkakin ehkä moraalisesti arvelluttavaa. Ohan noita vippaskonsteja tilaamiseen mutta eikai niitä kannata jakaa ;-)
"Smell the horse on this one!"
Zeni
01.11.2006 22:54:01
Menipäs offtopicciin. Tajusin jo, että vaikea sitä on mitenkään järkevissä hinnoissa Suomeen asti saada. "Vippaskonsteilla" tarkoitin lähinnä porsaanreikiä. Ongelmana on tosiaan, että ainut keino saada tuollainen on tilata se Japanista ja maksaa käytetystä kulujen kera uuden hinta.

Oiskin levytukussa tuollainen niin voisin sen hakea pois vaikka ihan päivälläkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)