Bald Anus 03.04.2007 14:46:41 | |
---|
Jos Valvestatea olet katselemassa, niin itse ottaisin 8080: n. Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
WinterMad 03.04.2007 16:46:41 | |
---|
Jos Valvestatea olet katselemassa, niin itse ottaisin 8080: n. Jota ei olla enää aikoihin valmistettu, käytettynä liikkuu sillointällöin. Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. |
Rock N Roll 91 07.04.2007 17:18:16 (muokattu 07.04.2007 17:31:41) | |
---|
Onko kenelläkään kunnon kokemusta Marshall JCM 800 ja DSL50 vahvareista? Lähteekö hyvät säröt kyseisistä laitteista? Oon itse soitellut tässä viimeaikoina paljon Iron Maidenia ja Metallicaa mut pitäs saada vähä parempaa vehjettä ku Line6 Spider. Suositelkaapa jotain hyvää putki Marsua ja kaappia mun tarpeisiin, kaappi sais olla 4x12". Kamat saa olla sellaiset joilla pärjää vähän pitempään. Hintaa sais olla 1300-2000€. :) |
rainmaker 07.04.2007 18:20:18 | |
---|
Onko kenelläkään kunnon kokemusta Marshall JCM 800 ja DSL50 vahvareista? Lähteekö hyvät säröt kyseisistä laitteista? Oon itse soitellut tässä viimeaikoina paljon Iron Maidenia ja Metallicaa mut pitäs saada vähä parempaa vehjettä ku Line6 Spider. Suositelkaapa jotain hyvää putki Marsua ja kaappia mun tarpeisiin, kaappi sais olla 4x12". Kamat saa olla sellaiset joilla pärjää vähän pitempään. Hintaa sais olla 1300-2000€. :) Tuo "hyvät säröt" on melko subjektiivinen käsite, mutta voisin väittää, että jcm 800:sta saa kasarihevisoundit jokseenkin vaivatta, jos ei muuten, niin overdrive -pedaalin avustuksella. Tuossa budjetissa kun liikutaan, niin valinnanvaraa on jo aika tavalla. Myös muita merkkejä kannattaa tarkkailla, kuin pelkästään Marshalleja. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
JuSu 07.04.2007 18:28:07 | |
---|
Onko kenelläkään kunnon kokemusta Marshall JCM 800 ja DSL50 vahvareista? Tuolla hiukka käyttökertomusta JCM-800 -combosta. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=15&t=145576&co=30 Hintapolitiikasta sen verran, että tuolle kasalle (combo, lisäkaappi + GT-8) on tullut hintaa kaikkine vekslauksineen n. 575 + 300 + 120 + 120 = 1115 euroa. Halvemmallakin voi löytää, jos jaksaa kytätä hartaasti. Monien mielestä tosin noi kaksikanavaiset JCM:t ei ole niitä parhaita kasisatasia, mutta kyllä toi mulle Marsun virkaa tekee ja hyvin. JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
hullu_ukko 07.04.2007 19:29:25 | |
---|
Minne ovat muuten kaikki Mosfet-nupit kadonneet? Vajaa 10 vuotta sitten niitä oli paikallisessakin ainakin 4 yhdellä kertaa. Torillakaan en ole kauheasti nähnyt "Moskua" myytävän, mitä nyt silloin tällöin jokusen. Tänään törmäsin yhteen Top Soundissa. Hintaa en vehkeessä nähnyt. Tuskin kuitenkaan erikoisen kallis oli. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK |
''I will wait till the Heaven have fallen. then god shall taste my cock! GOD SUCK COCK DUDE! HE DESERVE TO BE FUCKED IN HIS ASS WITH A KNIFE!'' -Legendaarinen Youtube-kommentti |
Iron Horse 07.04.2007 19:38:26 | |
---|
Screaming! Screaming for vengeance! |
Räkkipeli 07.04.2007 20:32:34 (muokattu 07.04.2007 20:34:17) | |
---|
Onko kenelläkään kunnon kokemusta Marshall JCM 800 ja DSL50 vahvareista? Lähteekö hyvät säröt kyseisistä laitteista? Oon itse soitellut tässä viimeaikoina paljon Iron Maidenia ja Metallicaa mut pitäs saada vähä parempaa vehjettä ku Line6 Spider. Suositelkaapa jotain hyvää putki Marsua ja kaappia mun tarpeisiin, kaappi sais olla 4x12". Kamat saa olla sellaiset joilla pärjää vähän pitempään. Hintaa sais olla 1300-2000€. :) Kokemusta on JCM 800 2203:sesta, joka on se JCM 800 -sarjan paras malli. Siinä on kyllä semmonen voimamylly että ääntä luulis lähtevän tarpeeksi. Itse etuaste särö on murea ja suht vähäinen, joten jos heviä meinaat soittaa niin laite tarvii boostausta, jonkun overdriven ja miksei pikku lisäboosteja vielä. Vähän sellanen laite että täytyy paneutua siihen ja uhrata aikaa kunnon soundien hakemiseen, sillä siitä voi saada tosi monipuolisia ja hurjia soundeja, kun vaan jaksaa värkätä ja kokeilla. Mitään kristallin kirkasta lead-soundia (tyyliin Dimebag) siitä on vaikea saada, mutta muuten kyllä tosi hyvää jälkeä saa aikaan, mainittakoon Zakk Wylden soundi, joka tulee puhtaasti JCM 800 2203:sesta, sekä tietenkin Slayerin murskaava voima kitaroista lavalla tulee samasta mallista. Ja tosiaan semmonen juttu, että kun kerran budjettin on noin laaja, älä erehdy ostamaan tollasta nuppia liian kalliilla. 800 euroa on jo liikaa, vaikka monet yrittävät kaupitella jopa kalliimmallakin. Lopuilla rahoilla kannattaa myös satsata niihin lisälaitteisiin mitä kyseiseen mallin kannattaa liittää. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |