Aihe: Stratocasteriin uudet "super" kielet (suosittele).
1 2 3
superfly
31.08.2006 23:19:16
Koskaan kuullut Thomannista??

Kas tässä,

http://www.thomann.de/iw_smb_suche. … ;SUCHBEGRIFF=optima&x=0&y=0

Suomestako ei löydy?
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Tasapaino
31.08.2006 23:32:29
Testaa nyt vaan ne Optimat kans

Muuten ihan jees varmasti, mutta ainoastaan kauhean ohkasia löytyy. 11-setti pitää olla.
Ora et labora.
tomukka
01.09.2006 09:30:00
Muuten ihan jees varmasti, mutta ainoastaan kauhean ohkasia löytyy. 11-setti pitää olla.

Niin ja Elixir 12-52 setissä on punottu G. Ei voi kokeilla sitäkään.
Piirakka
01.09.2006 10:02:19
Mä en ole kovin merkkiuskollinen, paksuus on kyllä tärkeä, tai siis aina .11 setti mahdollisimman paksuilla punotuilla, yhdessä vaiheessa käytin 7-kielisen paksuinta kieltä, .56 tai .60, paksuna E -kielenä, se on hyvä kun voi lyödä lujaa eikä vouvaa vaan soi :)
"I play stratocasters because no one good has ever played one!" "I chose not to tilu" "Edustan soittajana niinsanottua rävellys-koulukuntaa jonka Jimmy Page aikoinaan kehitti, muita edustajia muunmuassa Rory Gallagher ja Prince"
PIM
01.09.2006 10:26:04

Kyllä niitä löytyy joka kokoa, jollei T-kaupasta niin sitten vaikka www.saitenkatalog.de:stä.
Artist
01.09.2006 14:14:11
Eikun ne on. Vuodesta -90 lähtien olen noitä Optima/Maxima kieliä käyttänyt kaikissa sähkö- ja akustisissa kitarossani enkä ole nähnyt mitään syytä vaihtaa. Riippuu tietysti jonkin verran henkilökemiasta, mutta ainakin mun ruumiinnesteitäni noi kestää about 3 - 5 kertaa sen mitä peruskielet ei kannattaa ainakin kokeilla kun hintakaan ei enää nykyään ole mikään syy olla kokeilematta.

Kiitos infosta, meitsillä kestävät peruskieletkin sen verran pitkään, että noilla varmaan säästää pitkän pennin...
"Cos I'm the king of bongo, baby, I'm the king of bongo bong"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)