Aihe: Kitaran myynnin jälkeinen ahdistus-ketju.
1 2 3
Eemil
26.08.2006 09:47:05
Mua ei harmita minkään myynti vaikka on tuota tavaraa liikkunut suuntaan jos toiseen. Saa nähdä miten käy PRS:n kera.
Nieleminen ei tuottanut ongelmia. -KooAa K100#2
Cadaver
26.08.2006 12:57:25

Näistä on jo vähän enemmän aikaa, eikä varsinaisesti ahdista, mutta pari kitaraa on silti jäänyt mieleen vaikkei pitäisi (eli eivät ns. objektiivisesti erikoisia olleetkaan)

- Hohner LP-kopio, tällä tehtiin suurin osa Riivaajan keskivälin tuotoksista.

- Jackson JS30, ei maailman kevyin soitettava, mutta loistavan puhdas sointi koko otelaudalta ja hurinattomimmat tehdasmikit ikinä. Lapa ja lisenssifloikka tosin lopulta ottivat damagea. Tommoisen saisi kyllä uuden halvalla :)
Freedom, Metal & Might: Agent Metal Saksaheviä: Revenant Rienausta: Riivaaja
migeboy
27.08.2006 14:40:23
Noh, mun mielestä kun on myynyt kitaran niin sillon harmittaa enemmän kun tajuaa mitä tuli tehtyä, kun sitten tajuaa että millanen kitara lähti pois. Välillä mulla oli ikävä sitä ihan ensimmäistä sähkökitaraani, mutta kyllä nämä nykyiset mitä mulla on niin pieksee sen mun ensimmäisen kitaran erikseen ja yhdessä, mennentullen, ihan miten vain.
Zl z
27.08.2006 17:28:39
Kerran myin Harley bentonin, ja kumma kyllä ei ahdistanut yhtään. Taidan olla tunnevammainen.
Imekää Ragazzoa. V.U.K. #20
Jmvk
27.08.2006 17:35:21
Minua ketuttaa ku möin Jacksonin RR-59 skebin, hitto se oli melko hyvä ja harvinainenkin mutku iski GAS ibaneziin niin oli pakko myydä..
www.eroakirkosta.fi jutella voin, kunha pysytte erossa minusta.
Torniojaws
27.08.2006 17:40:01

Periaatteessa vain yhden olen myynyt, paketti-Yamaha EG112U, mutta se ei oikein harmita kun siitä sai hyvän välirahan verrattuna paljon se maksoi uutena ;-o (miltä kuulostaa enemmän kuin alkuperäisen hinta musiikkiliikkeen myyjän ilmeisen ajatusvirheen vuoksi?)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Strutsi
27.08.2006 18:02:01
Ei keppien myynti älyttömästi harmita mutta harmittaa kun menin myymään BOSSin RDD-20 delayn...
Olihan se RG:kin ihan nasta peli. Nykyinen ihan yhtä hyvä kyllä vähintään...
"Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin Osta Fenderi!
Tomtom
27.08.2006 22:44:18
Mua ei harmita minkään myynti vaikka on tuota tavaraa liikkunut suuntaan jos toiseen. Saa nähdä miten käy PRS:n kera.

Yleensä PRS:sistä tulee kova tuska. Yhdestä on jo kokemusta ja toinen menossa. Se on kovaa se, mutta parannuskeino on tietty osat niitä lisää.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
p130
28.08.2006 10:58:45

Syksyn mittaan talosta lähtee Tokai strato fender-lavalla, japanin Love Rock, Squier SQ-sarjan tele sekä 5150 combo. Kaikki muu paitsi 5150 harmittaa perhanasti jo etukäteen. Vaan raha menee tarpeeseen ja nuo ovat kuitenkin jääneet omista vehkeistä vähimmälle käytölle.

Aiemmin myydyistä kitaroista kaipuuta ovat aiheuttaneet Charvel 475, kaksi Tokai stratoa (toistan siis tekemiäni virheitä, onneksi jää vielä yksi) ja Fender japan '54ri strato. Yksikään jenkkifender ei ole koskaan harmittanut... Kummallista. Yhtään Gibsonia en ole myynyt. Enkä todennäköisesti myy.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
PekkaM
28.08.2006 14:32:54 (muokattu 28.08.2006 14:47:46)
Möin APX-6A Yamahani eilen. Eihän siinä sinänsä mitään, kun käyttöä sille oli naurettavan vähän, parempi myydä jollekin joka soittaa. Se vaan vähän pisti kaivelemaan, että meni eilen pikkutakkiin ja pariin kenkiä monta sataa enemmän rahaa kuin mitä tuosta edes sain...

Pedaalien myynti vasta turhauttaakin, kun rahat menee nopeammin kuin ehtii huomaamaankaan ihan arkiseen elämään. Tankki dieseliä ja siinä meni taas vuosia palvellut pedaali :(
Myyn: Sekalaisia efektipedaaleita, Laney LC 15R. Ilmoitukset jäsenkuvauksessa.
Leper Messiah
28.08.2006 15:37:20
- Jackson JS30, ei maailman kevyin soitettava, mutta loistavan puhdas sointi koko otelaudalta ja hurinattomimmat tehdasmikit ikinä. Lapa ja lisenssifloikka tosin lopulta ottivat damagea. Tommoisen saisi kyllä uuden halvalla :)

Voit ostaa multa tommosen halvalla, pari kolhua ja volapotikka pitäis puhdistaa. katotaan sitten että tuleeko mulle sitä myynninjälkeistä ahdistusta.

Punttisika #3 Runkku monsteri #4
J.Hollström
28.08.2006 15:45:24
Yksi skeba jäi vähän ahdistamaan. Vaihdoin joskus 90-luvun alun midihuumassa yhden Fenderin jenkkistraton about päittäin Korgin Audio Gallery softaan ja siihen tulevaan soundimoduuliin, jonka arvo on tänäpäivänä ~0...20 eur. Kitaran arvo jotain muuta.
poppamies
28.08.2006 15:54:32

Natural Jazz Bass -73 ja EB2 tyyppinen puoliakustinen Espana (Landola) basso 60-luvulta.
G-strings are for strippers
H-Diddy
28.08.2006 15:57:19
74 custom tele. Myin jollai 5000 markalla (ostin 4500mk). Pyytävät näköjään nykyään yli 2000€. Oli muuten hyvä kitara. Warmoth strato myin 2800mk. Kyllä sapettaa. Ikinä en oo juuri takkiin ottanu kaupoissa kun vertaa ostohintaa myyntihintaan mutta jos vain olis rikas nii ei noita kannattais ikinä myydä. Raha ei korvaa rakkautta.
JohnnyLee
29.08.2006 16:46:44

Hieman kismittää ja luulen, että loppuelämän myös tulee kismittämään, kun luovuin Ibanezin "streetwise" USA-customista. Vuosi muistaakseni oli -95. Silloin olin masennuksen syövereissä ja ajattelin lopettaa kitaransoiton yrittämisen ja myin kaikki kamani pois. Noh, ei mennyt kitara aivan mämmikouralle kuitenkaan, kun kyseisen kitaran nykyään omistaa Sonatan J. Liimatainen.
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)