Aihe: Kysymys esp ltd mmv sn 06 kitarasta
1 2 3
Explorer
29.06.2006 17:36:24
Pointti oli siinä, että halvan lisenssifloikan hinnalla saisi kitaraan kunnon perinteisemmän vibratallan ja virittimet.

Niino. Mutta myynnin kannalta RR ei vaan toimi vintiz-tallalla, sitä kun ei ostais kukaan kun otetaan huomioon sen tyylisen kitaran asiakaskunta.

Ja vintagetalla ei paljoa huonommin virettä pidä kuin floikka. Minä tiedän kun mulla on yhdessä kitarassa vintage-tyyppinen vibratalla ja kahdessa floikka

No joo. Mun stratossa on hyvin vireenpitävä vintiz-talla, ja vaikka olen säätänyt sen reilusti kellumaan, ei vire mene mitenkään pahasti vaikka kampeaa reilumminkin. Mutta rajansa sillä on, eikä sillä saa divebombin lähellekään kammettua.
kimurantti1
29.06.2006 17:41:13
Mutta myynnin kannalta RR ei vaan toimi vintiz-tallalla, sitä kun ei ostais kukaan kun otetaan huomioon sen tyylisen kitaran asiakaskunta.

Tässä osuit kyllä naulan kantaan.
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa? Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl...
hullu_ukko
29.06.2006 18:11:50
Joo, tohon ltd:hen on haluttu ylösvetovaraa mutta jostain kumman syystä päätetty tehdä normaalia monttua matalampi versio.

Saman jutun havaitsin oman Gibsonini floikassa. Jokin kompromissiratkaisu ehkä?
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Rypsolisti
29.06.2006 21:36:28
Mun mielestä olisi, en mäkään ymmärrä mitä ytyä on floikassa jolla ei saa virettä nostettua.

Mulla on floikka mut mä en oikeastaan ikinä nosta virettä, pelkästään alas päin käytän sitä.
''Now you've made a fortune in lies and you kept a giant alive. You rode the red, you rode the red'' Dream Theater - A Fortune In Lies
Vesku666
19.04.2019 01:42:57
Ei ollu Van Haleniin Eddielläkään floikkaa ja on noita kiinteetallasenakin .Hyviö pelejö ovat.Eddie teki ne jutut käsiillään ja nykyn matkitaan samoja floikalla
munkero
19.04.2019 01:44:19
Hieno nosto. Pistin plussan.
Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)