HungryFD 16.06.2006 01:02:32 (muokattu 16.06.2006 01:03:05) | |
---|
Tossa vielä clippiä mitä äänitin sillä demonizerilla. Joo, kyllä saundaa hyvältä. Alapäätäkin oli tarpeeksi. Voishan tohon tietenki säästää joskus, kattoo ny. "And did we tell you the name of the game, boy,
We call it Riding the Gravy Train." THV-klubi #51 |
-Prokitaristi- 16.06.2006 12:49:07 | |
---|
Eikös Metallicallakin roiku Rectoja vino pino stagella nykyään? Kuuleman mukaan ovat vain näytillä, ja soittavat muilla mesan vehkeillä. Nykyään niillä onkin ihan paska saundi. Taisivat Mark IV:tä käyttää Blackin aikaan ja siitä saundista kyllä diggaan. |
Exhausted 16.06.2006 13:02:11 | |
---|
Yhtäkkiseltään tulee muuten mieleen Line6 Über metal pedaali! Vois päästä "nurkille" tolla. Luulen että tämä voisi olla sellainen mitä haetaan. Rectifierin tyyppistä säröä, muttei yhtä isoa. |
januszian 16.06.2006 15:35:11 | |
---|
Tuo Line6 Über metal pedaalihan simuloi Bogner Überschall nuppia. EL34 päättäriputkilla olevaan metallihelvetinkonetta. En oo "Esaa" ja Überia vierekkäin luukuttanut mutta alapäätä Bognerista ei puutu! Muusta "isoudesta" en osaa sanoa. Muuta ku että Rectossa on ISOIN saundi mitä oon ikinä kuullu. Vai johtuukohan Mesan 4x12 Recto Standard kaapista. (siis se "ylisuuri" loota) Überistä vielä että olin yhen remppamiehen pajalla ja sillä oli moinen nurkassa jota ihastelin niin se heitti siitä ihan tyynesti että "tuota voisin jo basistillekin suositella. On muuten jo niin kohillaan alapää tuossa vehkeessä." :) Tiiä sitten miten lähelle Line6 simulaatiollaan pääsee. Siinä on kyllä kytkin jolla voi särön ominaisuutta säätää. Nopeesti joskus F-musassa tyyppasin. En voi sietää säröpedaaleita joten mä oon todella huono puhumaan tästä yhtään mitään... "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
http://www.zilakka.com |
Niknak 16.06.2006 16:14:15 | |
---|
Mulla on Damage Control Demonizer, sillä pääse suht lähelle rectoa+kaappimallinnus löytyy direct outista. Oho. Paremmat soundit, kun mitä olen itse ko. purkista saanut irti. Mitäs mikkejä käytät? Käytätkö mitään muita purkkeja(EQ yms.) clipissä? Porukka on kehaissut emg:n aktiiveja tuon Demonizerin kanssa. Itse soittelen JB:llä ja Duncan Distortionilla. |
Jesus_Plastica 17.06.2006 03:10:08 | |
---|
Oho. Paremmat soundit, kun mitä olen itse ko. purkista saanut irti. Mitäs mikkejä käytät? Käytätkö mitään muita purkkeja(EQ yms.) clipissä? Porukka on kehaissut emg:n aktiiveja tuon Demonizerin kanssa. Itse soittelen JB:llä ja Duncan Distortionilla. Ei oo mitään purkkeja välissä, suoraan vaan direct outista koneelle. Kitarana Schecter Hellraiser jossa emg:n aktiivit, näyttäis toimivan ton kanssa... |
Kasperi Tervonen 17.06.2006 21:36:07 | |
---|
Voisiko joku laittaa clippiä tuon pod xt:n "alkuperäisestä" dual rectifier-mallinnuksesta, tai muista mättösäröistä jotka värkissä olisi jo valmiina? Kiinnostaisi tietää millaista junttausta tuosta saa irti ilman mitään lisäpaketteja... "Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro |
januszian 18.06.2006 05:29:07 | |
---|
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Exhausted 18.06.2006 10:03:27 | |
---|
Voisiko joku laittaa clippiä tuon pod xt:n "alkuperäisestä" dual rectifier-mallinnuksesta, tai muista mättösäröistä jotka värkissä olisi jo valmiina? Kiinnostaisi tietää millaista junttausta tuosta saa irti ilman mitään lisäpaketteja... Voin tehdä parit samplet jos vain suinkin muistan, kunhan pääsen kotiin |
Exhausted 18.06.2006 12:41:44 | |
---|
|
Kasperi Tervonen 18.06.2006 13:07:48 | |
---|
Nyt tuli tälläsiä saundeja... Kiitoksia, kyllähän tuosta näyttäisi hevanderisäröä irtoavan ihan ilman mitään metal shoppejakin. :-) "Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro |
drlecter 18.06.2006 13:45:53 | |
---|
|
januszian 18.06.2006 15:28:09 | |
---|
Hyvin noistakin clipeistä näkee miksi tykkään Mesasta. Se on ihan selkeesti ISOIN saundi. "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
juhist 18.06.2006 17:34:07 | |
---|
Tossa vielä clippiä mitä äänitin sillä demonizerilla. Huom. Kopioi osoite ja liitä osoiteriville, muuten ei toimi: http://www.angelfire.com/music/steelmusic/music/demonizer.mp3 jumavita, olipas siinä soundia... Itellä Mos-Fet marsun kans H&K Tubeman, ei kyl niinkään recto, mut ihan kelpo ruttua. Haluisin lisää atakia ja terävyyttä, taitaa olla vaan mikeistä kiinni. Tos mun SZ:ssa on Ibanez/Duncan alkuperäismikit. Edellises kitaras oli JB ja se muistaakseni oli vähän erottelevampi ja "nopeampi". |
J.Hollström 18.06.2006 18:29:37 | |
---|
|
Ben_D 18.06.2006 18:33:29 | |
---|
|
Jesus_Plastica 18.06.2006 18:39:19 | |
---|
jumavita, olipas siinä soundia... Itellä Mos-Fet marsun kans H&K Tubeman, ei kyl niinkään recto, mut ihan kelpo ruttua. Haluisin lisää atakia ja terävyyttä, taitaa olla vaan mikeistä kiinni. Tos mun SZ:ssa on Ibanez/Duncan alkuperäismikit. Edellises kitaras oli JB ja se muistaakseni oli vähän erottelevampi ja "nopeampi". Jep mikeistä yleensä se erottelevaisuus lähtee ja atakkia luulis saavan hieman kuumemmalla mikillä. Emg:hän on tunnetusti erotteleva ja rouheutta löytyy, varsinkin tykkään tuosta oman kitaran tallamikistä eli emg 707:stä. Koska se on lähempänä emg:n kaulamikki versiota eli emg 85:sta ja soundaa mielestäni paremmalta kun emg 81. |
J.Hollström 18.06.2006 19:31:49 | |
---|
Aika hirvittävä soundi. Ymmärrän, että ei ole mitn käyttöö. Onneksi laitteesta saa myös ihan inhimillistäkin ääntä ulos. Muuten lähtisi kiertoon alta ohmin. Esim. UK'80S-soundin säröpolitiikka toimii paremmin. http://www.juki.1g.fi/mp3/VOX_AD50VT/UK80S.mp3 |
Juustonaksu 18.06.2006 19:37:37 | |
---|
http://www.juki.1g.fi/mp3/VOX_AD50VT/UK80S.mp3 Ihan hyvältähän tuo soundasi, paremmalta ainakin kuin aikaisempi. Tosin jotenkin turhan tuollainen "TRRRR" meikäläisen makuun. Kyllä tolla kasarit kelpaa soitella. :) Tuo Voxi olisi kova kaikkeen muuhun, mutta tuohon heviriffittelyyn. Pitää siihenkin taikoa rahat jostain. :) Opiskelijalla on pitkäaikainen GAS... Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Ben_D 18.06.2006 19:39:29 | |
---|
|