Löytyyhän tuota Pacificaakin varmasti käytettynä, jos jaksaa etsiä. Kyllä sitä aina pienellä hakuilmoituksella joku on halukas soittokaveristaan luopumaan. :) Taisipa juuri olla tuollainen puunvärinen Pacifica torilla, muistaakseni 110 euroa... Hopi hopi... =) Jos haluaa rahalleen parhaan vastineen, niin käytettynä estottomasti. Mä oon Akin kanssa samoilla linjoilla siitä, että etsimällä löytyy aivan käyttökelpoisia soittopelejä 100-200 euron luokkaan. Siitä ylöspäin voi löytää jo oiviakin soittimia, kuten (taas kerran) esimerkkinä ostamani Ibanez Roadstar 440P (tai tuhannet ja taas tuhannet Akin käsien kautta kulkeneet Roadstarit)... Kunnon puut, laadukas Edge -floikkajohdannainen, käypäiset mikit... Rahteineen kotomaasta 240 euroa. Viidensadan budjetillä bändikäyttöön minä laittasin kitaraan tuon 150 e, vahvistimeen (putkicombo) 300 ja viidelläkympillä (vahvistimesta riippuen) joku rähinäpedaali, overdrive tai distortion. Esimerkki, mitä tuolla voi saada: Yamaha Pacifica 112, Peavey Classic 30 ja Boss SD-1. Myös Marshall JTM-30:iä on joskus näkynyt kolmensadan huiskeissa. Ja monia muita. Kotikäyttöön taas jakaisin rahat toisin, n. 400 euroa kitaraan ja satanen siihen Microcubeen tai vastaavaan. Mä tykkäsin kovasti tuosta pikkukuutiosta, nyt kun on muutto edessä, niin voipi olla että uuteen kotiin tulee tilansäästön vuoksi tuollainen. JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |