Aihe: Säröpedaalit, "parhaat" ja halvimmat.
1 2 3
re infecta
20.05.2006 18:41:04 (muokattu 20.05.2006 18:51:04)
Jos haluat laittaa puntit vipattamaan, niin osta mun Tri-Metal. Uskallan suositella siis vain, jos tarkoituksesi on veivata raskasta musaa. Siihen erinomainen. Pedaali jäi vallan tarpeettomaksi, kun siirryin rokkipoppoosen. Sitä ennen tuli kokeiltu kaikenlaista ja tähän Tri-Metaliin lopulta ihastuin.
meitu
20.05.2006 19:06:01

Bossin OS-2 on aika monipuolinen, saa portaattomasti säädettyä hyvän distortion/overdrive-soundin.
Ne jotka soittaa ne tietää
mathias
20.05.2006 19:10:02
Osta vaan se UM-100. Eihän se maksakkaan juuri mitään. Onpahan semmoinen sopiva ensikosketus pedaaleihin. Et menetä juuri mitään, vaikka et siitä tykkäisikään.
käsi
20.05.2006 19:13:35

Marshallin guvnoir on pirun hyvä säröpedaali, hyvät säätö mahdollisuudet. Bossin hintaluokkaa muistaakseni.

Marshallin bluesbreaker II, hyvä boostaamiseen tai sellaisen blues särön hakemiseen.

Marshallin shredmaster, olen tosin kerran kokeillut vaan ja mun makuun sopi hyvin. Hyvät säätömahdollisuudet.

Bossit aina takuu varmoja ostoksia.

Behringerin halpis pedaalit ovat hyviä ja halpoja, ainoa ongelma niissä lienee just toi
että plugiliittimet, vai mitä ne on, on vähän huterasti kiinnitetty. Tuleepi jonkin verran häiriötä helposti jos piuhat heilahtaa tms. Pedalboardissa tuskin mitään ongelmia.

Paras tapa etsiä itselle hyvää purkkia on mun mielestä se että kävelet musaliikkeeseen ja sanot että tarvit tämän ja tämän tyyppistä purkkia. Ja sitten ei muuta kun testailemaan siellä miten mikäkin toimii.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Larmer
20.05.2006 19:30:16
Minuu aina vaan hävettää mennä musiikkiliikkeeseen ostamatta mitään, koska melkeinpä aina nämä liikkeen ilkeät sedät katsovat että taas tänne tullaan vain tappamaan aikaa ja kuluttamaan myyntituotteita. No ei vaiskaan, enemmän se on kiinni omasta viitsimisestä. Ja eiköhän tosta behringeristä saa sen 15€ takaisin, jos myy. Kerta kun jo soitin aikasemmin tällä viikolla Soundataan, että hakekaapas tälläinen liikkeeseen, niin tulen ostamaan. Aina vähän hävettää sitten lopulta olla hakematta.
Hieman tanakka yksilö
Werde
20.05.2006 21:15:37
Suosittelen tota behkun UM-100:sta. Itellä on toiminu iha hyvin vaikka kovas käytös se muovikotelo ei kestä.

En ole kuullut että kukaan olisi saanut noita Behkura rikki. On heitelty parvekkeelta ja muuta mutta kestäneet ovat.
Punttia ja heviä, saatana /,,/
Aki
21.05.2006 13:46:55

Minuu aina vaan hävettää mennä musiikkiliikkeeseen ostamatta mitään
Sen takia se tavara on siellä musaliikkeessä että siihen voi tutustua. Tutustumatta voi ostaa nettikaupoista.

Kerta kun jo soitin aikasemmin tällä viikolla Soundataan, että hakekaapas tälläinen liikkeeseen, niin tulen ostamaan. Aina vähän hävettää sitten lopulta olla hakematta.
No varmasti jos oot luvannu sellasen ostaa! Minä kokeilisin sanoa että hankkikaa tuollainen niin tulen testaamaan. Jos on hyvä niin ostan.

Mitä Marsun Bluesbreaker II:een tulee, erittäin kova kitaristi, ja $7000:n Two-Rock -nupeilla (ja Dumbleilla) soittava John Mayer käyttää sitä. Kehui hirmu hyväksi.
sakar1
21.05.2006 15:29:34
mäki oon ajatellu hankkii särö pedaalin. Tykkäisin soittaa ac/dc:n tapasta musaa. mitä suosittelisitte digitechin valikoimasta mulle???
ministeri
21.05.2006 15:32:45
mäki oon ajatellu hankkii särö pedaalin. Tykkäisin soittaa ac/dc:n tapasta musaa. mitä suosittelisitte digitechin valikoimasta mulle???

bad monkey ilman muuta.just mainitunlaiseen menoon passeli!
pitäisköhän vaihtaa kitaraa...
Lord of the strings
21.05.2006 15:41:05
Sd-Ykönen on hyvä, eikä maksa paljoa. Tosi perussettihän tuo on, mutta minkäs teet. Todella hyvänkuuloinen se on.

Vielä kun sijoittaa 30 euroa niin Mikko Kankaanpää modaa siitä lähes erinomaisen overdriven. Suosittelen.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)