Aihe: sg standard vai les paul studio?
1 2 3
fox
17.11.2009 16:35:35

gibson faded worn brown boy: kannattaa miettiä mitä musiikkia soitetaa katos ku jos lespan aijot hankkii nii mun milest se ei oo mikä hirvee rokkikitara mut jos standardi aijot ostaa nii sit taas mititää mitä musiikkia enemmän soitetaan

Loistava havainto! Tosin ei kyllä selvinny onko sulla esmerkiks LP faded worn brown boy vai SG faded cherry worn worn?? Jos jälkimmäinen, niin ehkä vois viettää nyt hieman aikaa vaikka www.everythingsg.com sivuston huomassa. Ei ihan kauheesti oo tuosta sun ohjeistuksesta apua 7 vuotta sitten pohdituissa kitaran hankimis- ja mitintäsäikeissä.
Oikeikirotustaki vois vähä'n hio ettei oo niinku woteva roudworn relic custommade troll??
Ja katos ku monet on aijoneet sen Les Paulin jo hankkineet, vaikk ei oo mitineet paremmi? Ku se vaa on hyvä hirvee rokkikitara sekin.
Mun laskujen mukaan tää oli jo aika mones arkistojen aarre minkä oot nostanu.. =)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Icy-Sun
17.11.2009 16:37:30 (muokattu 17.11.2009 16:39:06)
gibson faded worn brown boy: kannattaa miettiä mitä musiikkia soitetaa katos ku jos lespan aijot hankkii nii mun milest se ei oo mikä hirvee rokkikitara mut jos standardi aijot ostaa nii sit taas mititää mitä musiikkia enemmän soitetaan

Voi herranjestas mikä nosto. 7-vuotta vanha ketju. Mutta joo. Hienosti olen Les Paulilla soittanut rokkia tämän vuoden sisällä jo kolmisenkymmentä keikkaa ja ei ole ikinä alkanut soundi vituttamaan tatsista puhumattakaan. Tällä hetkellä itseäni kiinnostaisi vaihtelun vuoksi pistää SG, sillä molemmat ovat loistavia malleja ja en ole vielä päättänyt kumpi on parempi omiin tarkoituksiini. Paksumpaa soundia toki LP tarjoilee ja on ehkä vielä enemmän all around-kitara kuin SG, mutta tämä nyt on vähän sama kuin miettisi ottaako straton vai telen. Ei mitään järkeä, eri kitaroita ja molemmilla paikkansa ;)

E: Rölö.
Icy-Sun
17.11.2009 16:40:37
Grugi:Kyllä lespa on rokkikitara ja isosti.

Älä nyt, kun Angus on ainoa oikea rokkikitaristi. Page oli semmoinen varhaishevin räpeltäjä. Nojoo...
Grugi
17.11.2009 16:42:36
Icy-Sun: Älä nyt, kun Angus on ainoa oikea rokkikitaristi. Page oli semmoinen varhaishevin räpeltäjä. Nojoo...

:D Hah nii joo mä ton anuksen unohdin ihan kokonaan.
SDMF
fox
17.11.2009 16:43:36

Icy-Sun: Älä nyt, kun Angus on ainoa oikea rokkikitaristi. Page oli semmoinen varhaishevin räpeltäjä. Nojoo...

Sivun Jimmyä ei rienata, eikä genreröinti oo koskaan helppoa. Mekin oltiin sitte aikoinaan varhaishevin räpeltäjiä, tiettävästi jos nykyisin soitamme noita biisejä, ovatkin ne powerbluesia. Hankalaa on tää.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Icy-Sun
17.11.2009 16:57:35 (muokattu 17.11.2009 17:00:08)
Päh, ei sittenkään mitään. Läppää siis heitin. Pagelle isot rispektit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)