Aihe: Epiphonelta uutta?
1 2 3
käsi
30.04.2006 13:24:05

tuo pikku nuppi itseäni kiinnostaapi. tuon pikku putkikompon tilasin jo ja nyt odottelen että saapuu. Harmi kun ei ole löytynyt suomesta vielä mistään liikkeestä noita pelejä. ei ainakaan kotikulmiltani
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Riku Rotten
30.04.2006 13:26:30
Ei nuo hinnat ole näköjään -ja ikävää kyllä- siirry t kauppaan jollain kertoimella.

....................................T-kauppa(fin hinta).....Music 123(usa)
Valve juniori....................148€........................139.99 U$D
Triggermann 100 nuppi......368€ .......................249.99 U$D

Eli lottoamista on nuo hinnat. Toivottavasti GASittämäni VJH hinta pysyy aisoissa.
McNulty
30.04.2006 13:32:06 (muokattu 30.04.2006 13:32:17)
Onkohan tuo Valve Junnu kuinka helposti modattavissa... mietin vain että saiskohan sitä pelittään esim. 6V6 pääteputkella ja onnistuisikohan siihen tone-potikan lisääminen mitenkä.
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Riku Rotten
30.04.2006 13:38:24
Noilla hinnoilla VJ ja VJH on kuin luotu modattaviksi.

http://www.google.fi/search?client= … +mod&meta=&btnG=Google-haku

VJH high gainina kuulostaa todella houkuttelevalta. Pystyykö siihen, en osaa sanoa varmasti.

Nyt olisi palstan tube-guruilla paikka levitellä tietämystään.
Lauri_89_
24.03.2008 19:47:51
Kiinnostaisi kokemukset tuosta Blues Customista. Kaupassa ihastuin sen soundeihin niin, että ajattelin viedä pois. Eli kertokaa jos jollain on pitemmästä käytöstä kokemusta, kiitos. Vaikka melkoisen uusi mallihan tuo on...
Shakata
24.03.2008 21:04:45
Kiinnostaisi kokemukset tuosta Blues Customista. Kaupassa ihastuin sen soundeihin niin, että ajattelin viedä pois. Eli kertokaa jos jollain on pitemmästä käytöstä kokemusta, kiitos. Vaikka melkoisen uusi mallihan tuo on...

Vähän vajaan kuukauden olen kyseisen laitoksen omistanut ja tykkään kovasti. Voin omasta puolestani kyllä sanoa, että vahvistin on hintaluokassaan kova luu perinnehenkisen musan soiteluun. Puhdaskanava on vahvistimen parasta antia. Yksinkertaisesti maukas =) Särökanavaa buustailen tarvittaessa apinalla ja hyvin toimii! Gainia on muuten yllättävän paljon vahvistimessa itsessään - se voipi yllättää.

Itse olen pääasiassa soitellut 15 watin tehoilla ja interactive EQ asetuksilla. Hetken aikaa menee sisään, että pääsee sisään interactive EQ:n "ajatusmaailmaan", mutta kyllä se on sen väärti. Perinteinen independent EQ toimii toki aivan hyvin. Itse tilasin vahvarin Woodbrassilta todella edulliseen hintaan, tässä on mulle vahvistinta pitkäksi aikaa.

Kysele ihmeessä lisää!
Kalamies #?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)