Aihe: Jubilee, 30th anniversary, superlead mkII, DSL? apua!
1 2 3
LaXu
05.05.2006 00:00:51
En oo päässy Mark ykköstä ite testaamaan, mut oon ollu samassa tilassa kun semmoisella on soitettu ja kyllähän siitä tuntui irtoavan erittäin monipuoliset soundit heleästä cleanista rouheaan säröön asti. Harmi vaan, että Mesa-merkki yhdistetään tänä päivänä niin vahvasti noihin Rectifier-sarjalaisiin. Niillä ei tunnu olevan paljon tekemistä tuon vanhan kunnon Markun kanssa.

Niinpä. Itse en Mesan tekeleistä erityisesti välitä, ainoa joka on oikeasti iskenyt on ollut tuo Lone Star sarja. Sääli, että ovat vain niin ökykalliita rapakon tällä puolen.
"Walking the fine line between bacon and Christian."

Ostetaan Fender Deluxe Wide nahkahihna.
Dareon
05.05.2006 02:41:41
Jubilee on ainakin minun mielestäni suht idioottivarma rockipeli :)

Lead-kanavassa diodikytkentää ja mielestäni siitä saa kivat soolo ja komppisoundit samoilla asetuksilla, tosin soolojen volumea on hyvä boostata jotenkin.

Clean kanava on oikein kiva ja sen saa helposti plekukäden dynamiikalla rutulle, ilman input gainin vääntämistä yli 4. Ja kun gainin laittaa siihen 6-7 paikkeille lähtee jo kivat rutut ilman Angus Youngin "tatsia" :) (tosin saattaa johtua aktiivimikeistä ja lujaa soivasta kitarasta, siis akustisesti :p)

Rhytm clip systeemiä en ole pahemmin käyttänyt, kokeillut kylläkin, enkä siitä niin kauheasti pitänyt. Se laski volumea hitosti ja vei kaiken botnen ja luonteen äänestä. Eikä rhytm clippiä edes voi ohjata footswitchillä, toisin kuin lead-kanavaa.
Ei sen tarvitse olla täydellinen, kunhan se vain näyttää siltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)