Aihe: Kamatestausrinki?
1 2 3
JuSu
25.02.2006 14:23:41
Tämä on todella hyvä idea. Ei ainakaan mulla riitä mielenkiintoa lähteä selaamaan kaikkien ketjun nimimerkkien profiileita läpi. Se "kamarinki" olisi hyvä.

Ok. Eli hakusanalla "kamarinki" pitäisi hissukseen alkaa löytymään...

Kahtellaan.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Campylobacter
25.02.2006 16:18:26
ENGL Powerball löytyy Oulusta jos testata tarvii. Ibanezin seitsemänkielinen kitara myös mahdollisuus testata.

Voisinpa poiketakin siellä päin joku kerta. :)
"sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband
Super-Jari
25.02.2006 17:07:18
Voisinpa poiketakin siellä päin joku kerta. :)

Tervetuloa vaan. Ikävä kyllä tuo sun Jackson jää sitten mulle.
-Q-
25.02.2006 20:18:02
Komppaan, mutta löytyisikö -Q-:lta kiinnostusta em. listan ylläpitoon. Olisi hienoa, jos ideasi toteutuisi.

JuSulle kaikki kunnia ideasta kuitenkin..
Kiinnostusta olisi vaikka mihin, mutta ei oikein resursseja. Mun mielestä fiksuin toteutus olis tietokanta josta voisi hakea vehkeitä tyyliin "ibanez" "sähkökitara" "pks" jolloin listalle pärähtäisi kaikki Ibanez sähkikset pääkaupunkiseudulla ja yhteystiedot omistajiin. Onpa kivaa haaveilla :)
Käytännössä tuon toteuttaminen ei älytön homma olisi, vaikkakin meikäläisen kohdalla vaatisi lisäkursseja tietokannoista ja PHP:stä. Ne on kyllä edessä mutta joskus vuoden päästä.. Toinen hidaste on palvelintila. Ilmaisiin sivuihin ei tietokantoja saa, joten taskulla pitäisi käydä. Ylimääräinen aika asiaan paneutumiseen olis myös aika kiva juttu :)

Toi "kamarinki" sanan lisääminen profiiliin mahdollistaa tietysti kaikkien niiden jäsenten haun jotka "palvelua" tarjoavat. Sehän on jo puoli voittoa.
Les Fender
25.02.2006 20:49:36
Mikään ei varmaan estä tässä threadissa kysyä esmes:

"Onkx kellään Lievestuoreen lähistöllä Jäksonin 9-kielistä U7superia Amg:n Vilde setillä. Tahtoisin testata, vastaukset pliike pikaviestillä tms."
"Living is easy with eyes closed!"
oiva tumpeloinen
25.02.2006 20:58:21
Jep, viestiketjujn ekaan viestiin laitteen valmistajan ja mallin mukaan aakkosiin järjestetty lista, laitteesta, omistajasta ja sijaintipaikasta - eikä haittaa vaikka samaa mallia löytyy useastakin paikasta Suomea. :)

Esim:
Ampeg V4B, käyttäjä x, Heinola
Fender Bassman -nuppi, käyttäjä y, Joensuu
Fender Bassman -nuppi, käyttäjä z, Joensuu
Traynor YCV40, käyttäjä å, Utsjoki

Sitten vaan pikaviestillä voisi ottaa yhteyttä niihin, jotka kamojaan suostuvat tarvittaessa valvotuissa oloissa antamaan testattavaksi.

EDIT: ai niin, se haku

Entäs jos joku alkaisi pitämään yllä artikkelia "Kamatestausrinki" tms, johon nämä samat asiat kokoaisi? Artikkeleitahan ei oteta mukaan hakuun?

Tästä artikkelin kirjoittamisesta vielä vähän ajatusta....

Voisiko esim. Johtajalta (tai kuka siitä tekniikasta huolehtikaan) pyytää avoimen artikkelin avaamista. Siis artikkelia, johon jokainen voisi halutessaan kirjoittaa kamansa ja sijaintinsa.

Seuraavaksi tietenkin joku miettii vaihtoehtoa, että joku idiootti tulee ja spämmää koko artikkelin. Ihan samalla tavalla se joku voi valehdella muitakin kamoja sinne. Tietenkin, jos joku käy yksinkertaisesti tyhjentämässä koko artikkelin, niin sitten ei enään auta kuin sukkasaippua.

Ja tuohon listaukseen: Itse mieluummin näkisin lajittelun paikkakunnittain. Ei tule kuitenkaan käytyä hirveän pitkällä kokeilureissuja......saattaisi saada samalla uusia ideoita ostolistaan, jos mahdollinen kokeilu järjestyy. ;)
mokes
25.02.2006 21:44:23
Ja tuohon listaukseen: Itse mieluummin näkisin lajittelun paikkakunnittain. Ei tule kuitenkaan käytyä hirveän pitkällä kokeilureissuja......saattaisi saada samalla uusia ideoita ostolistaan, jos mahdollinen kokeilu järjestyy. ;)

Samaa mieltä, että paikkakunnittain vaan.
Campylobacter
26.02.2006 00:17:34

No sitten lähtee Powerball mukaan. :)
"sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband
Räbbänä
26.02.2006 00:23:37 (muokattu 26.02.2006 00:23:53)

No sitten lähtee Powerball mukaan. :)

Ellen mie kerkee vetää välistä kummatkin.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
JuSu
26.02.2006 03:03:01
JuSulle kaikki kunnia ideasta kuitenkin..

Kiitos.

Tottakai olisi hienoa kehittää tätä palvelua helppohakuiseksi tietokannaksi ja vaikka mitä, mutta oikeasti, nyt järki käteen kitisijät.

Jos tällainen mahdollisuus tarjotaan, niin onko hirveästi vaadittu kamoja testaamaan haluavilta suorittaa pikkuisen omatoimista etsiväntyötä, ja vaikka juuri tuolla 'kamarinki' -hakusanalla etsiä, onko lähistöllä tarjolla testattavaksi haluttua vekotinta? Ei liene liikaa vaadittu?

Mun puolesta ne, jotka eivät jaksa hakua käyttää ja tehdä muutaman minuutin selailua, voivat jatkossakin luottaa paikallisten musiikkiliikkeiden tarjontaan testauksen suhteen.

Helkkari sentään, älkää tehkö tästä liian vaikeaa.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
ahvenonkala
31.07.2007 14:00:35

Uuden vahvistimen hankinta olisi edessä, löytyisikö täältä apua. Kerkesin jo tilata keskieuroopasta Voxin joka olikin aika pettymys ja nyt kun se on lähdössä takaisinpäin niin virheistäni oppineena haluaisinkin kokeilla seuraavaa ostostani.

Vaihtoehtoina olisivat:
Fender '65 Deluxe Reverb
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0217400000
tai Fender Custom Vibrolux Reverb
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0215100000

Löytyisikö niin ystävällisiä ihmisiä Oulusta/lähialueelta jotka antaisivat minun koesoittaa nämä tuotteet?
The time to kill is now... while my guitar gently weeps.
JuSu
31.07.2007 14:08:56
Löytyisikö niin ystävällisiä ihmisiä Oulusta/lähialueelta jotka antaisivat minun koesoittaa nämä tuotteet?

Aiheen tiimoilta on myös perustettu huone:

http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=110

JuSu
"Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia."
ahvenonkala
31.07.2007 15:53:55

Kiitos vinkistä. Anomus vaan vetämään.
The time to kill is now... while my guitar gently weeps.
losalvaros
07.08.2007 16:05:12
Jos joku Sulkavalle asti vaivautuu, niin saa toki tulla räpeltämään allekirjoittaneen seuraksi. En usko, että on tarvetta enempään infoon, mutta pikaviestiä aikanaan.
"Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)