P-Nut 28.01.2006 18:43:10 | |
---|
Hieno homma, että joku näitä jo testailee :) Tuli tuossa asiasta mieleeni se, että jos joku täällä suunnittelee 2x12 kaappia halvalla mihin saisi V30 elementit niin eikö tähän kävisi jo täällä musanetissäkin moneen otteeseen mainittu Framuksen kaappi, jossa on valmiina V30 elementit http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-179559.html Tuosa siis kyse ja hinta ei todellakaan tunnu pahalta jos kaappi on tuhdisti rakennettu jne. Itselläni tuosta ei kokemusta ole, mutta tuli tuossa vastaan kun varsin noita kaappien hintoja vertailin. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Jackie 28.01.2006 19:55:58 | |
---|
Hieno homma, että joku näitä jo testailee :) Tuli tuossa asiasta mieleeni se, että jos joku täällä suunnittelee 2x12 kaappia halvalla mihin saisi V30 elementit niin eikö tähän kävisi jo täällä musanetissäkin moneen otteeseen mainittu Framuksen kaappi, jossa on valmiina V30 elementit http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-179559.html Aivan samaa kaappia minäkin olen katellut koti käyttöön. Hyvät elementit, ja aika halvalla lähtee. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
harryk 28.01.2006 19:56:44 | |
---|
Mitä porukat olisivat valmiita maksamaan puuvalmiista päällystämättömästä 2x12" kitarakaapista joka on tehty ämyrireikiä myöten valmiiksi suomalaisesta koivuvanerista? Kaverini on väsännyt niitä jokusen minulle ja omistaa tietokoneohjatun puusepänverstaan. Hän tekee niitä kylläkin vaan harrastuksena joten mitään pitkiä sarjoja ei kyllä synny. Kaveri on pääkaupunkiseudulta. Jos hinta on kohdallaan kaveri voisi tehdäkin niitä. Työn laatu on mielestäni aivan ok, mm. pyrstöliitokset ym. |
McNulty 28.01.2006 20:05:37 | |
---|
Mitä porukat olisivat valmiita maksamaan puuvalmiista päällystämättömästä 2x12" kitarakaapista joka on tehty ämyrireikiä myöten valmiiksi suomalaisesta koivuvanerista? Kaverini on väsännyt niitä jokusen minulle ja omistaa tietokoneohjatun puusepänverstaan. Hän tekee niitä kylläkin vaan harrastuksena joten mitään pitkiä sarjoja ei kyllä synny. Kaveri on pääkaupunkiseudulta. Jos hinta on kohdallaan kaveri voisi tehdäkin niitä. Työn laatu on mielestäni aivan ok, mm. pyrstöliitokset ym. Minkä paksuisesta koivuvanerista? 18mm on eri kuin 9mm ja 9mm on eri kuin 7mm. Ilman päällysteitä vois kai jonkun 50-80e maksaa kunhan se on tehty vaadittavien mittojen mukaan. Vähän vaikea hinnoitella noita tekeleitä kun tosiaan jonkun Bentonin pöntön saa 135e jo valmiiksi päällystettynä. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
harryk 28.01.2006 20:32:21 | |
---|
Omat kaappini on tehty siten, että seinät ovat 18 mm mäntylevystä ja etu- ja takalevyt muistaakseni 15 mm koivuvaneria. Joku haluaa etulevyn ja takalevyn 15 mm tai 12 mm vanerilevystä. Tämä vaikuttaa kuulemma haluttuun saundiin. Tiedä häntä, itse ne oikein usko, että 3 mm paksuusero vaikuttaa saundiin jos kotelo on muutoin tanakasti tehty. |
azo 28.01.2006 20:58:53 | |
---|
|
Joel Harald 08.03.2006 18:09:17 | |
---|
Tahtoo takaisin nuo kuvat mitä oli siitä HB:n kaapista :( Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
JLM 09.03.2006 14:38:00 | |
---|
Tahtoo takaisin nuo kuvat mitä oli siitä HB:n kaapista :( Sama. Oikat takaisin ja sassiin :) |
McNulty 09.03.2006 15:18:14 | |
---|
Aivan samaa kaappia minäkin olen katellut koti käyttöön. Hyvät elementit, ja aika halvalla lähtee. Minulla on tuo Framuksen FR212CS kaappi räkin alla. Helkkarin hyvä ja hintaisekseen kyllä aivan ylivoimainen. Eipä ole tarvinut harmitella että "harmi kun en ostanut sitä 100-200e kalliimpaa marshallia tai samanhintaista Ibanezia/Behringeriä jne."... eli päivääkään en kadu kyllä tuon Framus hankintaa. Testasin sitä rinnakain oman Marshall 1936 2x12" kaapin kanssa missä on sisällä myös Celestion Vintage 30 elementit. En huomannut muuta eroa käytössä, kuin että Framuksen kaappi on tyylikkäämpi ja edullisempi :) Ainoan miinuksen Framus saa siitä että siellä ei ole kuin yksi 8ohm liitäntä takapaneelissa. Itse olen ajatellut nikkaroida sinne 16ohm stereoliitännät myöskin, eikä se kovin hankalaa ole jos on vähänkään innostusta ja nikkarin vikaa. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
jo_tu 09.03.2006 15:34:02 | |
---|
no nytpä toimii kuvat taas... |