Aihe: Parhaat kitarakamaostokset
1 2 3
oiva tumpeloinen
06.01.2006 01:12:23
Minusta priimakuntoisen RG550 myynti laukun kanssa 400 euroon ei täytä kusetuksen vaatimuksia :) Olin vielä tehnyt kaikki säätötoimenpiteet ja vaihtanut uudet kielet välissä, niin en nähnyt mitään syytä myydä tuon edullisemmin.

Ei tietenkään täytä. Jos joku antaa (tai siis myy alihintaan)sulle jotain ja aikanaan myyt sen jollekin voitolla, niin eihän se tee susta rikollista. Elämä on laiffii.

Tietenkin siinäkin pitää olla omat säännöt. Ensinnäkään kavereita ei koskaan kuseteta. Tää homma on kuitenkin niin nappikauppaa, ettei se vaan kannata. Toinen seikka on tietenkin myynnissä olevan tavaran tietojen ilmoittaminen. Kyllä ostajaa vituttaa parin päivän päästä, kun huomaa kaikki purkkaviritykset. Sen takia mä aina myydessäni suosittelenkin testaamista, vähintäänkin sen takia, että omat yöt nukkuu rauhallisena.
Santtu_123
06.01.2006 01:14:12

Pod XT + Model Packit.

Sama sekä Ibanez RG-7621 Ameriikan Ebaystä sekä Mh-1000.
tomukka
06.01.2006 01:20:12
Toinen seikka on tietenkin myynnissä olevan tavaran tietojen ilmoittaminen. Kyllä ostajaa vituttaa parin päivän päästä, kun huomaa kaikki purkkaviritykset. Sen takia mä aina myydessäni suosittelenkin testaamista, vähintäänkin sen takia, että omat yöt nukkuu rauhallisena.

Kyl näin on. Vähänlaisesti olen raaskinut musisointivälineitäni myydä eteenpäin, mutta siinä vähäisessäkin kaupassa olen antanut jonkin sortin takuun tai palautusoikeuden, jos jotain ylläriä tavarasta löytyy!!!
Kimmo72
06.01.2006 01:24:33
Minusta priimakuntoisen RG550 myynti laukun kanssa 400 euroon ei täytä kusetuksen vaatimuksia :) Olin vielä tehnyt kaikki säätötoimenpiteet ja vaihtanut uudet kielet välissä, niin en nähnyt mitään syytä myydä tuon edullisemmin.

Juu ei todellakaan.. Aivan sama vaikka olisit maksanu itse siitä satasen. Tuohan on ihan käypä hinta.

Ainiin nyt meni ihan offtopikin puolelle, mutta kun tässä vähän aikaa sitten oli torilla myynnissä se purppura 550.... Ai että silloin iski GAS, ja hintaakin sillä tais olla se 500€
Mutta se oli NIIIIIN hieno että.. *huoh*

Sori taas *OT*
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Olli S.
06.01.2006 01:26:24 (muokattu 06.01.2006 01:27:20)

Ei tietenkään täytä. Jos joku antaa (tai siis myy alihintaan)sulle jotain ja aikanaan myyt sen jollekin voitolla, niin eihän se tee susta rikollista. Elämä on laiffii.

Tietenkin siinäkin pitää olla omat säännöt. Ensinnäkään kavereita ei koskaan kuseteta. Tää homma on kuitenkin niin nappikauppaa, ettei se vaan kannata. Toinen seikka on tietenkin myynnissä olevan tavaran tietojen ilmoittaminen. Kyllä ostajaa vituttaa parin päivän päästä, kun huomaa kaikki purkkaviritykset. Sen takia mä aina myydessäni suosittelenkin testaamista, vähintäänkin sen takia, että omat yöt nukkuu rauhallisena.

Tästä pidän aina kiinni. Tuossakin tilanteessa annoin ostajan kokeilla kolme päivää kitaraa ennen kuin maksaa mitään. Lähetin siis kitaran normaalisti matkahuollossa ilman maksuvaatimuksia, mutta vaadin kuitenkin henkilöllisyyden todistamista noutaessa, enhän kuitenkaan ihan sinisilmäinen ole. Tähän asti onneksi on pystynyt luottamaan ihmisiin kaupankäynnissä, kunhan pitää kuitenkin suunnitelman-B, jos kusetus sattuu.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani.
Kimmo72
06.01.2006 01:31:22 (muokattu 06.01.2006 01:45:49)
...mutta siinä vähäisessäkin kaupassa olen antanut jonkin sortin takuun tai palautusoikeuden, jos jotain ylläriä tavarasta löytyy!!!

Joo sama täällä. Palautusoikeus on aina... Senverran pitää olla luottamusta. Kunpa vaan kaikilla olisi niin. Erään nimim. täällä kauppoja tehneenä, tämmöinen luottamus on. Tiedät kyllä ketä tarkoitan :)

Annoin ostajan kokeilla kolme päivää kitaraa ennen kuin maksaa mitään. Lähetin siis kitaran normaalisti matkahuollossa ilman maksuvaatimuksia,

Olen tehnyt saman vaatimatta mitään todisteita. Kaveri olisi voinut ottaa ja häipyä 1000€ kitaran kanssa vaikka jamaikalle :) Oltiin kyllä tehty kauppoja enne sitä, mutta eihän se mitään tosista. Pistin vaan kitaran matkahuoltoon ja parin päivän päästä Hän sanoi että okei, laitan rahat tilillesi. Reilua ja rehellistä toimintaa kaikin puolin.
Nimeä en nyt tässä ala mainitsemaan koska se ei kenellekään kuulu.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
jussimus
06.01.2006 01:33:47
Danelectron Cool Cat ja Dan Echo ovat järjettömän hyviä pedaaleita, ja ihmeen halpoja. Niihin olen enemmän kuin tyytyväinen.
oiva tumpeloinen
06.01.2006 01:47:34
Tästä pidän aina kiinni. Tuossakin tilanteessa annoin ostajan kokeilla kolme päivää kitaraa ennen kuin maksaa mitään. Lähetin siis kitaran normaalisti matkahuollossa ilman maksuvaatimuksia, mutta vaadin kuitenkin henkilöllisyyden todistamista noutaessa, enhän kuitenkaan ihan sinisilmäinen ole. Tähän asti onneksi on pystynyt luottamaan ihmisiin kaupankäynnissä, kunhan pitää kuitenkin suunnitelman-B, jos kusetus sattuu.

Nooh....ei sitä kuitenkaan tässäkään asiassa kannata yli lyödä. Kyllä mun mielestä kaupassa tavara ja raha vaihtaa omistajaa. Palautusoikeus/muut etuudet on sitten se, mistä neuvotellaan. Mä esim. sanoin etuseni uudelle omistajalle vielä kaupan varmistumisen jälkeen (sitä ennen ajeltiin hänenkin kämpilleen testaamaan konetta), että mulla on vakuutus sille vielä voimassa, jos se nyt sattuu heti hajoamaan. Pitääkin vissiin soittaa vakuutusyhtiöön maanantaina......
Ziggy Bubba
06.01.2006 02:05:59 (muokattu 06.01.2006 02:07:05)

Aika mahottoman hyvin näyttää tämä threadi vetävän väkeä mukaan, kuten arvelin. Hyvä niin.

Yksi lisää:
Gibson Les Paul Studio '04 lefthand (1550€)
-hinta ei ole tässä tosiaankaan se ratkaiseva tekijä, vaan kitaran loistava laatu. T-kaupasta tuli ostettua, kun ei Helsingin kaupoissa ollut kitaraa (tahi vastaavaa) vasurina saatavilla (Luthmann ovh 1999€). Paskaakos tässä, tämän kapulan kanssa vasta tiesin tosissaan mikä se Hyvä Kitara oikein on... Ja soundi oli vanhaan Ibanezin RG:seen nähden aikamoisen huima harppaus. Mikkien teho ei olekaan se tärkein juttu... Tässä on vaan sitä sustainia ja laulavaa pehmeätä kermaa enemmän kuin yhden miehen tarpeisiin. Eikä kitaraan tartte laittaa plugia kiinni että tuon huomaa. Loistavaa Gibson, loistavaa.

Vaikka nuita juuri NIIN haukutaan... Tokain ois kyllä saanut reunalistoilla samaan hintaan (ja ihan törkeesti päälle) :P

Pakko heittää, vaikka onkin kulunut vääntö. Ei mennä sinne, jooko?
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Mikaelo
06.01.2006 09:53:58 (muokattu 06.01.2006 09:54:24)

Squierin JV Strato,
hintaa tuli loppupeleissä muutama sata markkaa.

Kramer Custom Les Paul
Omakuvassa näkyvä kaunotar "köyhdytti" 400 euroa.
Vaikka hinta olikin ihan reilu molemminpuolin, koen saaneeni itselleni ainakin tuplasti arvokkaamman pelin.
http://muusikoiden.net/dyn/members/31354.jpg

Ibanez Soundtank Fusion Jazz
Hakkaa mun käytössä (kevyt reunasärö) triplasti kalliimmat route66 ja vastaavat.
Hintaa kertyi muinoin muutama kymppi.(markkaa)

Eipä nuo varmasti kummoisilta muille vaikuta, mutta itselleni nuo ovat ne tärkeimmät, ja mun käyttöön parhaimmat hankinnat.
Call out Gouranga be happy Gouranga Gouranga Gouranga! That which brings the highest happiness... Romantikkoitkijät #41
Skebaristi
06.01.2006 10:09:42 (muokattu 06.01.2006 10:10:15)

Wahburn CS780, maksoi aikanaan n. 4000mk, paras tuon hintaluokan, mitä oon ikinä soittanu. Myöhemmin vaihdettu EMG ZW -setin, joka taloudellisesti varsin mainio ostos, sain nimittäin F-musiikista 160€ asennuksen kanssa.

Kunhan ylimääräistä valuuttaa löytyy, niin vaihdan tuohon varmaan schallerin tallan ja laitan alkuperäisen keskimikin tilalle mahdollisesti EMG:n single-mikin. Ja sitten vielä vois laittaa EMG:n after burnerin. Vielä kun sitten saisi paristot mahtumaan jonnekin. :)
Puoskari
06.01.2006 11:03:10
marshall p2p jmp superbass nonmaster volume -74, marshall -69 4x12 greenbags, yhteensä 700e.

monster 120w p2p putkinuppi ja 4x12 greenbags -70, yhteensä 300e

monster putki PA, putkipääte, mikseri, kaapit, yhteensä 220e

crafted in japan -62 strato, 3xtexas special, uutena 1000e, puolvuotta käytettynä 500e

ja ihan paskoja kaikki, ei pitäs testaamatta ostaa
hyviä kitaristeja mahtuu kymmenen tusinaan kun taas hyviä biisin tekijöitä yksi... ...sikäli harmi etten kuulu kumpiinkaan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)