Aihe: Tilaaminen Thomannilta?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
-septimisti-
06.12.2005 10:39:32 (muokattu 06.12.2005 10:40:56)
Eilen lähti Thomannille mun ja kolmen kaverin tilaus, aivan saatanan pitkä kun se oli täynnä jotain tilpehööriä, tyyliin kuutta erilaista kielisettiä ja plekuja :D Lisäksi joitain efektejä ja rumpukalvoja ja kapuloita. Sekä noita kyselemiäni patch-piuhoja.

Saa nähdä ehtiikö jouluksi, yksi tuote oli ainakin silleen ettei niillä ollut sitä varastossa. Lähettääkö ne sen erikseen myöhemmin vai oottavatko silleen että saavat koko paketin lähtemään kerralla?

Meikälle on tullut tilpehöörit pari kertaa kahdessa eri lähetyksessä ihan muutaman päivän välein. Eli aika herkästi pistävät varastosta samantien käteen osuvat kamat pakettiin ja loput myöhemmin. Ikävä puoli tässä on, että ekaa lähetystä postista hakiessa, jos siis tilaa postiennakolla, joutuu maksamaan maksun koko roskasta. Hyvä puoli on, että sen toisen paketin saa sitten 'ilmatteeks'.
meitu
06.12.2005 10:45:16

Eikös se ole vain kätevää että ei tarvi montaa kertaa kaivaa kuvetta.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
BlueNote
06.12.2005 11:07:47
So Fucking What? Tänne maksetaan muutenkin niin paljon veroja eri muodoissaan, että ei kyllä kolkuta yhtään omatunto hommata soittimiaan alv 0.

Jeps, juuri näin.. Täällä taitaa pyöriä liikaa viranomaisten mukuloita kirjoittelemassa mielipiteitänsä veroista...lainkuuliaista kansaa, heh
Dr. Muff
06.12.2005 11:16:17 (muokattu 06.12.2005 11:17:51)
Jeps, juuri näin.. Täällä taitaa pyöriä liikaa viranomaisten mukuloita kirjoittelemassa mielipiteitänsä veroista...lainkuuliaista kansaa, heh

Samaa mieltä. Musanikin hankin netistä ja ohjelmat warettamalla. Siinä säästää aika pitkän pennin. Dösälläkin pääsee ilmaiseksi, eikä sekään ole keneltäkään pois jos osa matkustaa pummilla.
Tuumasta toiseen.
Takajeejee
06.12.2005 11:33:22
Samaa mieltä. Musanikin hankin netistä ja ohjelmat warettamalla. Siinä säästää aika pitkän pennin. Dösälläkin pääsee ilmaiseksi, eikä sekään ole keneltäkään pois jos osa matkustaa pummilla.

Jep. Juoksubensat on kans välil iha kohdallaan. Ei kukaaan ikinä soittanu perään.
"Bad artists always admire each others work."
DaKiller
06.12.2005 11:35:03

Meikälle on tullut tilpehöörit pari kertaa kahdessa eri lähetyksessä ihan muutaman päivän välein. Eli aika herkästi pistävät varastosta samantien käteen osuvat kamat pakettiin ja loput myöhemmin. Ikävä puoli tässä on, että ekaa lähetystä postista hakiessa, jos siis tilaa postiennakolla, joutuu maksamaan maksun koko roskasta. Hyvä puoli on, että sen toisen paketin saa sitten 'ilmatteeks'.

Tilattiin porukalla about 500 egellä tompalta ja nyt on tullut parina päivänä tekstaria, että paketti lähtenyt. Ensimmäisessa vietissä suluissa oli 300 eur ja toisessa 40 eur, joten taitaa tuo hinnoitelu mennä pakettien mukaan? Eipä tuo haitanne vaikka veloittaisivat koko homman ekalla kerralla sillä maksaahan se pitää kuitenkin.
Ziggy Bubba
06.12.2005 13:52:18

Mulla on pääasiassa hyviä kokemuksia T-kaupasta. Palvelu on erittäin asiallista ja hommat toimii niinkuin pitää. Selkein ikävä puoli tossa ulkomailta tilaamisessa on tilanne jossa tuotteessa on vikaa ja pitää aloittaa se hidas ja fidumainen sähköpostisota... Pari kertaa mulla on ollu tuotteessa pientää huomauttamista (ei varmaankaan T-kaupan vika), mutta en ole jaksanut vaivautua valittamaan. Eli jos Suomesta saa tuotteen lähes samaan hintaan päädyn yleensä siihen. Lähikauppaan kun on helppo viedä kama korjattavaksi tai vaihdettavaksi.

Kannattaa muuten vertailla niitä hintoja ihan tosissaan, jotkut kun ovat hyvin pitkälti samat kuin Suomessa (vaikkapa Behringerin uudet pedaalit), toiset taas ihan eri tasoa (esim. Meksikon Fenderit). Ja tilauksiinhan tulee aina se kiinteä 20€ postimaksu.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
pahala
06.12.2005 14:07:57

hmm... ei mulla kyllä ole koskaan noin käynyt. viimeksikin tuli tavarat kolmessa erässä ja aina tarvitsi maksaa vain kyseisen paketin sisällöstä.
Megas
06.12.2005 14:26:07
Minä odotan suurella jännityksellä pakettiani, joka on jo Suomessa lajittelussa. Nimittäin: Loppusumma on 200e pienempi kuin pitäisi, tästä huolimatta kaikki tilatut kamat ovat heidän mukaansa lähetyksessä. Jouluhan on antamisen aikaa ja silleen.
Werde
06.12.2005 15:27:47
Minä odotan suurella jännityksellä pakettiani, joka on jo Suomessa lajittelussa. Nimittäin: Loppusumma on 200e pienempi kuin pitäisi, tästä huolimatta kaikki tilatut kamat ovat heidän mukaansa lähetyksessä. Jouluhan on antamisen aikaa ja silleen.

Itse kävin hakemassa kertaalleen aivan ilmaisen paketin sisältäen mm. vahvistimen. Viikkoa myöhemmin tuli sitten plekuja hintaan ~200.
"Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen"
Megas
06.12.2005 17:59:55
Itse kävin hakemassa kertaalleen aivan ilmaisen paketin sisältäen mm. vahvistimen. Viikkoa myöhemmin tuli sitten plekuja hintaan ~200.

Mulle tulee sitten varmaan joululahjaksi paketti jossa on pelkkä lasku. Voihan se toki olla että sähköpostissa ja tekstiviestissä tuli moka, mutta postissa pitää maksaa koko roska. Erikoista hommaa yhtä kaikki.
varakeef
07.12.2005 10:46:01
Kaveri tilasi 6505:sen ennen kesää tuolta, ei ole vieläkään tullut. "Kyl niitä kohta tulee" kuulemma vastailevat aina posteihin. Meinasi perua tilauksen jossain vaiheessa, mutta olisi joutunut maksamaan 300e siitä.

Taidat sotkea kaksi eri firmaa toisiinsa. Tapauksestahan oli täälläkin puhetta ja firma taisi olla briteistä.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
oiva tumpeloinen
07.12.2005 11:02:01
Taidat sotkea kaksi eri firmaa toisiinsa. Tapauksestahan oli täälläkin puhetta ja firma taisi olla briteistä.

Ei. Kyllä se firma oli Guitarbargains. Ja firma on Belgiassa.

Ja kyseinen keskustelu, olkaa hyvä....

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=101388&o=0
Hornanturska
07.12.2005 12:31:03
Perkele mä avaudun täällä nyt:

SUOMEN POSTI ON PASKA LAITOS.

Tilasin Thomannilta vahvistimen ja se on nyt ollut "lajittelussa" perjantaista lähtien.

TÄYTTÄ PASKAA MINÄ SANON.

Paketti tulee nopeemmin Saksasta Suomeen, kun lajittelusta noudettavaksi.

SAPETTAA SAAATANA.

Kiitos
projekti
07.12.2005 12:38:33
Se postin seurantakoodisysteemi on ihan haitarista. Asiamiespostin vastaanottamat paketit kuittautuu järjestelmään joskus usean päivän viiveellä. Lisäksi kaikki postit ei muista kuitata pakettia vastaanotetuksi. Minunkin yks paketti oli koodin mukaan lajittelussa, kävin postissa kysymässä mikä siinä mättää niin selvisi että kun paketti oli iso ja kevyt niin olivat nostaneet sen heti sen saapuessa pois kulkutieltä tuonne ylähyllylle...
DaKiller
07.12.2005 17:14:56

Kaveri tilasi 6505:sen ennen kesää tuolta, ei ole vieläkään tullut. "Kyl niitä kohta tulee" kuulemma vastailevat aina posteihin. Meinasi perua tilauksen jossain vaiheessa, mutta olisi joutunut maksamaan 300e siitä.

Ilmeisesti sotku kuitenkin johtuu siitä, että Peaveyllä meni varasto Katrinassa.

Tuosta saa nyt hieman väärän käsityksen asianlaidasta. Eli kaverisi ei olisi joutunut maksamaan 300 euroa siitä, että peruu tilauksen, vaan siitä jos olisi hommannut vehkeet lähikaupasta. Oli van hieman harhaanjohtava tuo kirjoitus...
Quu
07.12.2005 17:24:36

Olen tilannut toomannilta kaikkea tillbehööriä nyt 3 kertaa (neljättä pakettia odottelen). Ja kertaataan ei ole ollut mitään ongelmia.
Tilattuihin tuotteisiin kuuluu vahvistin (pieni), 2 säristintä, cubase, midikiippari ja äänikortti sekä viritysmittari.

Tilauksen maksan aina paikallisessa postissa, kun maksuvaihtoehdoksi valitsee postiennakon.
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
MrHands
07.12.2005 17:27:13
Hyvä puoli on, että sen toisen paketin saa sitten 'ilmatteeks'.

Jep ja siihen jälkitoimitukseen voi lisätä tilpehööriä/kamaa, jos jotain on päässyt unohtumaan varsinaisesta tilauksesta tai jos kaveri yhtäkkiä haluaakin jotain t-kaupasta.
Mika K
07.12.2005 18:16:56 (muokattu 07.12.2005 18:17:15)
Perkele mä avaudun täällä nyt:

SUOMEN POSTI ON PASKA LAITOS.

Tilasin Thomannilta vahvistimen ja se on nyt ollut "lajittelussa" perjantaista lähtien.

TÄYTTÄ PASKAA MINÄ SANON.

Paketti tulee nopeemmin Saksasta Suomeen, kun lajittelusta noudettavaksi.

SAPETTAA SAAATANA.

Kiitos

Se johtuu katsos siitä, että postissa alkaa olla näihin aikoihin jo jouluruuhkaa.
Jake.e
16.12.2005 09:15:08
Suosittelen tilaamista, mutta ei nuo kyllä tuosta alenna hintoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)