Montte 16.10.2005 18:31:39 | |
---|
Ei pelkät magneetit tee hyvää mikkiä... Kyllähän hyvissä mikeissä käytetään niin Alnico II, Alnico V ja Keraamisia magneetteja. Aaa, se meinaa niit magneetteja :D Kitara Laulaa - Minä en |
ReBeat 16.10.2005 19:00:17 | |
---|
Onko teillä muuten tietoa millainen soitin tämä olisi? Eli tietoa mikeistä tallasta. http://www.thomann.de/thoiw3_fender … sn=6e13fe0aee2f0e47637a0db08994e213 Tuolta saisi melkein satasen halvemmalla: http://www.music-town.de/ Noita floikallisia on ilmeisesti standardia ja deluxea. Thomannin linkissä ollut on standard. Deluxessa mainitaan olevan tex mex mikit, mutta standardissa vaietaan yksityiskohdista. Sen perusteella voisi olettaa, että sen elektroniikka on alemman kastin nimetöntä kuraa. Palisanteriotelauta viittaa myös halvimpiin mahdollisiin ratkaisuihin, joten siihen nähden tuo 677 euron hintapyynti meksikostratosta halpaosilla vaikuttaa vähän humoristiselta. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Räbbänä 16.10.2005 19:28:11 | |
---|
Tuolta saisi melkein satasen halvemmalla: http://www.music-town.de/ Noita floikallisia on ilmeisesti standardia ja deluxea. Thomannin linkissä ollut on standard. Deluxessa mainitaan olevan tex mex mikit, mutta standardissa vaietaan yksityiskohdista. Sen perusteella voisi olettaa, että sen elektroniikka on alemman kastin nimetöntä kuraa. Palisanteriotelauta viittaa myös halvimpiin mahdollisiin ratkaisuihin, joten siihen nähden tuo 677 euron hintapyynti meksikostratosta halpaosilla vaikuttaa vähän humoristiselta. Tämän luettuani päätän jatkaa siihen viper 400 säästämistä "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Hynynen |
Jonttu 17.10.2005 03:44:47 | |
---|
Dimarzio H3:a olen ajatellut... taikka sitten sitä YJM-mallia. Ne voisivat rokata hyvin stratossa. Joo,ei ne ainakaan humise... ROCK! Vaikeat biisit on treenin puutetta... |
Jag 17.10.2005 06:22:14 | |
---|
niin ja siihen, että Vox olisi humppavahvistin, ei voi kun nauraa... :D tuskin on tämä kyseinen henkilö koskaan soittanut Voxilla? Joo..olin sitten laittanu ihan mielenkiintoista kommenttia lauantai yönä/iltana. Tuollainen yleiskuva minulle vaan on jossain määrin jäänyt ( kateellisen suusta). Mutta kyllä tuo kommentti oli kieli poskessa heitettym ainkin puolittain. Olis vaa taas vaatinu niitä kuulusia hymiöitä. :D Mutta olet oikeassa. Pahoittelen...pahoittelen.. Hyvä jos sait soundin kuntoon.
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
p130 17.10.2005 13:07:43 | |
---|
Useimmissa stratoissa ei ole tallamikille tone-potikkaa lainkaan. Ei taida olla standardiskujussakaan. Ongelman saattaisi ratkaista se, että kytkisi keski- tai kaulamikin tonen myös tallamikkiin. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
-AK- 17.10.2005 15:40:33 | |
---|
Tietenkin voi kokeilla niitä mikkien korkeuksia muuttaa. Selkeästi halvin vaihtoehto, ja voi olla helvetin toimiva sellainen. |