ReBeat 11.10.2005 18:56:57 (muokattu 12.10.2005 14:35:37) | |
---|
http://www.sommercable.com/2__default/index.html Onks kukaan tilannut tuolta Kesäkaapelilta piuhamateriaalia? Sieltä löytyisi mm. The Spirit -kitarapiuhaa hintaan 2,04 €/metri, joka on kyllä kalliimpaa kuin Thomannin high end Cordiali. Mutta jos tuo olisi hyvää niin voisi kai kokeilla joskus. Neutrikit on tuolla kalliimpia kuin Thomannilla, mutta vaihtoehtoina löytyisi myös Amphenol ("high end" plugeja ~3€) ja Hicon plugeja. E: Huomasin että tuota Spirittiä saa Thomanniltakin ja hintakin on vain 1,30 €/metri eli sama kuin Cordialilla. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-183601.html Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Captain Farrell 12.10.2005 07:02:05 | |
---|
Näin juuri. Sain juuri pedaalilautani päivitettyä, illemmalla vaihdan tuoreen kuvan siitä omakuvakseni. Siitä saattaa helposti huomata, miksi minusta George L on paras. Jaahas, täältä löytyy näköjään muitakin GeorgeL/Stonecastle -miehiä. Tässä mun versio aiheesta: http://koti.mbnet.fi/aaltsa/pedalboard_1.jpg |
varakeef 12.10.2005 09:55:36 | |
---|
Ainoa hajoamaton signaalin johtamiseen efektistä toiseen tarkoitettu väline, jonka olen 20 vuoden aikana tavannut, on sellainen messinginvärinen mötikkä, jossa on 6,3 plugit molempiin suuntiin suoraan toisissaan kiinni - eikä minkäänlaista piuhaa, kolvausta tai ruuviliitosta missään välissä. Äärimmäisen tukeva. Toimii täydellisesti sellaisten efektien välissä, joissa sisäänmenot ja ulostulot ovat sivuilla (kuten Ibanezin klassikkospeduissa esimerkiksi) En ole kyllä niitä nähnyt aikoihin - oli ilmeisesti liian hyvä tuote. 80-luvulla niitä sai, eikä ollut edes kovin kallis. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Captain Farrell 12.10.2005 10:13:37 | |
---|
Ainoa hajoamaton signaalin johtamiseen efektistä toiseen tarkoitettu väline, jonka olen 20 vuoden aikana tavannut, on sellainen messinginvärinen mötikkä, jossa on 6,3 plugit molempiin suuntiin suoraan toisissaan kiinni - eikä minkäänlaista piuhaa, kolvausta tai ruuviliitosta missään välissä. Äärimmäisen tukeva. Äärimmäinen tukevuus oli myös niiden huono puoli. Pedaalien jakit joutuivat kovalle koetukselle, kun ne oli toisissaan kiinteästi kiinni, eikä minkäänlaista liikkumavaraa ollut. Eikös näitä "mötiköitä" ole vielä jossain myynnissä? Mulla on sellanen muistikuva, että olisin jossain kataloogissa näitä nähnyt. En tiiä... |
Jungleman 12.10.2005 11:05:28 (muokattu 12.10.2005 11:06:44) | |
---|
Jaahas, täältä löytyy näköjään muitakin GeorgeL/Stonecastle -miehiä. Tässä mun versio aiheesta: http://koti.mbnet.fi/aaltsa/pedalboard_1.jpg Tyylikäs lauta. Minä sain vasta näin aamupäivällä vaihdettua uuden lautaversion omakuvaksi, ei kovin laadukas foto mutta pääasia selvinnee siitä. Edit: 2 x kirotusvihre. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
Dr. Muff 12.10.2005 11:54:05 | |
---|
Äärimmäinen tukevuus oli myös niiden huono puoli. Pedaalien jakit joutuivat kovalle koetukselle, kun ne oli toisissaan kiinteästi kiinni, eikä minkäänlaista liikkumavaraa ollut. Eikös näitä "mötiköitä" ole vielä jossain myynnissä? Mulla on sellanen muistikuva, että olisin jossain kataloogissa näitä nähnyt. En tiiä... musik-produktiv.de :ssä on noita. Ei vaan viitsisi yhtä tilata :) On myös mallia veivi, jolloin pienet pystysuunnassa tapahtuvat liikkeet eivät välity eteenpäin. Täytyypä mennä lähikaupoista kyselemään. Hienoja lautoja porukalla. Tuumasta toiseen. |
placebo 12.10.2005 13:25:55 | |
---|
Eikös näitä "mötiköitä" ole vielä jossain myynnissä? Mulla on sellanen muistikuva, että olisin jossain kataloogissa näitä nähnyt. En tiiä... Soitinlaineella/Sound Gardenissa on ainakin noita... Sulla taisi olla Dan Echokin jossain vaiheessa(?). Miten vertaisit tuon H2O:n echopuolta Dan Echoon? Pientä päivittelyä havaittavissa ;) Tyylikäs boardi. "The notes are the same all around the world, but the way you put the notes together must be something very personal - Your own story"
- Pierre Bensusan |
placebo 12.10.2005 13:26:50 (muokattu 12.10.2005 13:29:41) | |
---|
Tyylikäs lauta. Minä sain vasta näin aamupäivällä vaihdettua uuden lautaversion omakuvaksi, ei kovin laadukas foto mutta pääasia selvinnee siitä. Näyttäisi olevan edelleen sama kuva kuin eilenkin...(?). EDIT: Kun kuvaa klikkaa suuremmaksi, tulee vanha kuva. "The notes are the same all around the world, but the way you put the notes together must be something very personal - Your own story"
- Pierre Bensusan |
Dr. Muff 12.10.2005 13:37:55 | |
---|
Soitinlaineella/Sound Gardenissa on ainakin noita... Hyvä kun kerroit. Menen sieltä kinuamaan. Tuumasta toiseen. |
Jungleman 12.10.2005 14:12:29 | |
---|
Näyttäisi olevan edelleen sama kuva kuin eilenkin...(?). EDIT: Kun kuvaa klikkaa suuremmaksi, tulee vanha kuva. Hmm... kyllä nyt näyttäisi oikealta. Jos ylhäällä vasemmalla on vihreä Bossin Phaser ja TU-2, kuva on oikea. Eihän tuossa varsinaisesti suuria mullistuksia ole tapahtunut - pari uutta pedaalia, modulaatiopurkit ja viritin loopissa. Miksipä erinomaisen hyvää systeemiä menisi liikaa mulkkaamaan :-) Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
varakeef 12.10.2005 14:35:28 | |
---|
On myös mallia veivi, jolloin pienet pystysuunnassa tapahtuvat liikkeet eivät välity eteenpäin. Justiinsa sellaista tarkoitinkin: siis veivi siinä mielessä, että eri suuntiin osoittavat plugit eivät ole kohdakkain. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Captain Farrell 12.10.2005 14:44:18 (muokattu 12.10.2005 14:46:08) | |
---|
Sulla taisi olla Dan Echokin jossain vaiheessa(?). Miten vertaisit tuon H2O:n echopuolta Dan Echoon? Pientä päivittelyä havaittavissa ;) Tyylikäs boardi. Joo, DanEchoja on ollut parikin kappaletta. Ensimmäisestä hajosi kytkin kahteen kertaan, toinen kesti paremmin. Ja en tiedä johtuiko se mun setupista, vai mistä, mutta molemmat aiheuttivat signaaliin pientä vinkunaa. Jos laatu olisi yhtä hyvä kuin saundi, niin DanEcho olisi laudassa vieläkin. H2O:n ja DanEchon saundi on hyvin lähellä toisiaan - molemmat tuottaa sellasta lämmintä analogimaista kaikua. Mä A/B-testailin niitä ja en huomannut mitään merkittävää eroa. Toki DanEchossa on nuppi, mistä "rusketusastetta" voi säätää - H2O on kiinteästi sellanen "keskiruskea". |