madu 08.09.2005 22:28:53 (muokattu 09.09.2005 09:06:03) | |
---|
Hyvin toimii Bossin muuntajalla ja manuaalissa näytti olevan vieläpä suosituksena ko. muuntaja. Hieno vekotin kertakaikkiaan tosin mulla jää tweak nappi varmaan pysyvästi sinne 2-3 viimeiseen asentoon siellä kaakossa koska sieltä löytyy se tumma ja mehukas fuzz. Englin kanssa pedaali toimii huomattavasti paremmin särökanavien päällä jolloin gainin voi pedaalista jättää pienelle. I'm afraid that I was very, very drunk... |
Dr. Muff 27.11.2005 19:39:00 | |
---|
Kertokaas Tweak Futsin omistajat vähän lisää kokemuksistanne, nyt kun alkuhuuma ei ole enää päällä. Puhdistuuko hyvin kitarasta volaa pienentämällä? Onko säröä tarjolla riittavästi? btw.. Onko noita näkynyt turun tai tampereen musakaupoissa? Tuumasta toiseen. |
rosberg 28.11.2005 09:01:48 | |
---|
koitan saada mun nauhotusetusen takas lainasta niin täräytän vähän klippiä kehiin. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
madu 28.11.2005 09:19:55 | |
---|
Kertokaas Tweak Futsin omistajat vähän lisää kokemuksistanne, nyt kun alkuhuuma ei ole enää päällä. Puhdistuuko hyvin kitarasta volaa pienentämällä? Onko säröä tarjolla riittavästi? btw.. Onko noita näkynyt turun tai tampereen musakaupoissa? Kyllähän se pedaalilautaan on pysyvästi kiinnittynyt ja kelpo polkusin on kyseessä. Mulla on oikeastaan jämähtänyt tweak nappi yhteen paikkaan kun siinä siitä irtoaa mehukkain murina ja itseasiassa käytän pedaalia pääosin vahvistimen särökanavien päällä ruttaamassa soundia joten gainia ei ole tarvinnut paljoa vääntää enkä ole sitä lisää kaivannut. Miinuksena voisi pitää sitä että napit on aika herkkiä kääntymään vahingossa ja monesti joutuu livenä ruuvailemaan niitä takaisin oikeisiin asentoihin. Samalla myös miinuksena se että pedaalilla ei saa boostattua volumea riittävästi eli enemmän nostetta olisi tuohon Volumeen toivonut. I'm afraid that I was very, very drunk... |
Dr. Muff 28.11.2005 10:18:06 | |
---|
koitan saada mun nauhotusetusen takas lainasta niin täräytän vähän klippiä kehiin. Allright! Olis enemmän kun mahtavaa! Kyllähän se pedaalilautaan on pysyvästi kiinnittynyt ja kelpo polkusin on kyseessä. Mulla on oikeastaan jämähtänyt tweak nappi yhteen paikkaan kun siinä siitä irtoaa mehukkain murina ja itseasiassa käytän pedaalia pääosin vahvistimen särökanavien päällä ruttaamassa soundia joten gainia ei ole tarvinnut paljoa vääntää enkä ole sitä lisää kaivannut. Miinuksena voisi pitää sitä että napit on aika herkkiä kääntymään vahingossa ja monesti joutuu livenä ruuvailemaan niitä takaisin oikeisiin asentoihin. Samalla myös miinuksena se että pedaalilla ei saa boostattua volumea riittävästi eli enemmän nostetta olisi tuohon Volumeen toivonut. Itellä muffissa sama homma, että nuppeja tulee potkittua. Oon ottanu nupit pois. Täytynee korvata ne jollain pyöreillä. Siitä mainospätkästä just tihrustelin että oli vola melkein kaakossa koko ajan. Mut mites tuota..meneekö puhtaaksi kun tiputtaa kitarasta volaa? Täytyy tänään mennä metsästämään Turun skittakaupat läpi mut empä jaksa uskoa että mitään löytyisi. Tuumasta toiseen. |
madu 28.11.2005 13:46:45 | |
---|
Siitä mainospätkästä just tihrustelin että oli vola melkein kaakossa koko ajan. Mut mites tuota..meneekö puhtaaksi kun tiputtaa kitarasta volaa? Täytyy tänään mennä metsästämään Turun skittakaupat läpi mut empä jaksa uskoa että mitään löytyisi. Kyllä se pedaali kitaran volumeen reagoi mutta kun ei tule puhtaalla kanavalla tuota fuzzia pöristettyä niin en nyt osaa sanoa varmasti. Pitääpä tänään testata. Raportoin testin jälkeen.
I'm afraid that I was very, very drunk... |
madu 29.11.2005 09:28:59 (muokattu 29.11.2005 09:29:13) | |
---|
Testasin gain puolivälissä ja kyllä se hyvin reagoi puhtaan kanavan päällä kitaran volumeen mutta ei ainakaan noilla gain asetuksilla täysin puhtaalle mennyt. I'm afraid that I was very, very drunk... |
moose_88 01.12.2005 12:53:47 | |
---|
mä oon ettiny sellasta perus fuzzia joka sopis hendrixistä sellaseen alternative rockkiin. Suosituksia. Mä kokeilin jotain super vintage vehjettä jonka nimi oli rat jotain. en ollu kovin innostunu. |