Aihe: I killed GAS!!
1 2 3 4 516 17 18 19 20
aak127
02.09.2025 13:48:56
Kemperin hankkiminen 2017 tappoi vahvistin- ja pedaalihalut pysyvästi. Nyt kun on vielä Kabinet kaverina niin ei käy mielen vieressäkään hankkia muuta. No, Quad Cortex olisi tietenkin siisti ja varmaan joskus tulee taloon, mutta ei se tosissaan edes kaasuttele.

Kitaroiden suhteen ei sitten ole lääkettä löytynyt, mutta tahti on onneksi hidastunut vauhtivuosista merkittävästi. Tänä vuonna on vain yksi skembalo ja yksi basso tullut taloon. Myyntiin voisi jopa laittaa osan näistä, jotka eivät saa soittoaikaa, mutta sehän vaatisi efforttia.
Inevitable
Maanantaina 10:17:55
Kitaroiden suhteen GASin tappoi itsellä tuo Fenderin Baja Telecaster. Olen omistanut muutaman Player sarjalaisen, Vinteran sekä American Standardin (päälle sitten muita kitaroita toki kymmeniä, jos ei sataa) - vasta tämän Bajan kanssa tuntuu siltä että en haluaisi oikein muulla soittaa.

Pedaalipuoli toki yhä elää.
msalama
Maanantaina 11:24:10

Inevitable: Fenderin Baja Telecaster

Mulla on useampi Tele ja osa nykyään vintageksikin laskettavia, mutta se mitä mä soitan nykyään eniten, on tuo mun käyttöskittaksi vajaa vuosi sitten hommaamani 2021 Vintera '50s Telecaster. Aivan taivaallisen tuhti kaula joka tukee vasuria täydellisesti, on peukku sitten likseistä riippuen laudan päällä tai takana!
Tuuttiin tää tehtiin, CTS:n 500K:n ruukut ja aniliiniväri takaisin! Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/
tonicaster
Tänään 10:58:28
Lähdin 2024 keväällä kaasuttelemaan uudella kitaralla. Pikkusormen lisäksi se vei kaiken. Tuon jälkeen yhdeksän muuta on kotiutunut, onneksi kaikki ei oo pesiytyneet.
Sairaus tämä on. :D

Tori auki heti aamulla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 516 17 18 19 20
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)